ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

دورویی!

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ

واقعا از این حجم از دو رویی امروز شاخک درآوردم!!
سر کلاس دکتر مین بچه ها قبلا کلی از دکتر زاد بد گفته بودن... ولی من هیچ حرفی نمیزدم... امروز باز بحث افتاد و بازم همین شکل... بعد دکتر مین گفت که ولی فک کنم همچین ازمنم راضی نیستیناااا.. بچه ها گفتن نه چطور استاد؟؟ استاد گفت که تو ارزشیابی دیدم که چندنفری ازتون به من تو قسمت گشاده رویی و تعامل با استاد بهم نمره 12 دادین!!... درحالیکه من در اتاقم 24 ساعت به روی شماها بازه و هرچی باشه میشنوم... و واقعا هم راس میگه.. میگفت اگه اعتراض تو موارد دیگه ای بود انقد شوکه نمیشدم که از نمره 12 گشاده رویی شوک شدم!
بعد بچه ها گفتن نههههههه استاااااااااد اصلاااااااااا شما خیلیییییییییی خوبیییییییییییییییین...
بعد چی جالبه؟؟؟ اینکه تو جمع بچه های کلاس میشستن پشت دکتر مین کلی حرف میزدن، اتفاقا یکی از همونایی که کلی بد و بیراه پشت ایشون میبافت امروز با وقاحت تمام به چشای استاد نگاه میکرد و میگفت استاد ما از شما خیلی راضی هستیم... و نیش مسخرش هم تا بناگوش باز بود
اه اه اه حالت تهوع گرفته بودم...
من چشام اندازه توپ تنیس شده بود... داشتم با تعجب بهشون نگاه میکردم!!! میخواستم ببینم از روو میرن یانه... که دیدم نمیرن!!
تمام مدت من سکوت اختیار کرده بودم و داشتم به اینهمه حقارت تاسف میخوردم... این آدما حالمو بهم میزنن... خدانکنه هیچوقت من اینجوری بشم... اون روز روز مرگ منه...

اعصاب ندارم این روزا...
اصلا هم اعصاب ندارم...

۹۵/۰۲/۰۵ موافقین ۳ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

از این دست ادما همیشه بوده و هست. ولی نمیدونم چطور میتونن انقدر راحت دروغ بگن:/
به اعصابت مسلط باش عزیزم;-) البته نه در برابر فضولا:-D
پاسخ:
این حرکت چیزی فراتر از دروغه.. 
نه من مسلطم مهسا.. اتفاقا باید قیافه منو موقع عصبانیت ببینی.. هیچ گونه تغییری رخ نمیده .. کلا آدم پوکرفیسی هستم..
به کنجکاوا هم کاری ندارم.. نه عصبانی میشم و نه میدون میدم
خب آخه به این چه! والله! :)
پاسخ:
بیخیال
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۰۲ ماهی سیاه کوچولو
اینجور آدما همیشه هستن. از کنارشون رد بشید. فقط لبخند فراموش نشود :)

من به یکی از اساتید که درباره همین نمره ها بحث میکرد گفتم من بودم که نمره بدی دادم. پایانترم به من دو نمره اضافه کرد به بچه ها هیچی :/
پاسخ:
من لبخندمو عمممرن مصرف اینجور آدما بکنم... رو دل میکنن... لبخند منو فقط آدمای کمی میبینن...
مشکل اینه نمیتونم بی تفاوت رد بشم... دوس دارم برم زشتی رفتارشون رو یه روز بهشون بگم...
حالا لازم هم نیس آدم بگه چه نمره ای به استاد داده... ولی اینکه نیشتو تا بناگوش برا استاد باز بکنی ولی پشت سرش غیبت بکنی واقعا تهوع آوره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">