ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

احتمالا تا مدتی باید فقط مزاحم بلاک کنم

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۰ ب.ظ

الان فهمیدم یه اشتباه بزرگ مرتکب شدم

چه فایده، یه دوست پسرم نداریم شماره اونو جای خودمون بذاریم تو دیوار :d

یه آگهی تو دیوار زدم یه چیز خیلی با ارزش که توی جابجایی آپارتمان برام سخته این ور اون ور بردنش رو بفروشم..  خیلیم دوسش دارما،  ولی دیدم زیاد استفاده نمیکنم دارم میدم بره خوشگلمو...  بعد یادم نبود مردای ایرانی چقد haval بدبخت ندید بدید هستن (بلانسبت مردای با شخصیت) ...  هیچی!! مزاحمم دارن میشن!!

اولش با ادای خریدار تماس میگیرن، کلی انرژی میذارم توضیح میدم، بعد تهش بحثو منحرف میکنن به سوالات شخصی

اخه ادم چقد میتونه.... نه تو به من بگو..  یعنی دیگه از هر فرصتی؟؟  حتی آگهی؟!؟

بعداز پیشرفت شگرف دخترا در زمینه پذیرش دوست پسر که دیگه حتی کبری هم دوست پسر داره،  این مردا بازم میان تو حریم شخصی هرکسی که بهش بربخورن؟؟  بابا ریخته که!!  برو تو خیابون وردار برا خودت!!

چیکار به من داری؟؟  هروقت بهت روو دادم اون وقت بیا سمتم

 

بعد بگو چرا میخوای فرار کنی...  خب نمیفهمی دیگه،  اگه میفهمیدی این حرفو نمیزدی

۹۸/۰۷/۱۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۸)

۱۹ مهر ۹۸ ، ۲۱:۲۱ mohammad.j n.safavi

سلام

خب اگهی رو پاک کنید

جواب یقیه رو بدید که فروخته شده و دیگه جواب ندید و تموم

پاسخ:
سلام
بله قصد داشتما که با کامنت رهگذر مطمئن شدم باید حذف کنم (اموجی خیره به سقف) 
ولی درنهایت نگران همونایی هستم که مزاحم شدن و من بلاک کردم..  کسی که انقد بیکاره،  بعید نیس بازم با شماره های دیگه مزاحم بشه

ای خاااک بر سرشون،🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

حالا تو اینو میگی.

ولی فقط از این نظر مزاحمت ایجاد نمیکنن. ما هرررر وقت یه چیزی گذاشتیم دیوار، کلی آدم بیکار الکی زنگ میزنن به بابام، الکی به حرف میگیرنش، آدرس میپرسن.  بعد نمیان، جوری که کااااملا مشخصه قصد خرید ندارن 😕😕😕

پاسخ:
واقعا؟  نا امید شدم که! 
ینی حذف کنم بره؟  چه بیخود پس.. 
مردم پس کلا بیکارن..  جنسیت هم نمیشناسه :)) 

نتیجه ای که گرفتم اینه که هیچ وقت از دیوار استفاده نکنم :)

زندگی 40 سال اولش سخته بعدش همه چی درست میشه.

تا اینجاش که اینو بهم گفتن :|

پاسخ:
ببخشید ولی چه جمله بیخودی
از این حرفا کسی جلوم بزنه لهش میکنم
۲۰ مهر ۹۸ ، ۱۳:۴۲ خانم مترجم

سلام شاداب جان...خوب همینجا آگهیش کن اگه دوست داشتیم خودمون برش میداریم یا میسپاریم به دوست و آشنا...از اون دیوار نکبت که خیلی بهتره والا

پاسخ:
 ۹ میلیون تومنه
اگه میخرین بذارم : d
ولی نه بدون شوخی نمیذارم..  نمیخوام زندگی شخصیم قاطی وبلاگم شه..  و من هویتم اینجا بهتره مجازی باقی بمونه
ولی مرسی از پیشنهاد کمکت

خیلی جملات بیخود هستن که قوت قلب خیلیا هستن :)

ممنون که صریح گفتین ^_^

پاسخ:
واقعا "زندگی فقط چهل سال اولش سخته بعدش راحت میشی" قوت قلبه؟ :|
۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۰:۱۱ خانم مترجم

با مجزا بودن زندگی شخصی و وبلاگی کاملاً موافقم...چرا بهش فکر نکردم و همچین پیشنهادی دادم؟

خوب درخصوص اون جمله کلیشه باید بگم من 44 سالمه ولی واقعاً اون 4سال بعد از 40 سالگی خیلی همممم سخخخختتتتت تر از قبل از 40 سالگی بود و هست. بعبارتی تقریباً کلی تجربه کسب کردی و داری همه رو با اون میسنجی و به راحتی گول نمیخوری و خیلی کارا رو با منطق درست نگاه میکنی و خیلی بیشتر متوجه همه چی میشی و خوب بیشتر هم حرص میخوری و اینا...خلاصه که نخیر از این خبرا نیست :/

پاسخ:
حالا چیز خاصی هم نیستا.. ولی من حرفامو اینجوری خیلی راحت تر میتونم بزنم..

واقعا 44 سالته شما؟ معذب شدم که.. باید مودب بشینم دیگه تو وبلاگ :))
۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۴:۳۱ خانم مترجم

یعنی نیام دیگه اینطرفا؟ ;)

پاسخ:
نه بابا
شوخی میکنم :))
بیایا

من خودم هر چی میخوام بفروشم توی دیوار نمیفروشم 

و تا الان از دیوار هم خرید نکردم.

اگر بخوام چیزی بخرم میرم مغازه، حتی اگر دست دوم باشه! چون زحمت کشیده و مغازه زده و باید نون در بیاره

و اگر بخوام چیزی بفروشم اول توی دوستان و آشناها میگم که من فلان چیز را میخوام بفروشم با این قیمت اگر میخوان بیان ببرن! که بعدا نیان بگن ای کاش به ما میگفتی خودمون ازت میخریدیم

بعد اگر دوستان و آشناها نمیخواستن میرفتم سراغ مغازه ها

 

پاسخ:
من تو عمرم هیچی نفروختم کلا
دفعه اولم بود خیر سرم
از دیوارم تاحالا هیچی نخریدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">