ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

خرس قطبی یا درست نظر بده یا همیشه منتظر

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵ ق.ظ

1. من زیاد نمیخوابما ولی نمیدونم چرا تاحالا چند نفر بهم گفتن خیلی عاشق خوابم :دی.. البته بگم مثلا روز تعطیل بیکاری حدودا 8 ساعت میخوابم، چیکار کنم خب دانشمندان خودشون گفتن :دی.. روزای کاری هم 5 الی 6 ساعت نهایت میخوابم.. فقط مشکل اینه 6 صبح نمیتونم بیدار شم اسمم بد در رفته، اصلا زیر ساعتِ 7 راه نداره بیدار شم مگه اینکه مجبور باشم.. تقصیر من چیه همه افراد زندگی من ساعت 6 صبح بیدار میشن؟! بعد من میشم خوابالووو؟؟ والا

 

2. انقد بدم میاد اینایی که تو دیجی کالا نظراتشون اینجوریه: هنوز استفاده نکردم تازه به دستم رسیده (خب نابغه صبرکن هروقت استفاده کردی نظرتو بگو الان چه کمکی کردی با این نظرت؟!).. یا مثلا مینویسن خوب بود (خب زهر! یعنی چی خوب بود، چرا خوب بود، چهارتا توضیح بده مثال بزن از خودت بگو بیشتر آشنا شیم :دی منظورم اینه بفهمیم خودش چطوریه و محصول رو اون چطور جواب داده، مثلا چیزای پوستی یا آرایشی)

 

3.انتظار خیلی چیز بدیه... ازش متنفرم و همیشه هم سرم میاد.. همیشه همیشه برهه هایی از زندگیم در حال انتظار بودم، انتظار معمولی هم نه، انتظار کشنده به معنای واقعی.. شایدم بخشیش تقصیر خودمه، مثلا ممکنه کسی دیگه جای من باشه اصلا منتظر نمونه و سریع ول کنه همه چیو، ولی من متاسفانه صبر میکنم، خیلی صبر میکنم.. من که درست نمیشم ولی چطوری حداقل این پروسه رو میشه قابل تحمل تر کرد؟؟؟ مشغول شدن و سرگرمی و اینا هم جواب نمیده در مورد من، متاسفانه مغزم بیشتر از حد معمول فعاله و بالاخره اون گوشه موشه ها باز یه جایی واسه فکر کردن به اینکه چقد منتظرم پیدا میکنه.. چیکار میشه کرد که زمان انتظار رو قابل تحمل تر کرد؟؟؟

 

۹۹/۰۳/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۸)

چطوری خرس؟؟:دی

دیجی کالا رو شدید باهات موافقم،ملت گیر اوردن مارو،چیه خب،درست نظر بده://

انتظار رو همین که تحمل کنی خودش یعنی خیلی باحالی!!من میشینم یه چند ساعت تو روز رو قشنگ بهش فکر میکنم،بعد از اون مغزم میفهمه پررو تر از این حرفام،دیگه مزاحمم نمیشه:پی

پاسخ:
خرس بامزه تر از جغده :دی
خب تو یعنی تحمل نمیکنی؟ چیکار میکنی؟ ول میکنی میری؟ بالاخره فکر میکنی یا نمیکنی؟
راه حل بده، اینا چیه یادم میدی :))

جغد کول ترین موجود دنیاست:پی

خب‌ جدا همین کارو میکنم اخه،میشینم فکر میکنم،تمام حالاتی که ممکنه رخ بده رو میارم تو ذهنم،بعد برای هرکدوم جدا باز فکر میکنم و راه حل میچینم که هرکدوم اتفاق افتاد باید چیکار کنم،یکی دو روز نهایت وقتمو میگیره،ولی دیگه‌ فکر کردن بهش سخت نیست،روشن و شفاف شدن تو ذهنم!!هرچی اتفاق بیوفته انگار امادگیه ذهنی دارم واسش،واسه همین انتظار زیاد سخت نخواهد بود!!میگیری چی میگم،وقتی برای هر اتفاقی اماده باشی،دیگه مهم نیست چی میشه یا چقدر طول میکشه تا نتیجه معلوم بشه،در هرصورت اتفاق انرمالی قرار نیست رخ بده وقتی بهشون فکر کردی...

البته تو خیلی کم اطلاعات دادی،نمیدونم درست منظور رو گرفتم یا نه://

پاسخ:
آره جون عمش

آخه اینی که تو میگی بیشتر واسه اتفاقاته، اینکه بیای حالتای مختلفشو تصور کنی.. من منظورم بیشتر اینه مثلا یه اتفاقی میدونی مثلا شیش ماه یکسال دیگه حتما میفته ولی چون زمانش طولانیه باید منتظر بمونی.. از این بدم میاد من.. و هیچ راهی هم نداره که زودتر اتفاق بیفته

سه تا از این محصول خریدم برای خودم و برای داداشام،کیفیت خیلی خوبی داره،دوتاش بعد از دو روز سوخت و سومیش هم همون روز اول نیم سوز شد پیشنهاد میکنم بخرید نسبت به قیمتش می ارزه!!!!!!!!!!!!!!!!!

:))))))))))))

 

 

پاسخ:
پنج دیقه اس دارم میخندم :)))))))))))))))))))))))))))) دقیقاااا

اون روز میخواستم فسنجون درست کنم بعد میخواستم رب انار بگیرم نمیدونستم چه مارکی بگیرم چون من ترش دوس دارم.. بعد نظرات پایین مارکای مختلف رو میخوندم همه نوشته بودن خیلی خوش طعمه بگیرید حتما فسنجون عالی میشه باهاش..
خب کوفت! شاید تو فسنجون شیرین دوس داری خب! یک کلام بنویس رب اناره ترش بود یا ملس یا شیرین!!! دیگه شیش صفحه نظر ورق زدم تا ببینم کسی گفته ترشه یا شیرین

خب اره،قانع شدم!!

بهش فکر نکن:پی،انتظار کلا سخته،من فکر کردم نتیجش معلوم نیست،ولی اگه معلومه باشه و فقط باید صبر کنی تا برسی بهش،سخته،اونم خیلی،خدا بهت صبر بده مادر:///ببین یه حدسایی دارم میزنما....راست بوگو+_+

شاداب،به جغد توهین نکن خواهشا،روش غیرت دارم،من عاشق این پرنده‌ی دوست داشتنیم،اخه ببین تورو خدا،باهوش،وحشی،خشن،شکارچی،تک پر،بهتر از اینم مگه داریم؟؟تازه به صاحبشم بینهایت وفا داره:دی

پاسخ:
چه حدسایی؟؟ بگو ببینم تا چه حد باهوشی :دی
آخه زشته :دی

من باهوش نیستم://

قصد خروج نداری احیانا؟؟

زشت خرسته://خیلیم نازه،من فداشم*_*

پاسخ:
خب باشه حالا، همون میخواستم ببینم حدسات چقد درستن

نه اینجوری قبول نیست، باید چندتا حدس بزنی

بامن بحث نکن میگیرم میخوابما :دی

چندتا حدس بزنم؟؟

بسه دیگه همون یکی!!

اصلا جواب ندادیا!!

میپیچونی مارا+_+

پاسخ:
نیمیگم :دی
البته نه من کلا منتظرم.. فقط یه دونه نیست.. منتظر چیزای زیادی ام :دی واسه همینم اعصابم بهم میریزه

آی گفتیا منم از دوچیز متنفرم یکی انتظار یکی گرما.... همیشه ام منتظرم اه اه اه!واقعا راهکاریم ندارم چون اگ داشتم تا مرز جنون نمیرفتم تو این شرایط !اگه راه حل پیدا کردی به منم بگو :((

پاسخ:
منم از گرما متنفرم :)) خون تو بدنم داغ میشه، دیگه هیچی نمیفهمم
تازه بهار تابستونم که کلا خوابم هم میاد.. الان هر روز سرکار خوابم میاد.. شدید

فقط باید جلو خودمونو بگیریم بهش فکر نکنیم که انگار نمیتونیم! فقط میتونیم امیدوار باشیم زودتر انتظار تموم شه.. ولی کلا آدم انتظاری بودن خوب نیس، اذیت کنندست

باز بحث خواب و ما ادراک ماالخواب.

من که هیچ جوره نمیتونم عادت کنم به صبح بیدار شدن. بیدار هم بشم راندمانم خیلی پایینه مخصوصا زمستونا😁 با اون هوای سردش. تابستونم کولر نمیذاره بیدار شم. حالا فرض کن این بنده خدارو تو آموزشی سربازی ساعت 4 صبح بیدار میکردن

دو ماه کامل هنگ بودم. 

انتظار خیلی بده برا همین سعی میکنم همیشه خودمو مشغول کنم تا زمانی که اون منتظَر برسه. همین الانم منتظر چندتا چیزم. من هم مغزم سعی میکنه بهشون فکر کنه اما در تلاشی موفق و برخی مواقع ناموفق سعی میکنم رو چیزای دیگه تمرکز کنم. انتظار آدم رو منفعل میکنه. یه بحثی هست که اون چیزی که منتظرشی هرچقدر مهم تر باشه برات سخت تره دست به کارای دیگه زدن و همش تو فکرشی. البته مغز من قربونش برم بیشتر روی موارد بد تمرکز کرده فعلا هر چی خاطره بد دارم از عالم و آدم فعلا داره یادم میاد نمیدونم اون خاطرات خوب کجا رفتن. 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
حالا من خیلی روم زیاده :دی خودم شیش صبح هیچوقت پا نمیشم ولی شوهرم باید این ویژگی رو داشته باشه وگرنه قبول نیست :دی  کم خواب باشه کلا خوبه..  دیگه بهرحال دو طرف خیلی نباید شبیه هم باشن وگرنه بد میشه :دی
دقیقااااا آدم رو منفعل میکنه،  از همینش بدم میاد،  بخاطر همین دوس دارم زندگیم شسته رفته و تکلیف همه چیش مشخص باشه،  چون اگه نباشه کل سیستمم بهم میریزه.. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">