ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

Spanish Romance

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۳۰ ب.ظ

اولین آهنگ پرفشنالم رو زدم پریشب... Spanish Romance ... قبلش پاندا و یکی دوتا آسون زده بودم ولی زیاد مزه نداد بهم، این یکی فرق داشت حسش، چون واقعا سخت بود بخاطرهمین وقتی بدون نگاه کردن به نت تونستم بزنمش خیلی ذوق کردم... خودمم نفهمیدم چطور حفظ شدم!!

پیانو عجیبه... درعین حال که سخته، ولی آسونه :)) فمیدی چی گفتم؟ :)))) همین که یه بار نت رو با دقت و یواش بزنی دیگه همون تو ذهنت میمونه و دفعات بعدش نت رو خیلی کم پیش میاد اشتباه بزنی

بعد ضبط کردم باخودم مسابقه گذاشتم، پنج بار ضبط کردم، دفعه اول ۱:۱۴ دقیقه طول کشید، دفعه پنجم سرعتم رو به ۴۱ ثانیه رسوندم.. امشب دیگه تایم نگرفتم ببینم چقد دستم روون شده

بعد دیروز سرکار شاید بیشتر از ده بار با هندزفری گوش کردم دسترنجم رو :))) خیلی حال میده، خیلی... واقعا لذت میبردم از گوش کردن بهش

به امید روزی که بتونم river flows in you رو بزنم :)

به امید روزی که بتونم خیلی چیزا بزنم :دی

 

۰۰/۰۴/۱۶ موافقین ۳ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۸)

۱۷ تیر ۰۰ ، ۱۲:۳۳ معلوم الحال

سلام و درود

کاش فایلشو آپلود میکردین تا ما هم گوش بدیم و بهتون امتیاز بدیم تا انگیزتون بیشتر بشه

پاسخ:
سلام سلام
کجا اپلود کنم؟ اره اوکیه :دی
اخه اونقدرم خوب نزدم ، ولی بدک نبود درکل چون اولین اهنگ یکم سختی بود که تونستم از حفظ بزنم خوشحال بودم :دی

تبریک میگویم:-)))...چهل آهنگ رو کار میکنی؟...این قطعه رو منم خیلی دوست دارم،دقیقا اولین ملودی گوشنوازی بود که تونستم خوب از آب در بیارم:-)))

 

پاسخ:
مرسی تو‌کامل درکم میکنی :دی
اره چهل آهنگ و بیر و مایکل آرون همزمان باهم

سلام 

خوبی؟

خیلی وقته نیستی ؟!!!

چخبر؟

نگرانتم

 

 

سلام شادی خانم 

کجایی ؟؟؟؟

 

نگرانتم، خیلی وقته نیستی 

امیدوارم همه چیز مرتب باشه 

 

پاسخ:
سلام خوبین اخ اخ شرمنده بخدا اصلا فکر نمیکردم کسی بخواد اینجا نگران من بشه :))
اگه میدونستم حتما به سر میزدم
ببخشید توروخدا…
من خوب خوبم… عالی
فقط یکم کارم سنگینه، بعد دوتا کلاس هم همزمان میرم، دیگه خیلی انرژیم گرفته میشه
ولی چندوقته هی میگم بیام بنویسم تنبلیم میاد ولی به زودی مینویسم
درکل خبری نیست جز سلامتی :) ممنون که به فکرم بودین

:((((((
واقعا دلم برات تنگ شده و نگرانت شدم

حداقل یک پست خالی بذار 
هیچی هم توش ننویس ولی یک پست خالی هم بذاری کافیه 

امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش باشی و سلامت

 

ایول
 

موفق باشی

پاسخ:
ممنون :)

سلام..شاداب من خواننده خاموشت بودم..باباجان بیایچیزی بگو دلمون پوسید..چرایهویی میری اخه؟

پاسخ:
به به سلااااام 
مگه اینکه من برمتا خواننده های خاموش روشن شن :دی
کلی اتفاقا افتاد این مدت سعی میکنم بنویسم :) خوشحالم که هنوزم منو میخونید( اشک شادی)

کجایی دختر؟...من رفتم رو چرا قهر کردی:-))

خب یکم بنویس،دلمون تنگ شد واست؛-)

پاسخ:
سلاااااام آریاناااااااااا خوبیییییییییییییی خوشحال شدم کامنتتو دیدممممممممممم
من همینجام درگیر زندگییییییییییی
حالا سعی میکنم بنویسم چی شد این مدت
ولی دلم میخواد یه پولی هم دربیارم از اینترنت اومدنم چه پیشنادی داری؟ :دی چون خیلی باهوشی میپرسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">