ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

1. بعضی روزا صبح، تو آسانسور ساختمون بوی عطر لانکوم میاد.. خلاصه یکی از همسایه ها لانکوم میزنه :)) خیلی دوسش دارم :(( .. همسایه رو نه، عطره رو:دی.. یه روز میخرمش :((

 

2. جدیدن علاقه ای به زدن ماسک (حتی الامکان) ندارم

 

3. چندوقت بود شلوار جینام بنظرم یکم میچسبید، کمراش هنوز همونجوری بود فقط پایینش یکم تنگ بود انگار.. مثلا شلوار مام استایلم قبلا گشاد بود.. فکر کردم شاید انداختم تو ماشین اینجوری شده.. تا اینکه اون روز یه سارافونی که خیلی وقت بود نپوشیده بودمش رو پوشیدم.. در کمال ناباوری دیدم که یکم میچسبه بهم!! درحالیکه قبلا توش حرکت میکردم این ور اون ور :)))) خیلی نگرانم :(((((( نمیخوام تغییر کنم.. این بدن الان بیشتر از 10 ساله که باهامه :((((( حتی 2-3 کیلو هم منو میترسونه :((((( من چطوری با این روحیه میخوام بعدها بچه دار هم بشم؟؟ احتمالا افسردگی میگیرم بعدش :((((

 

4. موهامو کوتاه کردم تا بالای شونه.. آرایشگره دلش نمیومد قیچی کنه هی میگفت مطمئنیییی؟ گفتم موهام خیلی زود بلند میشه نگران نباش :)) من اونو دلداری میدادم.. کوتاه کردم تا وسط گردن تقریبا، میشه گفت یک سوم پایین گردن.. میگن شبیه ناتالی پورتمن تو فیلم Léon: The Professional شدم.. یه چیزی در حد 15 ساله اینا :| ولی درکل همه معتقدن خیلی گوگولی شدم.. حالا میخوام یه ماه دیگه برم هایلایت کنم یکم از 15 سالگی فاصله بگیرم :)) فردا بچه دبیرستانیا میان سراغم چه وضعشه

 

5. رفته یه هدفون 14 میلیونی خریده.. آیا منطقیه یا قابلیت ناسزا داره؟؟ (آیکن اسپیچلس)

 

6. امروز صبح تو راه شرکت دیدم دم یه صرافی اوه چه صف طویلی از گوسفندان ایجاد شده :)

 

۹۹/۰۶/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

چطوری خیکی ؟

😏

 

پاسخ:
آقاااااااااااااا :((((( اذیتم نکن
بعدشم من 10 کیلو هم حتی اضافه کنم بازم لاغر محسوب میشم .. دلت آآآآآآآب
فک کنم این کرونا باعث شد دیگه از بیرون غذا نگیرم هی آشپزی کنم هی به خودم برسم 
۱۸ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۲۱ معلوم الحال

در رابطه با مورد 5 میتونم یه تیر تو پاش خالی کنم؟ :|

دقیقا کارایی هدفون 14 ملیونی چی هست؟ :/ ما یه زمانی با 14 ملیون دو تا پراید میخریدیم با گوسفند اضافه جهت قربونی.


دلار چنده مگه؟

پاسخ:
:))))))))))))) یا خدا تیر :))))  والا منم نمیدونم:)) 
ینی ببین درحدی که دیگه شخص من اسپیچلس بشم :))

25 اینا رسید باز

عطر فقط دیور،پویزون...بوی شکلات و وانیل میده...

مامانتو راضی کردی واسه موهات؟؟...وای شاداب،حالا شینیون رو چیکار میکنی خواهر:دی...مبارکه ماتیلدا:-)

من هی میخوام برم ارایشگاه موهامو رنگ و کوتاه کنم یکم،میگن نمیشه،مریض میشی و فلان و اینا...دیگه خودم لیر زدم،یحتمل چند وقت بعد خودمم رنگ میکنم:-/

یعنی ببین پست گذاشتی من میخورم چاق نمیشم،حالا لباسات میچسبه...همچین ایرانی پسند شدی فرشته ژوون:دی

چند روزه هندفونمو زدم پوکوندم،دچار خسران شدیدی شدم با شماره ۵...اگه فقط صدا پخش میکنه باید بگم جا داره یکم به بحث بشنید و هدف و دلیل ها رو دوباره بررسی کنید...حتی جای تجدید نظر هم هست!

پاسخ:
اصلا از بوی عطرای دیور خوشم نمیاد.. مخصوصا poison اتفاقا :))) شکلات و وانیل دوس دارم ولی بنظرم این اونجوری نیس زیاد
نههههههههه مامانم خبر ندارههههههههه :)) تا مدتها نمیتونم ویدیوکال کنم :)) کله مو میکنه
من دیگه قید کرونارو زدم :))) پوسیدم بابا 8 ماهه.. البته هنوزم رعایت میکنم و بیرون نمیرم.. ولی ارایشگاه واقعا لازم بود برا حالم.. چه حرفه ای هستی باباااا.. من عمرا نمیتونم یه دونه تار کوتاه کنم حتی :))
دقیقاااا همینو بگو.. دقیقا بعداز اون پست کذایی :(((((( میخوام صدسال ایرانی پسند نشم بخوره تو سرشون :(((
توام میخوای بری 14 میلیون هدفون بخری؟:)) مرفه بی دردین دیگه :)) والا نپرسیدم دیگه کاراییش چیه.. تجدید نظر درمورد چییییییی؟ :دی

علی الحساب دیگه واست کامنت نمیذارم

دختر های مو کوتوله رو ندوست

پاسخ:
باورکن یه ماه دیگه موهام تا پایین شونه هام میرسه.. ماهی 2 سانت قشنگ رشد میکنه موهای من.. پارسال همین موقع همینقد کوتاه کردم، امسال که رفتم کوتاه بکنم تا کمربند شلوارم رسیده بود
(من در حال تلاش برای دریافت کامنت :))))))))))) )

سلام خوب هستین؟ببخشید من مزاحمتون میشم.

شما ادرس جدید وبلاگ مهربان (دانشجوی پزشکی) رو ندارین؟

اخه میهن بلاگ از کار افتاده.میشه اگر پیدا کردین و خود اقای مهربان هم راضی بودن اینجا اعلام کنین؟

پاسخ:
سلام عزیزم وبلاگشو آورده بیان، با همون اسم قبلی فقط تو بلاگ دات آی آر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">