ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

شما فعلا بفرما بخور

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۰ ق.ظ

"لاغری یکم غذا بخور"

 

انقد این جمله رو شنیدم که واقعا دیگه دارم بهش آلرژیک میشم.. قبلا انقد بهش حساس نبودم.. ولی الان فک کنم اگه فقط یه نفر دیگه این حرفو بهم بزنه بشورمش دیگه.. جالبه اکثرا هم کسایی این حرفو بهم میزنن که خودشون مارمولک و لاغر مردنی هستن.. حالا من خداروشکر حداقل اگه لاغر هم هستم ولی خیلی خیلی تناسب داره اندامم، فلت نیستم.. مثل مدلای لاغر ویکتوریا سیکرت نیستم، مثل اون یکی مدلا هستم که لاغرن ولی همزمان تناسب بین اندامشون برقراره.. دوستام هم اینو میگن

دیدی میگن اونی که زشته بقیه رو هم زشت میبینه؟ اینم همون حکایته.. یارو خودش با سوء تغذیه نشست و برخاست داره بعد به من میگه یکم غذا بخور

 

 

۹۹/۰۵/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱۲)

انجِلی شما بانو*_*

مدل معمولی ویکتوریا نیستی که،خود خود فرشته ای:-)))

خب بخور یکم،والا،چرا یه کاری میکنی ملت زشت ببینن تورا:دی

بخور بگو چاق نمیشم،جیگرشون اتیش بگیره اصلا،بیتربیتای بخیل:دی

پاسخ:
جون :دی
ملت غلط میکنن :دی
نه بابا من چرا بخورم،  فعلا اونا باید بخورن،  مخصوص اوناست
خب واقعا هم همینه،  من سوخت و ساز بدنم بالاست،  واسه همین راحت هرچی بخوام میخورم و چاق نمیشم..  ازمایش تیرویید هم دادم سالم سالم بودم..  والا نعمتیه من دارم بعد حرف مفت میزنن :دی
تو هم بگو نوش جتونم گوشت بشه بچسبه ب رونم ;))))))
پاسخ:
:دی :دی
واقعا هم اتفاقا من تغذیه ام خوبه

سلام شاداب جونم با چه قدی چند کیلویی عزیزم؟ 

پاسخ:
سلام عزیزم شما همون مهسای قدیمی هستی؟ 
من خیلی ظریف مریفم کلا، ولی BMI بدنم کاملا استاندارده

ناراحت نشیا ولی یه کم غذا بخور 😬 

😁😁

پاسخ:
توام دلت میخواد یه چیزی بهت بگما :دی
باباجان میخورم..  برو جوابم به کامنت آریانه رو بخون
باور. کنید همونقدری که به یه ادم بگی چقد چاقی اگه به یه ادم دیگه بگی لاغر همونقد بدش میاد..  نمیدونم چرا مردم فقط فکر میکنن به یکی بگن چاقه حرف بدیه،  ولی بگن چقد لاغری حرف بدی نیست
حالا من خیلیا بخدا حسرت هیکلم رو میخورن..  حتی حسابدار که ازهم بدمون میاد،  همیشه میگه کاش من مثل تو بود اندامم..  ولی نمیدونم چرا بعضیا،  اونایی که خودشون خیلی لاغر مردنین این حرفو بهم میزنن!! 

بله خیلی وقته میخونمت عزیزم گه گاهی هم کامنت میذاشتم دیگه واقعاً کنجکاو شدم چند کیلویی 

میدونی یه وقت فضولی نباشه ها کلا تو همه چیز برای من عین یه الگویی وزن و قدت هم بگو الگوش کنم :*واقعا دخترخیلی دوست داشتنی هستی 

پاسخ:
قد چطوری میشه الگو بشه؟ :))))
قدم تقریبا زیر 160 عه.. وزنم هم به 50 نمیرسه :دی
الگو کن ببینم :)))

وای من نسبت به اینکه یه چیزی بخور الرژی پیدا کردم دقیقا همونقد که بده به یکی بگی چاقی به همون اندازه هم بده بگی چرا لاغری .من اینقد اینو شنیدم دلم میخواد داد بزنم به شماها چه ربطی داره خخخخ 

پاسخ:
دقیقا.. همه فکر میکنن فقط بگی چاق بده.. واقعا من تا یه زمانی اصلا حساس نبودم.. ولی الان تصمیم گرفتم دفعه بعد هرکی حرف زد بزنم تو سرش :دی :دی :دی
۰۵ مرداد ۹۹ ، ۰۱:۳۳ خاموش(همونی که شال وجارو خوابگار ومیگفت)

سلام عرض شد خخخخ

امیدوارم خوب باشی

راستش من شدید درکت  میکنم. وتجربه کردم! تازه این گفتن محترمانه شونه!

بنده 167 قدم است و 50 کیلو وزن دارم!(نمیدونم چه حکمتیه 50 هست یالاتر نمیره یعنی نهایت بره 53) نسبتا لاغر ولی صورتم لاغر نیست!

(درمجموع  در دسته بندی ون لاغرای خوبم  نه اسکلت )

 ولی بدشانسیم اینه که  استخوان بندی دستم ظریفه! لامصب عکس صورت میبینن میگن خوبی

عکس قدی میبینن میگن خوبی

وای بهحالی که ساق دستم ویا مج دستم معلوم شه! اون روز روز مرگ من خواهد بود! انگار کل لاغری ام اشکار  خواهد شد! خخخخ

همیشه ساق میپوشوم تا اخر مچ! 

 دیگه بااینکه کاریش نمیشه کرد ولی راضی ام به رضای خداخخخ

به جز وقتی که متلک میشنوم!

 

 

طرف خودش 43 کیلوههه 1با صورتی استخوانی و عینکای ته استکانی!

قد کوتاه! زیر 160(مورد بوده پسرا دانشگاه بهش  میگفتن خاله ریزه)

همون   ادم 

یکبار به من گفت بیشتر بخور چاق شی گفتم نه که تو خودت چاقی گفت من از توچاق ترم!

حالا من یک صورت توپری دارم رنگ ورویی دارم یک قد وبالایی دارماا! اوشون که هیچ!

اینقد زورم گرفت

فقط ب شوخی بش گفتم  خوش بحالت چقد احساس چاقی میکنی خوذتو گول میزنی بعدم فرار کردم  وواینستادم برای جواب(عحب ترسویی ام ما)

(نامبرده استخوان دستش فقط ازبنده پهن تر بود اونم کمی البته)

 

میدونی

سوز از اونی میاد که قصه گفتنش گفتن دیگ به دیگ هست

واگرنه من فدای اون  تپل ها وتوپر وچافای مهربون بشم که همیشه میگن خوش بحالت چقد شکمت تخته یا خوش بحالت لاغری!

(باور کن  همینا مهربون ترن ها  حتی حسرت هم بخورن حسادت هم بکننن به زبون خوش میگن )

 

به نظر من بیخیال باش

اکثر اینایی که این تیکه هارو میگن یااز بیمنظوریه یا حسادت

خانم باچی ها که بمانند عقدس خانوم گلی خانوم زن بقاال سرکوجه که مثل قدیم  نظرشون دختر دختر توپره جاقه ! واسلام

وتا چندتا متلک بهت نگن ولت نمیکنن

 اونارو که کلا از دایره خارج کن!

 

ولی ولی از همه اینها مهم تر

ومهم تر

ومهم تر

اینه که  علف به  کی  چی بیاد؟؟

 

افرین 

 

به دهن بزی شیزین بیاد!

اونوقته که حله حله خخخخخخخخ

 

عاقا وقتی پسندیده میشی اینقد خوبه 

 

من که خیلی دوست دارم(استیکر خودشیفته گان)

همینکه یادم میاد فلان کیس ازم تعریف میکرد وازم خوشش میومد برام دلگرمیه

 

توهم همین بگو 

هرانچه هستم هستم مهم اینه که به دهن  اصل کاری شیرین بیام 

 کوبنده ترین مشت همینه

 

اینم از دوستم یاد گرفتم که بهش میگفتن دماغت عمل کن میگفت والا با همین دماغ خواستگار دارم !چرا عمل کنم خخخ مهم اینه که به دهن بززی شیرین بیام

 

 

موفق باشی.

 

 

پاسخ:
به به سلااااام :)) از این ورا
جون من بگو ببینم خودتو میزنی به اون راه یا واقعنی اینجوریه؟ :دی
چند سالته راستی؟؟

آره دقیقا منم استخون بندیم خیلی ظریفه بخاطر همین لاغر بنظر میام در صورتیکه گوشت هم دارم بخدا :)) ولی بعضیا استخون بندی پهن دارن حتی اگه گوشتم نداشته باشن بازم توپر بنظر میان.. بدبختی اینه
همون.. بزیا زیادن :)) برا بزی ها شیرینم :))) اتفاقا کیس هامم اکثرا قد بلند و هیکلی از آب درمیان برعکس خودم :دی 

ولی نه بابا.. یارو داره میگه لاغری من بگم به دهن بزیا شیرینم کافیه؟ :دی  مهم تر از همه اینه به دهن خودم شیرینم :دی والا 
بابا ایرانیا فقط اینجورین که دختر تپل دوس دارن.. وگرنه الان هیکل من و تو  ستایش میشه در آنسوی آبها :))))

+ اسمت خیلی باحاله :)))) خب از اول یه اسم میذاشتی که اینجور مواقع گاهی دلت خواست کامنت بذاری من بتونم یادم بیاد تورو

من شوهرم BMI ش ۲۰ بود، 

دکتر تغذیه یه رژیم غذایی بهش داد، نه از اینا که میگه روزی یه دیس برنج بخورا😁 اشتباه ترین راه برای افزایش BMI, زیاد غذا خوردنه، 

مثلا بعد از ناهار یه بستنی و یه کم آجیل 

روی غذا روغن زیتون بریزی بخوری  

تست فرانسوی ( نون تست میزنی تو شیر و تخم مرغ با یه کم کره سرخش میکنی)

یه چیزی هم نوشت براش، که از داروخونه بگیره، مخمر بود 

پاسخ:
20 که اوکیه، استاندارده
بستنی رو میپسندم :دی همیشه میخورم.. غذاهامو هم کلا با روغن زیتون درست میکنم حالا نمیدونم چقد فرق داشته باشه با این روشی که میگی
این تست فرانسوی که گفتی خوشم اومد، امتحانش میکنم، بنظر خوشمزه میاد

فلت :)))))))))))

پسر اینجا رد میشه

پاسخ:
آیکن چشم غره
۰۶ مرداد ۹۹ ، ۰۲:۱۵ شال جارویی خاموش

 این اسم خوبه؟ خخخخ  

اخه اسم نمیذارم که خاموش بمونم ! ولی نمیذاری دهن ادم وا میکنی دیگه. منم پرحرف! اسم نمیذارم چون

نمیخوام خاموشیم خز بشه... بذا همون خاموش بمونم خخخخ

 

(متوجه نشدم!گقتی اینتجوری یا واقعنی اینجوری میکنی یعنی چی؟؟))

 

 

 

نه اونور دنیام سلایق مختلفی دارن

من با یک خارجی  الاصل  صحبت میکردم! سلیقه اش زن توپر با بالا تنه  بسیار توپر بود خخخخخ  البته گفتن هرپسری جور خاصی میپسنده!

(رفرنس من تا به اکنون ایشون بوده) خخخ

 

بفضولی در کامنت نباشه ها!

به اون دوست مون که پیشنها مخمر کردن بنده مصرف کردم نتیجه نداشت

من همه راهای رفته رو رفتم ونشد !

هرچند هربار دکتر تغذیه رفتم با نگاه هیزمانندی گفتن باابا توخوبی که !

مردم از خداشونه مث تو بشن دیووونه ای! برو کله پاچه بخو!

یا اینکه  با نگاه وخنده موذیانه ای گفتن ازدواج کن!!!! جاق میشی!!!  اما زیاد چاق نشو!!! ازما گفتن!

 

برای من حالات روحی مهمه وقتی روحیه ام خوبه خوب میخورم وابی زیر پوستم میره د رمجموع 

قابلیت توپرشدن در تمام نقاط رو دارم به جز مچ و ساق دست!!!!

متاسفانه متاسفانه

 دغدغه ام اینه اگر عروسی کنم!(یکی از اون بزی ها دوباره پیدا بشه و فرجی بشه ) چکار کنم دستامو 

(هی وای من)! خواهر شوهر مادرشوهر  هوووف

 

برای من اجیل وعسل خیلی موثره وصورتم رو توپر میکنه!

به توهم توصیه میکنم اجیل وعسل بعد غذا

 

هرچند خودمم زیاد رعایت نمیکنم بیحوصله میشم ولی اوقاتی ک میخورم موثر بوده

 

 ای بابا مگه شما نمیدونی

 سن خانم هارونمیپرسن ! اونم تو جمع!  

(من یک دهه شصتی هستم! شما بگیر بین وسطاش واخراش!)

دهه شصتیام همه بی بی فیس!!(ایکون غرور)

 

تا حالا به سن خودت دقت نکرده بودم!

خودت چندی؟ بذا ببینم از زمان بلاگفا حساب کنم فوق میخوندی!

 یعنی احتمالا 72 یا 71 باشی . درسته؟

 

 چقد حرف زدم

ایندفعه واقعا خدا فظ.

 

پاسخ:
یا خدا تو از زمان بلاگفا با من بودی؟؟؟ بلاگفا با چه اسمی کامنت میدادی؟ اصلا میدادی؟
بابا خز چیه :))) کامنت چیش خزه.. حالا لازم نیست خودتو زور کنی برا هر پستی کامنت بذاری، ولی هرموقع حرفی و نظری داری چرا که نه،  کامنت بذار
اون دوست خارجی الاصلت شاید آمریکای لاتین یا از کشورهای اسپانیایی زبان بوده :دی .. یا مثلا خاورمیانه ای بوده.. اونجاها معمولا زن چاق دوس دارن.. ولی دیگه اکثر جاها من دوستایی داشتم اصلا اهمیت نمیدادن به لاغری یا توپری.. بیشتر موی خوشگل و به خود رسیدن (نه آرایش) براشون جذاب بوده :))) تازه چینیا که لاغر بیشتر میپسندن.. البته دوستت درست گفته هر پسری یه جور میپسنده.. همین ایرانم بعضیا متفاوتن.. من یه هم خوابگاهی داشتم این اصلا چاق نبودا ولی قسمت خاصی از بدنش به قول تو خیلی توپر بود :دی بعد با یه پسر دوست بود پسره خیلی هم دوسش داشت و همه کار براش میکرد بعد اومد خواستگاریش، اینا دیگه خونه همدیگه رفت و آمد داشتن.. یه روز مثل اینکه تو اتاق پسره بودن، مامان پسره هم خونه بوده.. بعد دختره میخواد لباسشو عوض کنه پسره اینو میبینه.. فک کن هر پسری اون صحنه رو ببینه خب ری اکشن مشخصی خواهد داشت، ولی این پسره بدش اومده بود گفته بود چقد توپری! و دیگه از اون موقع سر این مسائل باهم مشکل داشتن پسره نمیتونست بهش از نظر جنسی جذب بشه.. درنهایت ناچارا جدا شدن.. البته جداییشون دلایل دیگه هم داشت مثل عدم توافق روی مهریه و اینا.. ولی کلا میگم ینی این مسائل هم خیلی مهمن تو زندگی.. باید دید اون شخص چطوریه
نه سن رو همینجوری پرسیدم همین که حدودش رو هم گفتی کافیه
اوه به فکر اینی مادر شوهر خواهر شوهر نظرشون درمورد استخون دستت چیه؟ :)))) بیخیال.. ینی خواهر شوهر مادرشوهر دیگه درمورد استخونامون هم نظر بدن؟ :)) بیخود! خدایی این مورد دیگه کاملا شخصیه، به خود دختر و شوهرش فقط ربط پیدا میکنه.. منم استخون دستم ظریفه ولی تاحالا به چشم ضعف بهش نگاه نکردم، اتفاقا همه هم تا دستامو میبینن میگن چقد ظریفی ولی من بدم نمیاد.. ظرافت خیلی قشنگه.. دخترونه است..
من آخه واقعا تصمیم ندارم چاق شم.. بخاطرش تلاش نمیکنم.. برام مهم نیست.. خودم که خب راضی ام از هیکلم.. اون بزی هم باید راضی باشه دیگه وگرنه من بخاطر اون خودمو چاق نمیکنم.. بعدم اون آدما درست گفتن بهت.. معمولا بعداز ازدواج آدم یکم وزنش بیشتر میشه.. من تو مجردی همینو حفظ میکنم که فردا متاهل شدم جا داشته باشه واسه وزن اضافه کردن و دیگه خیلی چاق نشم :دی توام اینجوری به قضیه نگاه کن

+ اسمت خیلی خوبه :))
عه چقدر جالب تو هم قد و وزن منی تقریبا,منم استخون بندیم ظریفه...چقدر تشابه داریم :)))))
پاسخ:
عه؟ :دی
گوگولی :دی

شاداب،کجایی فرزندم...بیان به تو نیاز داره...

عا قوربونش...اورین...

بنویس تِه بِلا می سَر!!

پاسخ:
اتفاقا داشتم مینوشتم یه چیزی ولی از بس از صبح هی کار پیش میومد هی قطع و وصل شد هنوز ننوشتم.. همین جواب کامنت تورو هم شیش بار باز کردم بنویسم نشد :))
بعد یکم هم درگیری زندگی شخصی دارم این مدت، حالا نوشتم تو پست جدیدم.. امروز مینویسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">