ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

در آشپزخانه خوابگاه چه میگذرد :))

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

1. گاهی وقتا حتی همین که بری آشپزخونه و ببینی یه نفر زیر قابلمه تو کمتر کرده تا یه وقت نسوزه، هم میتونه حالتو خوب کنه :).. ممنونم دختر مهربونی که نمیدونم کی بودی :)

اگه رفتین تو آشپزخونه و کتری یا ظرف ناشناسی رو درحال سر رفتن دیدین زیرشو کم کنید :)) ، حتی با اینا هم عشق و محبت بین ما آدما زیاد میشه :D


2. با گذشت سالها زندگی در خوابگاه هنوز درک نمیکنم اونایی رو که 2-3 نفری باهم غذا درست میکنن!!!!.. چند نوع غذاهم نمی بپزنا، مثلا دارن ماکارونی درست میکنن 3 نفری :|||||| ... آدم فقط باید با عشقش دوتایی برن آشپزخونه غذا درست کنن :)) ... حالا تا اینجام اوکیه، اما اینکه یکسره درحال حرف زدنن خیلی جالب تره، مثلا اون میگه الان دارم روغنو میریزم، اون یکی جواب میده من پیازو خورد کردم :||| و الی آخر!


3. یه خانوم پیر جزو خدمه طبقه ماست، یه نوه کوچولوهم داره گاهی میاد پیشش، هروقت میبینمش خیلی دلم میسوزه، خیلی مهربون و خوشرو هم هست، منو خوشگل خانم صدا میکنه، همیشه هم باخودش داره آواز زمزمه میکنه، اون روز از پشت سر داشتم به پاهای خمیده اش نگاه میکردم و تو دلم میگفتم: تو الان نباید تو خونت استراحت کنی؟؟؟ پس بچه هات کوشن.... :(


۹۵/۰۹/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۸:۰۱ تقویم سررسید 96
شاداب ** partchap partlist
dar zemn
LIKE!!!!!! be :در آشپزخانه خوابگاه چه میگذرد :))
پاسخ:
آخه من چی بگم!!
:|
راحت باش :|
ما حم اینطوری غذا درست می کتیم
زود تر تموم میشه فک کنم
البته بنده هم خیلی نمی پسندم چون هر کس یه چیزی درست می کنه

پیر هاییکه کار می کنن از بچه های کار هم بیشتر گناه دارن به خدا
پاسخ:
کمک کردن خوبه، اما قشنگ دوسه نفری کل پروسه آشپزی رو باهم طی کنن یجوریه :))

آره واقعا.. دیگه نوبت بچه هاشونه که بهشون برسن، نه که همچنان کار کنن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">