ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

راه فرار

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ب.ظ

دیروز که داشتم برمیگشتم تهران ده دیقه مونده به پرواز تازه رسیدم فرودگاه :دی.. دیگه ته هواپیما نشستم جات خالی.. بعد انقد صدای موتور بلند بود که من هندزفری گذاشته بودم، با صدای بلند هم داشتم با اهنگ میخوندم کسی نمیشنید... چقدم هواپیماش داغون بود.. هزار بار تکون وحشتناک خورد.. لندینگ هم افتضاح.. با نشیمن گاه همچین خودشو کوبوند رو باند فرودگاه نزدیک بود بچسبیم به سقف.. وسط راه که عرضه نداشت بکشتمون، فک کن در اثر لندینگ کتلت میشدیم.. خیلی مرگ خنده داری میشد

اعصابم خورده :(((((( از شنبه ها و یکشنبه ها نفرت دارم.. بدترین روزامه.. اون ور هم تعطیله خیلی رو مخم میره..

الانم لحظه شماری میکنم از سرکار تعطیل شم برم خونه بخوابم.. نه که خسته باشم.. از بس که ناراحتم.. که به هیچی فکر نکنم...

کاش حداقل میشد یه مسافرت خارجی رفت الان.. یکم از درد این دلم کم میشد... یه جایی که هیچ هم زبونی نباشه...

 

۹۹/۰۳/۳۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۹)

چه جالب! 

دل منم خیلی گرفته این روزا. بااین که موقعیت کاری خوبی پیدا شده برام. اما دلم صاف نمیشه به اینجا موندن. انگار یه چیزی کمه، نمیدونم چی؟ بعضی موقعها حس میکنم این افکارم حماقته و بلندپروازی و اونجا هم خبری نیست؟ 

نمیخاد برگردی نوشتت رو بخونی،ربطی نداره بهش  

پاسخ:
فعلا کار رو برید و یکم پول جمع کنید و بعد برید از اینجا..  همون اپلای و فاند گرفتن هم حتی بعدش لازمه یه پولی ته جیب ادم باشه
اونجا هم خبر خاصی نیست..  فوقش یه زندگی متوسط خواهی داشت،  پولدار شدن اونجا خیلی سخته،  برعکس ایران که پولدار پولدارتر میشه فقیر فقیرتر... ولی حداقل ارامش فکری داری،  زندگی با ثباته..  همین..  درواقع سطح اولیه نیازهات به راحتی اونجا تامینه،  چیزی که تو ایران نداریم... 

به قول یکی از بزرگان عالم:

 

میدونی بدتر از بی هم زبانی چیه؟؟
 

 

اینه که هیچ کس آدم را درک نکنه و همه فقط ازت توقع داشته باشند

(seventhsky)

 

حال کردی عجب جفنگی گفتم؟

 

بیخیال شادی

 

بخند تا دنیا به روت بخنده

 

(استیکر یک پسر بچه که ایستاده داره جیش میکنه رو هواپیمایی ایران)

 

:دی خیلی خلی بزرگ

پاسخ:
:))))))))))))))

بریم یه جا هیچکی نباشه...هووف،کاش میشد...بیا دوتایی بریم،تو مقصد جدا میشیم...

خواب لعنتی هست،بعدش که پامیشی انگار کوه کندی...ناراحتیه کم میشه،ولی خسته ای انگار...

#ناله کنیم

پاسخ:
نه اوکی ام الان.. خوابیدم بهتر شدم یکم
این روزا کلا خسته کنندس, من انقد استراحت کردم تو این ایام قرنطینه دیگه نزدیکه زخم بستر بگیرم.بیا جاهامونو عوض کنیم ;))))))))
پاسخ:
حاضرم :))
من تمام مشکلاتم یه جورایی ربط پیدا میکنه به کرونای لعنتی..

می‌دونی بسیار خرسندم که دوباره تو چین کرونا شایع شده و تو حقوقت زیاد نمیشه

آیکن اون شیطونک بنفش

پاسخ:
:))
فعلا دعا کن کرونا تموم شه من قول میدم افزایش حقوق اخرین موردی باشه که بهش فکر میکنم

عه،اصلا نمیبرمت...از کَفت رفت...از اون همسفرای باحالم،مقصد هم از اون جاهای کول بود،همه هزینه هام تقبل میکردم...+_+

گل گاو زبون بزن...

خوبه،همیشه خوب باشی*_^

کرونا چنان رو یه سری کارها اثر گذاشته،نمیشه تکون خورد... تقریبا ۴۰درصد کارهایی که باید انجام میدادم،افتاد عقب...تازه معلوم نیست این عقب،چقدر عقبه:///

پاسخ:
کجا میخواستی ببری.. ایا من دوسش دارم، این مهمه :دی
کرونا هم یه بازی کثیف بیش نیست.. منتها بازی یا واقعی بهرحال فعلا که اثر منفی گذاشته رو تمااااام ابعاد زندگی من... بخدا یکم بیشتر طول بکشه دیوونه میشم :((( درضمن اون دعایی که کردی هم کنسل شد :((

آره تو ایران راحت میشه پول در آورد اصلا یکی از دلایلی  که منو به موندن تشویق میکنه همینه، اینجا من راحت میتونم با همین مدرک دانشگاهیم و دانش الانم برم سر کار دائمی. همینا کلی استرسو کم میکنه مخصوصا برای من شدیدا است اهل استرس و اضطرابم.

اما خوب بعضی چیزا هست که آدم دوست داره بهشون برسه. بعنوان کسی که پول براش همون پایین هرم مازلو میمونه و آنقدرا براش مهم نیست.و هیچوقت آرزوی ماشین و خونه لاکچری نداشته و نخواهد داشت. شدیدا منطقی است که به رفتن فکر کنه. حالا درسته اخبار رسیده میگه اونجا هم خبری نیست و حتی آدمهاش مثل همینجا هستن بعضی جاها. شاید این تصور ابلهانه من بوده که فکر میکردم قراره فرق داشته باشن.

در مورد پول که گفتی من سال سوم لیسانس شروع به تحقیق درباره مهاجرت و همون موقع برا زبان شروع به خوندن کردم. اون موقع برام همون بحث مالی مطرح بود خیلی میگفتم میرم سربازی و برمیگردم یه سال کار میکنم بعد میرم اما حالا که میبینم اون موقع میشد یک چهارم این مبلغ کارم راه می افتاد و قسمت زیادیشو میشد تأمین کرد.

از کامنت طولانی شرمنده. 

 

 

پاسخ:
نه خب تو ایران با سرکار دائمی رفتن و کارمندی که نمیشه پولدار شد.. منظورم راهای دیگه بود، شغلای دیگه.. چون اینجا هیچ سطحی برا این قضیه قائل نیستن.. تو کشورایی اروپایی مثلا آلمان رو میدونم که اکثریت جامعه تو سطح متوسط به بالا هستن، آدم rich خیلی کم هست توشون.. اکثریت تو یک لول هستن و اختلاف حقوق ها خیلی شدید نیست، یه کارگر خیلی پایین تر از یه مهندس نمیگیره.. هیچ مدیری حقوق نجومی نمیگیره.. ولی ایران اختلاف طبقاتی خیلی شدیده.. اینجا جوری شده که اکثریت مردم تو یک لول هستن ولی لول خیلی داغون زیر خط فقر
خب نباید از هیچ کشور و حتی از هیچ آدمی تصور رویایی داشت، باید با واقعیت ها روبرو شد و آماده بود و دونست که همه چی زیبا و بی نقص نیست.. این اشتباه هم تو ازدواج اتفاق میفته هم مهاجرت و امثالهم.. ولی من همیشه سعی میکنم رویایی فکر نکنم و برای هر چیزی آماده باش، اینجوری کمتر تو ذوقم میخوره و حتی بهتر میتونم باهاش کنار بیام بعداز فهمیدنش و زندگیمو بهتر هندل کنم و مانع از فروپاشیش بشم.. 
آره قبلا میشد یه جوری پوله رو هندل کرد.. من خودم همون موقع هم که حتی سرکار نمیرفتم بازم میتونستم مبلغشو جور کنم.. ولی الان حتی سرکار هم میرم بازم سخته.. یکی از هم دانشگاهیام سال 94-95 رفت امریکا، فاند خوبی هم گرفت اتفاقا.. اون موقع ماشینش که یه رانا بود رو فروخت و با پولش رفت.. بجز هزینه هایی که قبلش برا خود اپلیکیشن فی و ترجمه مدارک و تافل کرده بود.. ماشینو فروخت و با پولش یکی دوماه اول که بخواد فاندو دریافت کنه زندگی کرد.. الان با این دلار 19 هزار تومنی تا ترکیه هم نمیشه رفت
مگه اینکه آدم دست به دامن خانواده شه یه پولی بهش بدن دم رفتن

یه چندتایی اپشن مد نظرم هست...

فقط چین که نچ...من میمیرم از گشنگی...با تو نمیشه سر غذا توافق کرد://

هندوستان مثلا؟؟...اخ دعا کن من بهمن این جشن رنگ هاشو ببینم،بعدم بمیرم*-*

مسکو و سنپترزبورگ؟؟..باله دریاچه قو یا فندوق شکن؟؟...همه دومتر قد...سه هوا شونه...سفید مفید...بری فقط دید بزنی*_*...

دختر خوبی باشی..رم هم میشه ژیلاتو...

یا فرانسه...دومین دیزنی لندتم بری...

فقط برگشتیم من یدونه کاسه دستم میگیرم میرم سرجوب میشینم:///...

الان کسی دوکیلومتر اونور تر از شهر بردت..باید دستشو ببوسی ،بگی مرسی سرورم://...دختر،یکم مناعت طبع...یکم قناعت...شوهر بدبختو که میچلونی تو:///...دندون اسب پیشکشی رو مگه میشمرن؟؟...حالا دست نمیخواد،لپمو ببوس،بگو مرسی گلم:///...

میدونی،الان وضع مزخرفیه،با شعار زندگی کردن واقعا سخته،ولی تو لحظه باش...یکم بیخیال طور بگذرون...امیدوارم سریع تر برگرده...خودش برات ایرانی عقده ای رو بکشه...

قشنگ حالا نق داشت اونجا که گفتی دعات اثر نکرد...گوگولی،بازم دعا میکنم،غصه نخور*_*

پاسخ:
بابا چین خیلی خوبه که :دی 
هندوستان خدایی اخرین کشوریه که بهش فکر میکنم، بس که شنیدم کثیفه.. اصلا دلم نمیخواد برم
دید بزنی؟ :)) خجالت نمیکشی؟ :)) مسکو خیلی سرده دوس نه.. حالا اگه رفتیم فوقش کریسمس بریم که خوشگل موشگل باشه حداقل تو برف رویایی بشه
من ژاپن و اسپانیا و ایتالیا و بالی (یا مالدیو) و سوئیس و حالا بعدش پاریس خیلی دوس دارم برم.. پرو هم دوس دارم.. 
جوب چرا، ای مرفه بی درد بچه مایه دار :)))) شوهر خودشم لذتشو میبره، تنهایی که مسافرت نمیرم
حالا ببر بعد طلب بوس لپی بکن :))) وعده سر خرمن عمه منم میتونه بده :دی

بی صبرانه منتظر پست جدیدم

پاسخ:
استرس گرفتم حالا من چی بپوشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">