ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

در قندون لب خندون :d

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

من قبلنا عمو پورنگ زیاد میدیدم :)) ... دلیل جذابیتش هم بجز آهنگ خوندناش، دختربچه و پسربچه هایی بود که تو برنامه نشسته بودن .. درسته پسربچه ها خیلی بانمک بودن، اما هدف اصلیم درواقع همون دختربچه ها بودن :d.. همیشه میشستم موهاشونو و چهره هاشونو نگاه میکردم، آخه خیلی خوشگل موهاشونو میبستن و جینگیلی زیاد بهشون آویزون بود و خلاصه خیلی گوگولی بودن.. اما از وقتی که بچه هارو مجبور کردن تو برنامه ها روسری! سر کنن دیگه اشتیاقم واسه دیدنشون ته کشید :| .. چقد من پلیدم :)))) ... آخه واقعا یه دخترکوچولوی ناز که همش 4 سالشه چرا باید موهای درخشان و خوشگلشو از من قایم کنه؟ :d


۹۶/۰۲/۱۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
شاداب :)