ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

منه کوچولوی پایه ثابت رشوه نگیر

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۵۰ ق.ظ

اپیزود 1 :


این چندوقته انقد رفتیم بازار آهن شبیه لوله PSL2 با سه لایه پلی اتلین شدم... عوضش خیلی چیزا یاد گرفتم خوبه... ولی جاتون خالی خیلی هوا گرمه، قشنگ ذوب میشم هر روز...

بعد اینو بگممممم... ما کلا وقتی میریم اونجا، خیلی از آهن فروشا به من پیشنهاد پورسانت (همون رشوه خودمون :| ) میدن.. میگن اگه ازما خرید کنین انقد به تو میدیم... بعد بگو دیشب چه پیشنهادی داشتم؟؟ دیروز از یکی شون استعلام قیمت گرفتیم، بهم میگه خانوم مهندس پورسانت شمارو 20 میلیون درنظر گرفتیم ... آیکن من دیگه حرفی ندارم :|||||||.. دوستم میگه مگه شرکتتون چقد خرید داره که فقط پورسانت تو میشه 20 میلیون؟ میگم عسیسم میلیاردی داریم تجهیزات میخریم.. همین دیروز مثلا 200 میلیون یه قلم ازش رو خریدیم فقط..

ینی وسوسه کننده درحد چی... حالا من هی میخوام آدم خوبی باشم نمیذارن... ای شیطان های بی ادب...

ولی من به رییسم گفتم که بهم پیشنهاد رشوه میدن... چیزی نگفت.. فک کنم مشکلی نداشت :))))



اپیزود 2:


دیروز بعداز کار رفتیم یه رستوران خارجی که پاتوق رییسم ایناست.. رئیسم (همون مدیرعاملمون) ، من و 2 تای دیگه از مهندسا.. هر سه تا خارجی ان فقط من ایرانی ام... دیگه منم دعوت کردن.. بعد پول شاممون 1 میلیون شد حدودا :| .. یکی از مهندسا به شوخی میگه تو مهمونمون کن :|... منم از رو نرفتم گفتم باشه قبوله.. بعد خندیدن و این چنین شد که من پولی ندادم (آیکن از خود راضی)



+ مریم جونم مرسی که به فکرم بودی و خوابمو میبینی :) هرجا هستی شاد و موفق باشی.. دلم هم برات تنگ شده.. بی زحمت وبلاگتو راه بنداز دوباره :d


+ دوست عزیزی که برام کامنت خصوصی گذاشتی.. شرکت ما نفتی و گازی هستش.. و درحال حاضر پروژه مون توی یه منطقه تقریبا بی آب و علفه، اتفاقا یکسری نیرو هم گرفتیم جدیدا ولی همه آقا.. چون اونجا اصلا برا خانوم مناسب نیست، حتی بعضی وقتا به منم احتیاج دارن ولی منو نمیبرن اونجا، من فقط در دفتر تهران مستقر هستم.. شمام فکر میکنم خانوم باشی... درکل نیرو میخواستیم تا همین چند وقت پیش، فکر کنم گرفتیم همه رو تقریبا.. اگه بازم کمکی از دستم برمیومد بگو عزیزم


۹۷/۰۳/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

اره . این پورسانت ( همون رشوه ) باب شده .
منم به بچه هام گفته بودم برای خرید لوله و اتصالات استعلام قیمت کنن ، بعد یکی بچه ها میگه که شرکت های مختلف بهشون پیشنهاد رشوه میدن که از اونا خرید کنیم !
پاسخ:
بچه های شمام درستکارن پس آفرین 
آقا :))
من برگشتم به آغوش وبلاگ نویسی :D
( آیکون یک منتظر بازگشت! )
پاسخ:
عهه واقعا؟؟ آفرییین
مبارک باشه، panel اش برات بچرخه :))
آقا برا ما که قرار نیست بچرخه ظاهراً پنل وبلاگمون :/؛ فکر میکنم اصلاً حرفی ندارم حقیقتاً، واسه همین زدم حذف؛ اما تو بنویس، میخونیم.
من از خیلی وقت پیش که وبلاگت رو دیدم، همه ی پست هاتو خوندم و میخونم؛ و واقعا همیشه لذت بردم از پشتکارت و الانم لذت میبرم میبینم مستقل شدی، دوست دارم بیشتر بخونم ازت. کامنت نمیذارم، اما هستم، بنویس و ادامه بده (:
پاسخ:
ای بابا چرا اخه :d

ذوق میکنم اینجوری میگین :دی
یه زمانی فکر میکردم واسه خودم بنویسم و هیشکی ام نخونه کافیه.. ولی بعدها دیدم نوشتن بدون خونده شدن اصلا لطفی نداره
پس خوشحالم که هستین و شماهارو دارم.. دوستای قدیمی موندنی :*
سلام من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم، باحاله
به نظر من اگر پورسانت بگیری کار خلافی نکردی!! ولی ریسک کارت میره بالا، یعنی امکان داره فروشنده رو حساب پورسانتی که داده بد عهدی کنه!! جنس خراب یا تاخیر!!
پاسخ:
سلام خوش اومدین
خلاف که نمیشه گفت.. ولی خب چون همکارای خارجیم بهم اعتماد دارن من سواستفاده نمیکنم...شاید اشتباه باشه ولی من کلا در زندگی اعتماد رو ترجیح میدم... پول برام زیاد اهمیت نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">