ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

آلرژی آفتابی یا ناخون به مثابه سیبیل گربه

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ق.ظ

1. هوا چقدر گرم شده و من چقدر از آفتاب بیزارم.. جاهای آفتابی غمگینم میکنه ، مثلا گندمزارهای طلایی که تو مسیر جاده های بین شهرها هستن با اینکه قشنگن اما غمگینن، گرمن، مرده ن.. و تازشم منو یاد مسیر رفتن به مسابقات کشوری که دربچگی شرکت کردم میندازن! .. کما اینکه در بچگی به آفتاب آلرژی داشتم و ظهرها میرفتم تو آفتاب خون دماغ میشدم...

اصلا من باید انگلیس به دنیا می اومدم !


2. بوک مارک های لپ تاپم رو دوشم سنگینی میکنن.. دلم میخواد از دست همشون راحت شم :/

3. این دهکده آبی پارس الان سالیان متمادیه که داره واسم مسیج میفرسته :)) ... شماها جای من پاشید برید گناه داره ..


4. بابام میگه دخترم الان که خونه ای جایی نمیری ناخوناتو کوتاه کن .. قیافه من :|||| .. نمیدونم چرا هیشکی هنوز به این اعتقاد نرسیده که ناخونای من مثل سیبیل گربه است واسم :|||.. تعادل بدنمو باهاشون حفظ میکنم :)) نه صرفا واسه زیبایی و لاک زدن..


۹۶/۰۳/۰۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
شاداب :)