ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

1. جمعه که رسیدم فرودگاه مهرآباد خیلی جالب بود همه سرمونو انداختیم پایین اومدیم بیرون رفتیم تموم شد، هیشکی اصن نبود بیاد بگه خرت به چند من؟ باز صد رحمت به فرودگاه شهر خودمون، هم قبل از عید موقعی که رسیدم اونجا سرتاپا سمپاشی مون :)) کردن هم تب گرفتن، هم جمعه که داشتم برمیگشتم قبل از اینکه بذارن برم کارت پرواز بگیرم تب گرفتن.. حالا درسته این تب سنج هام انقد دقیق نیستن ولی باباجان حداقل واسه حفظ وجهه ام که شده بذارین اینارو! حداقل احساس کنیم به خودتون گرفتین ماجرارو! حس کنیم براتون مهم ایم!

 

2. هرچی من از دیجی کالا میخوام تموم شده.. دیجی جان امروز که محتاج توام جای تو خالیست، فردا که کرونا تموم شه بیای به سراغم بگی بازم چندصدتومن چندصدتومن ازم خرید کن دیگه نفسی نیست، شاداب مرد.. نگرد دنبالش

 

3. کلاسام کنسل شدن از اسفند.. از هفته دیگه قراره آنلاین برگزار بشن.. حالا من چی بپوشم؟

 

4. یکی از علل ترس نا آگاهی و نا آشناییه.. وقتی درمورد چیزی ندونی بیشتر میترسی، یه ترس مخرب که تورو از واکنش مناسب وامیداره.. درمورد همه چی هم صدق میکنه، درس، بیماری، عشق.. مثلا من تا قبل از کرونا تو عمرم اصلا خودم تب خودمو نگرفته بودم، نهایتش وقتی دکتر میرفتم اون میگرفت، تا این حد که یک ماه پیش دماسنج خریدم حتی نمیدونستم چطوری باید بخونمش :)) هی دنبال جیوه اش میگشتم میگفتم نیست :(( نیست :(( این دماسنجه جیوه نداره اصلا ، خرابه :(( .. خلاصه قبل از اینکه تبمو بگیرم خیلی میترسیدم چون هیچ ایده ای نداشتم که دمای بدنم ممکنه چقد باشه، حتی از متوسط دمای بدنم هم خبر نداشتم چون هیچوقت نمیگرفتم که از بدنم یکم آگاهی قبلی داشته باشم..واسه همین اولین بار که میخواستم دمارو بخونم قلبم تند میزد.. ولی وقتی یکی دوهفته مرتب دما گرفتم و میانگین دمای بدنم دستم اومد دیگه فهمیدم رفتار بدنم رو، واسه همین وقتی تو فرودگاه تبمو چک میکردن استرس نداشتم.

درمورد هرچیزی که ازش میترسی اطلاعات به دست بیار، بعد رفتار مناسب برای مواجه شدن باهاش و هندل کردنش رو هم یاد میگیری..

۹۹/۰۱/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۶)

شدیدا هم عقده ام،واسه مسیله استقبال و اینا،کلا من تا چند وقت پیش فکر میکردم روحیه طرفداری از خانوما تو وجودم ندارم،جدیدا به نتیجه رسیدم خیلیم دارم😑😑😑

واقعا این دیجی کالا خیلی رفتار زشتی داره،مینویسه موجود است،تا به سبد اضافه میکنی ،پیام میاد ،عه تموم شد🙄🙄واقعا باید بره تو اتاق و به اخلاق زشتش فکر کنه😑

حقیقتا من سنم کمه نسبت به شما بزرگان،بین خودمون بمونه ولی متولد ۷۹ هستم🙂

گل گفتین،نااگاهی یکی از بزرگترین عامل های ترسه،خداییش،قبلا خیلی ترسو بودم،ولی الان سوار ترن هم میشم جیغ نمیزنم،مغزم دستور میده سیفه ،نگران نباش،طریقه ساختشو که خوندی،واسه ترسوندن توا😑😑😑در رابطه با کرونا ولی نمیدونم چرا اوکی‌ نمیشه مغزم،میدونم چیارو رعایت کنم تا نگیرم و با وجود تمام بیخیالیم،یه استرس خفیفی همیشه دارم😭😩😩

پاسخ:
دختری دیگه درسته؟
باشه بهش میگم :))))
عه پس خوبه نمینویسی دگ ک :دی
نه خب کاملا نترس بودن هم خوب نیست، ترس خفیف خیلی جاها لازمه رشده.. کسی که از آینده نترسه تلاشی واسه پیشرفت نمیکنه، کسی که از بیماری نترسه به سلامتیش اهمیت نمیده.. ترس فقط وقتی از یه حدی بگذره مخرب میشه، جلوی اونو باید گرفت.
اگه فرندز رو دیده باشی اونجایی که ریچل میخواد بره دنبال شغل موردعلاقش، چندلر بهش میگه تا وقتی تو شغل فعلیت هستی خیالت راحته، پس باید استعفا بدی تا بترسی و بری دنبال آرزوت.. بعدن که ریچل ازش میپرسه پس خودت شغلتو دوس نداری چرا استعفا ندادی؟ چندلر میگه because i'm too afraid  :)))

از وجناتم معلوم نیست؟؟

دخترم

خط سومو‌ نفهمیدم،خوبه نمینویسم ،چی؟؟🤔

عه وا،چقدر بازم هم عقیده ام،دقیقا ترس باید حد و مرز داشته باشه،حالت عادیش،ولی خب ،استرس واقعا اذیت کنندست،انگار از یه چیزی میترسی ولی مجبوری انجامش بدی😩😩

کلا بین شخصیتای فرندز،از همه بیشتر شبیه چندلرم،اینکه دوست داشت همش بقیه رو کمک کنه و حمایت ،خیلی شبیه منه*_* پس در نتیجه گل گفته:))

پاسخ:
آره اسمت مشخصه
دگ یعنی دیگه، ک یعنی که.. جدیدا بعضیا که یکم سنشون کمتره اینجوری مینویسن و حرص دربیاره :دی
واقعا؟ چندلر اولین شخصیت موردعلاقه منه :))

با اینکه خودم همیشه اضطراب دارم و ترس از چیزای ناشناخته مثل جاهای جدید و آدمای جدید. اما به نظرم فقط شناخت کافی نیست باید این شناخت تکرار بشه تا تبدیل به عادت بشه. (شاید بشه گفت عادت و تکرار یه جور شناخته کامل به ما میده نمیدونم) در کل به عنوان کسی که اضطراب اجتماعی جزئی از زندگیشه به نظرم شاید این اضطراب باعث شده تو رفتارام بیشتر دقت کنم و هر رفتاری رو انجام ندم.و البته بعضی جاها باعث شده که رفتارام به موقع نباشه یعنی ترس و فکر بیش از حد برا یه امر جزئی.

راستی من دقیقا شبیه راسم تو فرندز 😃

پاسخ:
اوووه حالا تا عادت کنه آدم بعد تازه بخواد ترسش از بین بره..  خیلی طول میکشه اونجوری
ظاهری یا شخصیتی؟ 
راس نمونه یک مرد مناسب برا زندگی بود :)) چندلر ولی جذابیت کاراکترش بیشتر بود

درمورد راس حرف مامان چندلر صدق میکرد که میگفت تو رمان های من مردایی مثل پائولو قهرمان نیستن بلکه مردایی مثل توان که درنهایت به درد زنا میخورن 

شخصیتی دیگه البته راس یکم اجتماعی تره و من یکم دست و پا چلفتی. من از نظر شخصیتی شبیه راسم دقیقا ولی بعضی مواقع میشم شبیه راشل مخصوصا تو  موقعیتهای شلوغ و استرسی. اما بازم نظره زن ها دقت کن زنها و نه دخترها در موردم مثبته فک کنم. یه جور بچه مثبتم 😅😅😅

 

پاسخ:
ریچل که دختره :|
بعد نظر زنها و دخترها چه فرقی داره؟  

آره دختره مگه رفتار دختر پسر داره مثلا منم خیلی کارای ساده رو مثل اون درست انجام نمیدم. 

بیشتر منظورم تفاوت نسلی وسنیه و همینطور تو جریان زندگی زناشویی قرار گرفتن. 

منم اگه بخوام دوست انتخاب کنم حتما بین راس و چندلر، چندلر انتخاب می‌کنم.  

پاسخ:
ولی بنظر من جویی از همه بامعرفت تر بود تو دوستی.. و فیبی.. نمونه دوست واقعی بودن، فقط دوستی، نه روابط احساسیشون .. حالا زندگی شخصی و تصمیمات شخصیشون به کنار
۲۳ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۵۴ ربولی حسن کور

سلام 

مورد آخرو هربار که یه ویروس جدید میاد و مردم از ترس ابتلا حمله میکنن به درمونگاه شاهدش هستم

پاسخ:
سلام
خدا قوت دکتر، سلامت باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">