ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

the Customer is key :))

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۰ ب.ظ

همیشه از _ فراری بودم...

وقتی اولین ایمیلم رو ساختم نمیدونستم که میشه بجای آندرلاین از چیز دیگه ام استفاده کرد!..یا اصلا هیچی استفاده نکرد!... فکرمیکردم باید حتما آندرلاین بذارم :||| ... بدین صورت اولین ایمیلم با _ در وسطش رقم خورد..

اما امروزه دیگه هرچه تمام تر سعی میکنم که این علامت رو در زندگیم حذف کنم.. مثلا اکانت اینستاگرامم بجای _ اومدم نقطه گذاشتم که البته دوس داشتم هیچی نباشه که نشد دیگه...

حالا مقدمات بخاطر این بود که بگم الان میخواستم یکی از وبلاگ های موردعلاقه ام رو بخونم اما آدرسش توی هیستوری گوشیم نبود واسه همین باید به صورت دستی از اول تایپش میکردم، اما من امشب موفق نشدم که اون وبلاگ رو بخونم... چون درحین تایپ آدرسش یادم اومد که وسط آدرسش یه آندرلاین داره! فلذا بیخیالش شدم :))) ولی بجاش اومدم تو وبلاگم هزارخط در این باره قلم فرسایی کردم :p

آندرلاین نذارید باباجان، نذارید :))


خدانگهدار :p


۹۶/۰۲/۰۱ موافقین ۴ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">