ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

50 سال قبل یا بعد؟

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰ ب.ظ

تواین مدت یه چندجا مصاحبه رفتم و از قضا وقتی قبول میشدم هم نمیرفتم.. قبلنا فقط وقتی دعوتم میکردن به خودم زحمت نمیدادم وقت خودم و اونارو بگیرم و اذیت و آزارم در همین حد بود :)) .. این سری پیشرفته تر شدم :)).. ینی میرفتم و وقتی میگفتن اوکیه بیا قرارداد ببند میگفتم نمیام :||||||||||||||

البته هم آقام ناراضی بود بخاطر دلایل منطقی و هم پدرم که کلا... درنتیجه دیدم چه کاریه :)) .. فلذا فعلا برنامه شغلی تدارک ندیدم :||||

من یه مدلی ام که وقتی بدونم چیزی مهمه برام و نتیجه اش برام مهمه در موردش صحبت نمیکنم مگر اینکه موعدش فرا برسه.. بعد یه کاریو نمیکنم نمیکنم نمیکنم اما وقتی تصمیم بگیرم انجام بدم دیگه جدی انجام میدم :|
مثلا الانا وقتم یکم تلف شده اما اوکیه! جبران میشه
در این راستا یادم نیس کی اینجوری میگفت که: ما ایرانیا کاری که 50 سال دیگه قراره انجام بدیم رو الان میگیم، برعکسش مثلا انگلیسیا (فک کنم) کاری رو که 50 سال پیش کردن رو الان میگن :)) ... من در دسته دوم قرار میگیرم...


۹۵/۱۱/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱)

یه موقعی دقیقا چه موقعی مصادف شد با بیست و پنجم که مغزمون رو دو روز ملت اهم اهم‌:)))
سال هشتاد و نه یا نود خاطرمه بیست و شیشم بهمن ولنتاین بود دقیقا و من حتی یادمه کسی تبکه سیاسی انداخت به همین مناسبت که از ذکر کردنش خودداری میکنم. 
پاسخ:
سلام
آره منم یادمه :))
من روز ولنتاین بیرون نمیرم اصولا، گرچه از دیدن قرمزی همه جا شاد میشم .. نه به خاطر خودِ ولنتاین، صرفا اون شور و شوقی که میبینم بین زوجها جاریه حال آدمو خوب میکنه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">