ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

1. فومی که صورتمو باهاش میشورم از 220 هزارتومن به 400هزارتومن تغییر قیمت داده در عرض یک ماه.... خب دیگه من از این به بعد صورتمو نمیشورم، گفته باشم (آیکن قهر و این چه زندگی اییه).. دیجی کالا هم سیاست کثیفی داره، داره ازش بدم میاد... یه جنس رو که مثلا 200 هزارتومن قیمتشه رو یهو میکنه 400 هزارتومن بعد بعداز یه هفته رو قیمت یه خط میزنه زیرش مینویسه 363 هزارتومن.. وااااو چه عالی (از فحش بدتره اون خط).. حالا بماند که جنساش هم دیگه مثل قبلا نیستن... دیجی کالام از بعضیا یاد گرفته، مثل دلار و این داستانا... 

 

2.به شدت دلم یه سفر میخواد با رز دوست صمیمیم.. این لعنتی تموم شه حتما باید یه وری برم، حالا ببین

 

3. کل امروز داشتم فکر میکردم چی بیام بنویسم تو وبلاگ، همینجوری نوشتنم اومده بود.. آخرشم نتونستم چیزی دست و پا کنم.. عههه الان یادم اومد سفرنامه رو ننوشتم :دی.. آخ جون میتونم شروع کنم اونو بنویسم

 

4. بی دلیل خیلی دلم گرفته، میخواستم الان لاک بزنم شاید کمی حالم بهتر شه آخرشم نزدم.. 

 

5. واقعا این چهارتا خط ارزش پست گذاشتن نداشت :))

 

۹۹/۰۱/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۱
شاداب :)

نظرات  (۴)

یعنی قشنگ حس غرغر دختر پرنسس باباعه ناز پرورده میده این ۴خط😂😂

اره،یکم بیشتر بنویسید....

واقعا حالم داره از چیزایی که باهاش وقتمو پر میکنم بهم میخوره،دلم هیجان میخواد،بحثی ،جنگی ،جیغی ،دادی....🧐

خلاصه که دنیا تحمل ارامش وجودیه منو نداره،خواهان و استقبال کننده هر هیجان کوچیکیم هستم😊😊

#جهت دعوا به پیوی مراجعه کنید

پاسخ:
نه بابا اصلا ناز پرورده نیستم :دی خودساخته ام،  خودساخته... البته بابایی هستم، مثلا وقتی مریض میشم برام آب پرتقال میگیره :دی.. ولی نازپرورده نیستم
اخه موضوع ندارم بنویسم، هیچی به ذهنم نمیاد جدیدن
بحث و جنگ منم یکم دلم میخواد :دی متاسفانه کسی ام نیس یکم دعواش کنیم، با دیوار باید حرف بزنم توخونه

ولی خودساخته ی ناز و ژیگولی هستی:-)))

مگه کسی هنوز با لاک حالش خوب میشه؟؟؟؟اخییییی،گوگولی:-))

اخ اخ نگو،یعنی اگر ادامه دار بشه،از شدت کبود هیجان توانایی عاشق شدن و شکست عشقی خوردن های فانتزیم دارم:////

داره به دوران گوهربار،کراش زدن رو بازیگرا برمیگردم://////

 

پاسخ:
حالا نه که دیگه همه مشکلات رو آدم فراموش کنه با لاک زدن :)) ولی حس خوب پیدا میکنه آدم به خودش، خوشگلتر میشه در نتیجه حالش بهتر میشه

:))))

دقیقا حس احمق بودن به آدم دست میده. یاد چند ماه پیش افتادم که یدفعه سکه چندبرابر شد بعد یه مدت در حد ۲۰۰_ ۳۰۰ تومن اومد پایین کلی گزارش که ما قیمتارو کنترل کردیم😡

منم دلم مسافرت میخواد اما نه با کسی تنهای تنهای تنها...😔😔😔

پاسخ:
آره دیگه میگن اینجوری خوشحال میشن.. البته بیراه هم فکر نمیکنن، صف خرید پراید و امثالهم نشون میده درست فکر میکنن
واقعا؟؟ من اصلا تنها بهم خوش نمیگذره، البته آدم زیادم دوس ندارم، همون درحد یکی دوتا دوست صمیمی خیلی خوبه.. تنها باشم غصه میخورم واسه همین نمیتونم تنها مسافرت هم برم کل مسافرت به غصه هام فکر کنم :)) میخوام یکی باشه خل باشه باهم بخندیم

دیجی کالا کارشه!
مراقب نباشی بدجور سرت کلاه میره
دقیقا ده سال پیش یادمه تبلت و گوشی هایی که تو بازار 250 هزار تومان پولشون بود را نوشته بود 400 هزار تومان و روش خط کشیده بود قیمت زده بود 280 هزار تومان!

البته اون موقع ها دیجی کالا خیلی خوب بود و میشد ازش خرید کرد الان که بدجور ریده!!!
 

پاسخ:
همینجوری پیش بره کم کم از دور خارج خارج میشه
حالا هرجور راحته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">