ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

جدیدن توی هر وبلاگی که میرم میبینم قسمتی از نامه منتشر شده فروغ به ابراهیم گلستان رو نوشتن....

راستش یکمی ازش رو خوندم خوشم اومد.. واقعا قشنگ و عاشقانه بود.. اما بنظرم اصلا اخلاقی نیست که نامه خصوصی کسی رو دست به دست چرخوند همه جا!!.. حتی اگر اون آدم دیگه در قید حیات نباشه بازهم درست نیست... تعجب میکنم که داعیه فرهنگ هم داریم و همیشه به رفتارای بقیه معترضیم، اما حواسمون به خودمون نیست!

از طرفی چی جالب تره؟.. اینکه یک نامه شخصی که نه حکم شعر رو داره و نه هیچی، و صرفا احساسات قلبی یک نفر به یک نفر دیگه بوده رو برای عشقشون کپی میکنن و به عشق خودشون نسبت میدن!!!!!.... تاحالا ندیده بودم حرفای عاشقانه کسی رو هم بشه قرقره کرد :) ... شعر جریانش فرق میکنه.. شعر خیلی متفاوته...

لذا با اینکه باخوندن چند خطش بنظرم قشنگ بود، اما خودم اگر بخوام برای عشقم چیزی بنویسم ترجیح میدم احساسات قلبی خودم باشه که منحصر به خودم و خودش باشه... و نه کپی پیست از نامه شخصی دیگران... :)


پی نوشت:

الان هم رفتم تو اینترنت سرچ کردم و دیدم که خانواده اش هم راضی نیستن که نامه اش همه جا منتشر شده... فک میکنم همین راضی نبودن خودش دلیل کافی باشه برای خاتمه این جریان.

جایی هم ببینم دیگه نمیخونم.


۹۵/۰۸/۰۷ موافقین ۳ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۲ هولدن کالفیلد
به هر حال مادرشون به باباشون داشته خیانت میکرده و امکانش هست که بچه ی فروغ ، بچه ی باباش نباشه! :))
طبیعیه راضی نباشن :))
پاسخ:
واقعا؟؟ خب دیگه بدتر!!.. اینام آبروشون ریخته میشه.. یه بدبخت دیگه ام که کلی ساله زیر خاکه...

بعد حالا اصن اون هیچی... نمیدونم خوندن نامه یکی دیگه چه لذتی میتونه داشته باشه... شعراش هس دیگه.. خودشم منتشرشون کرده.. قشنگم هستن.. کفایت میکنه :|
۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۳:۲۸ هولدن کالفیلد
آره ابراهیم گلستان معشوقش بوده، آیدین آغداشلو شوهرش بوده :|
چه مثلث عشقی سنگینی هم بوده :|
من نخوندم نامه اش رو و نخواهم خوند، علاقه ای هم ندارم، خاله زنک بازیا چیه!
پاسخ:
آی آی آی :|

کار خوبی میکنی.. والا :|
آقای هولدن این اطلاعاتو از کجا آوردین؟؟؟
همسر فروغ پرویز شاپور بودن که از هم جدا شدن،رابطه فروغ و گلستان هم به بعد از جدایی فروغ مربوط میشه،  فروغ یک فرزند دارن که از همسرش پرویز شاپور هست
خوب نیست آدم هر چیزیو که میشنوه نقل کنه اونم همچین مسایلی رو،برا خودتون بد میشه جناب 
پاسخ:
واقعا اینجوری بوده؟؟؟ راستش من اصلا از قضایای عشقی فروغ هیچوقت اطلاع دقیق نداشتم...
فقط میدونم یکیو دوس داشته...
نظر خاصی ندارم درکل
ینی شت توی اطلاعات عمومی هولدن. آیدین آغداشلو کی شوهر فروغ بوده بدبخت 
پاسخ:
عه عه خانواده رد میشه!
مهربون باشیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">