ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

آهنگی برای آینده... لطفا :)

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ق.ظ
نشسته بودم پای لپ تاپ کارامو داشتم میکردم یهو نمیدونم چی شد آهنگ قدیمی "خاطره هرجا که میری" از فریدون آسرایی اومد تو فکرم ... سریع تو گوگل سرچ کردم و دانلودش کردم...
اندفه که گوش میکردم یکم جا خوردم.. خیلی ریتم تندتری داشت نسبت به چیزی که از سالهای پیش تو ذهنم حک شده بود...

بعد رفتم به سالهای قبل تر ... و یهو یاد گروه آریان افتادم... دوباره رفتم گوگل.. همه آهنگای قدیمیشونو دانلود کردم... چه حال خوبی... گروه آریان منو یاد بوی خوب بارون تو اون مدرسه میندازه... برگای زرد چنار و هوای خنک و زمین خیس... یهو پرت شدم به کودکی.. کودکی لگدمال شده با روزی 10 ساعت فرسایش توی اون مدرسه...


به یاد باباییش...
تویی تو, همراز من - آریان. 4مگابایت

پی نوشت: همین الان دارم وویس هاشو تو جلسه امروز دانشگاهشو گوش میکنم...

۹۶/۰۹/۰۱ موافقین ۴ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

۰۱ آذر ۹۶ ، ۰۱:۵۶ کسب درآمد اینترنتی
سلام
ممنون از وبلاگ خوبتون
با اجازه شما از مطالبتون برای وبلاگ هام استفاده کنم
پاسخ:
:|
۰۱ آذر ۹۶ ، ۰۲:۲۱ کسب درآمد اینترنتی
سلام و سپاس مطالب بسیار خوبی اگر اجازه بدید با ذکر منبع کپی کنم
پاسخ:
چیو دقیقا :|
۰۷ آذر ۹۶ ، ۱۰:۳۸ حامد سپهر
گروه آرین تو زمان خودشون فوق العاده بودن منم خیلی خاطره دارم از آهنگاشون
اتفاقا الان هم سی دی تصویری اجراهاشون رو دارم
پاسخ:
بعضی وقتا اون حس نوستالژیه از خود چیز اصلی هم حتی قشنگ تره..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">