ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

در لحظه زندگی کن!

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ


در یخچال رو باز کردم... چشمم به بطری نوشابه افتاد... جلب توجه میکرد.. چون ما هیچوقت نوشابه نمیخوریم...

روش نوشته بود: در لحظه زندگی کن!

پورخند زدم و در یخچال رو بستم...

شاید فقط یه شعار تبلیغاتی ساده بنظر بیاد... اما از مخرب ترین و مبتذل ترین شعارهاست... شعاری که توو گوشت و خون انسان مدرن ریشه دوونده و به بازی گرفتتش...

علمی که همه جوره در اختیار صنعت قرار گرفته و سقوط آزاد انسان مسخ شده، پوچ، بی بند و بار و اسیر مصرف گرایی تو دنیای امپریالیسم...


ایششششش (آیکن پشت چشم نازک کردن)

خودم هم کم تاثیر نگرفتم :|


۹۵/۰۸/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

امپریالیسم و اینا که نمیدونم چیه ولی پپسی رو خوب میشناسم
اصن من میمیرم واسه نوشابه
اصن شادم میکنه روشن میشم عشقه نفسه
ممنوع جات رو که نمیشناسم ولی مگه بهتر از نوشابه مشکی داریم اصن؟
مهربان هستم یه نوشابه خور قهار
پاسخ:
بله در جریان هستیم
هرکی ام گفت از شما بعیده، بگید من اول نوشابه دوس داشتم بعد دکتر شدم :))
۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۲:۴۹ گمـــــــشده :)
میزان تاثیر نویسنده از اون خط اخر مشخص بود
:)))
پاسخ:
نمیذارن زندگیمونو بکنیم که :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">