ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

میگن اول مظلوم بوده بعد ظالم

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۵۰ ب.ظ

هفته پیش از یه رستوران معروف غذا سفارش دادم... ولی با اینکه کلی هم پولش شد یه کباب سوخته تحویل گرفتم و یه بوی ضخم هم میداد.. خلاصه حتی یه تیکه شو هم کامل نتونستم بخورم و همشو انداختم دور.. و فقط با نون و سبزی و برنجی که همراهش فرستاده بودن خودمو سیر کردم.. یکم گذشت گفتم چرا اینو به رستوران نگم؟؟ چون حس بدی هم داشتم به خودم اگه هیچی نمیگفتم، احساس میکردم به شخصیتم توهین شده.. دیگه زنگ زدم و گفتم من یه انتقادی میخواستم به غذاتون بکنم... اونقد با شخصیت و محترمانه برخورد کردن و بدون هیچ درخواستی برای توضیح اضافه از من، سریع گفتن خیلی معذرت میخواییم و اگه بخوایین میتونیم کل مبلغ رو بهتون برگردونیم و یا اینکه یکبار دیگه رایگان براتون غذا بفرستیم.. من فقط قصدم انتقاد بود که برای دفعات بعد اون اشتباه رو نکنن و اصلا ایده ای نداشتم که قراره بهم همچین پیشنهادی بدن.. من که یکم شوک شده بودم گفتم ممنون.. و اون آقا گفت هر وقت که میل داشتین بگین براتون بفرستیم.. خداحافظی کردم و دیگه هم فراموشم شد حقیقتش.. تا امروز که داشتم مطالعه میکردم و پا نشدم برا خودم یه غذا بپزم :دی یادم افتاد یه غذا جایزه دارم :)) زنگ زدم به رستوران موردنظر و قبل از اینکه توضیح کامل بدم سریع گفتن برام میفرستن غذارو :دی

جای شما خالی همین الان تموم شد :دی

خلاصه همه باید یاد بگیرن حقشون رو مطالبه کنن و در برابر کم کاری سکوت نکنن.. اینجوری کم کم کیفیت زندگیا هم بالا میره و همه میتونن از حقوق اولیه خودشون استفاده کنن...

حالا من هنوز به اون مرحله نرسیدم که همه جا همچین اخلاقی از خودم نشون بدم، ولی هرچی میگذره این ویژگی بیشتر داره در من تقویت میشه.. 

 

۹۸/۰۸/۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

سلام

خیلی هم عالی :)

بعضی وقتا فقط همین گفتن انتقاد و شنیده‌شدنش حال آدمو خوب میکنه.

 

ببخشید یه سوالی واسم پیش اومد...

شما که تو شرکت خارجی مشغول هستین، تعطیلات رسمی و مذهبی ایران تعطیل هستین؟

پاسخ:
سلام
آره تعطیلیم.. تعطیل نباشیم چیکار کنیم؟ کسی نیست باهاش تعامل کرد تو ایران تو تعطیلات :))

عالی بود :))))

شماره رستورانه رو بده منم زنگ بزنم بگم من یه دفه از غذاتون ناراضی بودم غذای مجانی برام بفرستن :))

پاسخ:
دقیقا بخاطر همین اسم رستورانو ننوشتم :دی
فردا میرن میگن شاداب تو وبلاگش گفت غذا مجانی میدین :))

۰۶ آبان ۹۸ ، ۱۸:۳۴ دُردانه ⠀

احسنت!

مظلوم نباشیم :)

پاسخ:
بعضی وقتا برای مظلوم نبودن طرف مجبوره هزینه مادی یا معنوی زیادی رو متحمل بشه،  بدون نتیجه خاصی در انتها
واسه همین یه حساب سرانگشتی مجبورش میکنه از تصمیمش برگرده و ناچارن سکوت اختیار میکنه و به مظلومیت و تقویت ظالم ادامه میده
اون مدلا خیلی زور داره..

من یه سری نوبت دندون پزشکی داشتم یه ربع دیرکردم منشی دکتره بهم گفت ما وقتمونا تنظیم کردیم تو وقت اقای دکترو گرفتی و خلاصه سکه یه پولم کرد جلوی همه هفته بعدش دوباره رفتم نیم ساعتم زودتر رفتم یک ساعت از نوبتم گذشت هنوز منتظر بودم پاشدم یه داد وبیدادی کردم و به دکتره هم گفتم که هفته قبل چی شده دکتره بیست تومن تخفیف داد:))

پاسخ:
چقد زیاد تخفیف داد :))) 
بعضی از این منشیا یه اداهای الکی میان :)) خب بگو تو که اونجوری میگی،  حداقل یه جوری باش که دفعه بعد کسی نتونه چیزی بهت بگه..  به قول خودت وقتا رو درست تنظیم کن 
مثل کلینیک عرفان..  مثلا میگم میشه من یه ساعت زودتر بیام امروز؟ میگه نههه نمیشه پس میفته واسه هفته بعد دیگه نوبتت..  بعد ولی سر وقتم هم که میرم جزو بدبهیاته که دیگه حداقل نیم ساعت منتظر بمونم..  منم دیگه از اون به بعد هر وقت دوس دارم میرم ، زودتر دیرتر :دی فوقش یکم میشینم ولی حداقل اون روزی که میخوام کارمو به نتیجه میرسونم..  دیگه حرف منشیه رو باور نمیکنم که بندازم هفته بعدش الکی

آفرین

خیلی کار خوبی کردی که گفتی

بعضی مواقع آشپز و خدمه آشپزخانه خراب کاری میکنند و اگر شما گزارش نکنی مدیر رستوران و صاحب رستوران متوجه مشکل نمیشه!!

به عبارت دیگر خراب کاری یک نفر باعث میشه کل اون مجموعه زیر سوال بره و مشتریش کم بشه در نتیجه نیروهای خوبش هم از نون خوردن میافتن

پاسخ:
حالا امیدوارم اخراج نشه اون بدبخت هم
ولی تذکر بهش بدن
البته با یکبار دوبار اشتباه بعیده کسیو اخراج کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">