ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

هان؟ هان؟ هان؟
(ادامه عنوان بود :دی)

دیروز جایی کار داشتم.. ینی کارم داشتن.. بعد وقتی نشسته بودیم صحبت میکردیم یکی از اون اقایون تا آخر هر 10 دیقه یکبار میگفت چرا یه ماشین نمیگیرین خب.. هی خویشتن داری میکردم, هی سکوت میکردم, هی لبخند ملیح میزدم, هی...  دیگه آخراش میخواستم جیغ بزنم بگم پول ندااااارم... له له له له له له :))

نمیدونم چرا هرکی منو میبینه فکر میکنه پولدارم :| .. بهم نمیاد ماشین نداشته باشم.. حالا فردا پس فردا یه 206 ام بگیریم لابد میخوان بگن چرا یه پرادو نمیگیری؟؟ :|
یا مثلا اون سری سر کلاس بودم یکی از دانشجوهام داشت شماره مو میگرفت خودش بای دیفالت 0912 داشت میزد و منتظر بقیه ارقام از سمت من بود تا بهش بگم.. انگار حق مسلم من 912 باشه. منم نا امیدش کردم :دی .. خب شاید یکی خطش اعتباری باشه.. عجباا :| ... البته یه خط دائمی دارم ولی کد شهرمون هست و گذاشتمش خونه, تو تهران لازمم نمیشد.
دور و بر منو یکسری مرفه بی درد جامعه احاطه کردن نمیدونم به کدام سو پناه ببرم :دی .. همه مثل شما لکسوس و تویوتا سوار نمیشن که... یا 912 مخصوصا کد 1 رُند ندارن که... 
من فقط خوب میپوشم خوب میگردم :دی ...دیگه از بقیه فضولات دنیوی دل کندم :دی.. ( الکی مثلا)


بی ربط نوشت :دی
دوست دوستم اومده بود یه شب پیشمون بود.. بعد هی از من تعریف میکرد وااای چه موهایی داری واای چقد خوشگلی و این حرفا.. بعد آخرشم گفت ای بابا حالا که من از قیافه و موهات خوشم اومده یه داداشم نداریم تورو واسش بگیرم... قیافه من :|
من که میگم هرجا میشینم باید اعلام کنم خودم یه دونه آقا دارم, همتون بگید فلان بیسار .. بیا.. تحویل بگیر

۹۶/۱۰/۲۱ موافقین ۴ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۷)

۲۱ دی ۹۶ ، ۱۶:۵۹ Faber The Great
خخخخخخ
الکی نیست میگن عقل مردم به چشماشونه
البته خط بالا توهین به شخصیت شما نیستا
شخصیتتون همچنان قابل احترامه
حرف من در واقع به عقل مردمه که ندونسته یه چیزی رو قضاوت می کنن!
قیافه حق به جانب هم می گیرن جالبه! :)
پاسخ:
واقعا همینه
عنوان رو برا همین نوشتم.. یه چیزی در حد احساس گناه به آدم تلقین میکنن :))
نمیذارن زندگیمونو بکنیم که.. الله اکبر
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۷:۰۰ گرافیست ارشد
ممنون آقای شاداب :))
دوست داشتید ما رو هم دنبال کنید ( البته اگر به دردتون خورد )
پاسخ:
یا خدا :))))
آقا رو از کجا در آوردین؟؟ :))))

ممنون خیلی خندیدم :)))
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۸:۳۲ گرافیست ارشد
خخخ سپاس . راستش اسمتون رو نمی دونستم اخه .
پاسخ:
آخه شاداب خیلی تابلوهه 
از شادی و خوشحالی و سرخوشی میاد که :دی.. دخترونست
ویژگی های منه :دی
۲۱ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۰ معلوم الحال
ای له له له که گفتید کمرم شکست :))
شرافتا پرایدم ندارید؟ پرایدُ همه دارن دیگه ...
پاسخ:
:))) باید بهشون میگفتم شاید کمر اونام میشکست

نه آخه من با پراید استارت نمیزنم :دی.. پولشم داشته باشم نمیخرم پراید
بعدشم فهمیدم که دارید ادای اونارو درمیارید
۲۱ دی ۹۶ ، ۲۲:۲۵ معلوم الحال
ادای کیاااا؟ 
منو ادااااااا؟!... استغفرالله
پاسخ:
منظورم این بود که مثل اونا شمام دارید میگید چرا ماشین نمیخری :))
۲۲ دی ۹۶ ، ۰۰:۱۸ گرافیست ارشد
آهان سپاس
:دی دی
پاسخ:
خواهش میکنم
۲۲ دی ۹۶ ، ۰۱:۲۳ معلوم الحال
خب بخرید دیگه
یه شیرینی چیه واقعا؟! :) 
پاسخ:
ارجاع مجدد میدم به پاراگراف اول, جمله آخر خط سوم:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">