ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

وقتی که من برم بهشت :D

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۵۵ ق.ظ

الان دلم پفک نمیخواد.. میدونم معمولا میگن دلم فلان چیزو میخواد اما یهو نمیدونم چرا نخواستنی اومد، اونم پفک... میدونی چند وقته نخوردم؟؟؟ از وقتی که افتادم تو پروسه ترک کردن خیلی به ندرت و بافاصله میخورم.. نمیدونم الان دلم چی میخواد.. هرچی هست درحال حاضر شیرین نباشه لطفا...

ینی تو بهشت هرچی بخوام واسم میارن؟؟؟؟ چه خوش میگذره (خندان خیره به افق) ... بهشت پر خوراکیای خوشمزه است.. تازه رودخونه هاشم از عسل و شیر وایناست... اون روز داشتم فکرمیکردم کاش مثلا همه چی تو اطرافمون کارتونی بود.. ینی 3 بعدی نبودیم.. یا حداقل سه بعدی بودیم ولی صاف و صوف بودیم !!... کوه ها و آسفالت خیابونا و چمن روی زمین و پوست آدما و خلاصه همه چی صاف بود، وقتی بهشون نزدیک میشدیم زبری و خورده خورده هاشون رو نمیدیدیم... دوس دارم وقتی رفتم بهشت درخواست کنم واسم همه چیو این مدلی کنن :)))


اینم اون نهرهایی که میگفتم :d .. آیه 15 سوره محمد

"داستان بهشتی که به متقیان وعده دادند این است که در آن باغ بهشت نهرهایی از آب زلال دگرگون ناشدنی است و نهرها از شیر بی آنکه هرگز طعمش تغییر کند و نهرها از شراب ناب که نوشندگان را به حد کمال لذّت بخشد و نهرها از عسل مصفّی و تمام انواع میوه‌ها بر آنان مهیّاست و (فوق همه لذّات) مغفرت و لطف پروردگارشان، و ....تا آخر آیه..."


۹۶/۰۲/۱۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)