ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

دختر موردعلاقه چینی ها

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰ ب.ظ

یه چیز جالب درمورد چینی ها و ایرانی ها بگم:

تو ایران مثلا اگه دختری اهل چیز خاصی نباشه مثلا سیگار نکشه، تتو نداشته باشه، سلیطه و بد اخلاق نباشه، به چشم نمیاد.. و خیلی معمولی تلقی میشه.. نمیگم کسی دوسش نداره، منظورم اینه کسی بابت این ویژگی هاش دوسش نداره، شاید به خاطر چیزای دیگش دوسش داشته باشن.. به اصطلاح کسی بابت این ویژگی ها cherish ش نمیکنه :))

ولی پسرای چینی خیلی میستایند همچین دختری رو.. کیس ایده آله واسشون واقعا.. همین که مثلا موقع عصبانیت داد نزنی و وحشی نشی خیلی گوگولی و زن زندگی هستی تو چشمشون، یا مثلا این که سیگار نکشی و تتو نداشته باشی خیلی دختر نجیبی هستی، اینکه حرفای زشت نزنی خیلی خوبی، مهربون و خوش اخلاقم باشی که نور علی نوره واسشون :))

 

 

+ حالا نمیخوام بگم کسی که تتو میکنه آدم بدیه یا چی.. فقط من خودم شخصا برا خودم دوس ندارم.

۹۹/۰۳/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱)

من تتو واسه خودم دوس

سینه شکم بازو پشت و گردن !

فقط بعد پاک بشه مرسی اه

پاسخ:
:)) چقد زیاد
ریمو کردن تتو خیلی درد داره


+ میگم بهت اونو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">