ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

دوس دارم عاشق بشم

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۰ ب.ظ

خوش به حال اونایی که سخت نمیگیرن و هرکی به پستشون بخوره که بنظرشون یه ذره معیارهای همه پسند جامعه رو داره عاشقش میشن و باهمون ادامه میدن

دوس دارم از یه نفر خوشم بیاد

خسته ام از اینکه هرکی دور و برمه اونی نیست که من عاشقش باشم... دوس دارم دوسش داشته باشم.. فقط اون نباشه که دوسم داره... پس دل خودم چی؟ 

نمیخوام فقط ازدواج کنم واسه رفع تکلیف... شاداب تو همچون ازدواجی میشه یه دیکتاتور..  جالب اینجاس هرچی bossy تر هم رفتار میکنه،  بیشتر دوسش دارن.. انگار جذابیت شاداب دیکتاتور از شاداب ملوس بیشتره.. 

ولی شاداب اینو نمیخواد..  شاداب دلش میخواد نازنازیِ حرف گوش کنِ کسی باشه... 

باید یکی باشه که بتونه اینکارو باهاش بکنه

احتمالا باید باشه... 

غمگینم... 

۹۸/۰۷/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

۱۶ مهر ۹۸ ، ۲۰:۵۹ سجاد آشنا

سلام

منم دوست دارم عاشق بشم ولی خب شرایط مالی‌ش رو ندارم :))))

 

به نظرم شاید بد نباشه در مورد اینکه میگید که باید دوسش داشته باشید، نظرمو بگم. یعنی اصلاً نظرمو در مورد عشق بگم.

 

به نظر من عشق کلاً دو جوره.

1- عشق در یک نگاه

2- عشق به خاطر انس و الفت

 

عشق در یک نگاه

شما ممکنه یه نفرو یدفعه ببینید و احساس کنید که عاشق‌ش هستید. احساس کنید که بهش علاقه دارید. چرا این اتفاق میافته. ببینید مغز آدم، هر چیزی رو که می‌بینه توی مجموعه‌داده‌های ذخیره‌شدش جستجو میکنه ببینه که آیا مشابه اون وجود داشته یا نه. یعنی هر لحظه مغز داره پشت‌سرهم جستجو میکنه. وقتی یه نفر رو می‌بینید مغز میاد تک‌تک اجزای صورت اون رو به صورت موازی جستجو میکنه. یعنی چشم رو جدا. بینی رو جدا. ابرو رو جدا. لب‌ها رو جدا. موها رو جدا و... در نهایت حسی که از دیدن اون فرد به شما دست میده مربوط میشه به حسی که به شبیه‌ترین افراد نسبت به اون فرد دارید. حالا اگه یه آقایی رو ببینید که شبیه آدم‌هایی که تو بچگی ازشون خاطره‌ی خوبی داشتین و یا شخصیت‌های مورد علاقه‌ی شما در بعضی فیلم‌ها باشه، شما احساس میکنید که به اون شخص علاقه دارید. این عشق میتونه شروع آشنایی باشه ولی کافی نیست. یعنی باید با اون فرد چندین جلسه نشست و برخاست کنید ببینید که آیا شخصیت‌ش رو هم دوست دارید یا نه.

 

اما نوع دوم عشق بر اثر انس یا الفت

این مدل خیلی پیچیده‌ست و ممکن هست که ریشه‌های متفاوتی داشته باشه. مثلا ممکن هست که شما با یکی زندگی کنید و اون فرد یه سری از نیازها و خواسته‌های شما رو برطرف کنه و یه جورایی احساس امنیت رو در شما به وجود بیاره. در این حالت شما احساس خواهید کرد که به اون فرد علاقه دارید. البته همونطور که گفتم این مدل میتونه دلایل، عوامل و ریشه‌های مختلفی داشته باشه.

 

اما من به طور کلی به عشق اعتقاد ندارم! به این معنی که اگه شما قصد ازدواج دارید لازم هست که در قدم اول از ظاهر اون فرد حداقل بدتون نیاد. در قدم دوم باید سبک زندگی، روحیه، شخصیت و علاقه‌مندی‌هاش تا حد زیادی به شما نزدیک باشه.

 

اینها نظرات شخصی من هست و هیچ مبنا و پایه‌ی علمی ندارد!

موفق باشید :)

پاسخ:
عشق منظورم عشق لیلی مجنونی و بی پایه و کورکورانه نیست اصلا
شاید همون دوس داشتن،  خوش اومدن،  هرچی که بشه اسمشو گذاشته،  صرفا اون حسی که مدنظر هست رو القا کنه کافیه

مگه عاشق نبودی؟ یادمه یکی بودا

پاسخ:
نتیجه خوبی نداشت.
شاید اشتباه بود. 

عزیزم پیش میاد. تجربت بیشتر شد. انتخاب بعدیت قطعا اشتباه نیست 

پاسخ:
:*

عشق ...

واقعا نمیشه در موردش نوشت و نظر داد

عمیقا و از ته قلبم امیدوارم هم شما و هم تمام مردم دنیا عشق خودشون را پیدا کنند و به هم عشق بورزند.

امیدورام کسی پیدا شه که دائما نازت را بکشه و بخره و شما براش ناز کنی

 

پاسخ:
:) 

پاییز 93....پاییز 98...

 

پاییز ... 

پاسخ:
سلام 
درمورد پاییزهایی که نوشتین بیشتر توضیح میدین؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">