ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

سمبل کاران کم ارزش یا نه به آب یخ

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۰ ب.ظ

1. واسه همکاری با یه شرکت که کارشون به متالورژی مربوط میشد بهم زنگ زده یارو.. میگه فلان چیزو میخواییم اوکی کنی از طریق شرکتای خارجی.. میگم باشه.. هزینه رو که میگم شرمندگیش رو میشد از پشت خط احساس کرد :))) میگه تخفیف بدین :||||.. آخه وقتی نمیتونید چه انتظاری دارید؟؟حالا یه بیسوادم پیدا میشه میگه من سمبل میکنم انقد میگیرم :)) نکنه انتظار دارن همچین کار تخصصی رو براشون با قیمت اون بیسواده انجام بدن؟؟ :d


2. چندهفته است دیگه اصلا آب یخ نمیخورم.. البته که همه میدونیم چقد مضره ولی خب لذتی که در آب یخ هست اونم تو گرما و تابستون تو هیچ چیزی نیست.. قبلنا همیشه سر رام یه آب معدنی سرد میخریدم .. کلا با آب ورود میکردم سرکلاسام .. ولی الان دیگه رفت تموم شد هعی.. خیلی وقت بود میخواستم عملیش کنم اما نمیکردم.. الان اما جدی ام.. امروز با حسرت به یخچال نگاه میکردم :)).. شماهم سعی کنید این عادت آب یخ خوردن رو ترک کنید ..


+دوباره این صحنه چمدون کف اتاق ولو بودن و دوباره حالت تهوع خفیف.... یه جفت دستکش ظرفشویی گذاشتم توش فعلا :)) درش هم مثل دهن اسب آبی بازه :)) ... و خالی...


۹۶/۰۳/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)