ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

میدونی قیمت اون لحظه چقدره؟

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۵۲ ق.ظ

اولین برف زمستونی اومد... چه برفی... عشقولانه و آزار دهنده همزمان.. 

طفلکم یک ساعت مجبور شده تو برف بمونه.. بمیرم براش

میدونی یکی از بزرگترین لذت ها چیه ؟؟ هوا برفی باشه.. برفو ببینم از پنجره.. بعد من زیر پتو باشم.. دست و پامم شل کنم.. خسته باشم... بعد تا ابد برف بباره و من تا ابد زیر پتو باشم...


دلم هوای خونمونو کرد... وقتی اینجور وقتا باباییم آش درست میکرد.. بعد از زیر پتوی گرم و نرم میومدم و آش رو تو بشقاب درحال بخار کردن میدیدم... میدونی دوس دارم تو اون لحظه به مدت هزارسال متوقف بشم.. نهایت لذت همین چیزاست...


برف بیاد و... من زیر پتو باشم و... از آش باباپز توی بشقاب بخار بلند شه... 

برف و پتو و آش داغ...

هزارسال.. هزارسال




بعدا نوشت:

الان صبح فردای دیشب محسوب میشه.. الان ساعت 8صبح و من با این صحنه مواجه شدم:


۹۶/۱۱/۰۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

اصلا باید اینجور لحظات رو تافت بزنی همینجوری بمونه:)))
ایشالا همیشه براتون تکرار بشه و تکراری نشه

صبح زوووود 8 ؟؟؟
پاسخ:
ساعت برنارد هم خوبه
مگه میشه بهترین حس های کودکی واسه آدم تکراری بشه؟ و ممنون همچنین برای شما

الان منظور شما اینه 8 صبح زود نیست یا هست؟
صبح زود واسه ما 5/30 صبحه :))
پاسخ:
خب کجا نوشته ساعت 8 یعنی صبح زود  ؟؟ :|
نوشته بودم صبح روز بعد.. روز بعد
که الان دیدم فکر کردین نوشتم صبح زود, ویرایش کردم
ده ما برف نمیاد کویره 
پاسخ:
اینجام چی بشه بیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">