ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

1. چهارشنبه که داشتم برمیگشتم خونه تو راه یه دونه از این آقاهایی که تو سطلای زباله میگردن و پلاستیک و این چیزارو میندازن تو گونی میبرن رو دیدم.. رسیدم بهش گفتم چیزی لازم ندارید براتون بگیرم؟ خیلی تعارف کرد اولش میگفت نه ممنون.. گفتم مثلا بریم سوپرمارکت خرید کنیم یا گوشتی چیزی؟ آخر دیگه گفت هرچی خودتون میدونید.. گفتم نه خب شما چی دوست دارید؟ میدونستم گوشت مهم تره.. گفت گوشت.. گفتم چرخ شده یا معمولی.. گفت نه همینجوری معمولی.. یه پروتئینی بالاتر بود گفتم صبرکن برم بالا بخرم برگردم.. گفت نه ممنون من دارم میرم.. گفتم حالا پنج دقیقه صبرکنید.. بالاخره قبول کرد.. رفتم براش گوشت قرمز و گوشت مرغ خریدم کلا 300 هزارتومن..

 

2. بریم موهامونو هایلایت کنیم یا زوده؟ بعدشم میخوام بوتاکس مو انجام بدم

 

3. چهارشنبه شب 2 خوابیدم بعد پنج شنبه صبح 8 پاشدم رفتم کلینیک مو، بعد دوباره پنج شنبه شب هم 2-3 خوابیدم دوباره جمعه 8 پاشدم!! معلوم نیس به چه علت!! بعد دیشب ساعت 4 !!!! خوابیدم، صبح اومدم سرکار الانم اصلا خسته و خوابالو نیستم :((((((((( چراااا؟؟؟

 

4. انقد سرکوفت زدن که خودتو چیزی که نیستی نشون نده الان باعث شده همش تاکید کنم ببین من اونقدرام که فکر میکنی خوب نیستم ها، ایرادام ایناست، فمیدی یانه؟ :)) (فمیدی یا نه رو تو دلم میگم :دی) اونم میگه مشکلی نداره

 

5. دیروز تیتر یه خبر خارجی رو خوندم دیدم نوشته بود امریکا تحریمای جدید وضع کرد، به خدا خندیدم!!! جدی جدی خندیدم :|

 

۹۹/۰۶/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

میدونی،بسیار دیدم ملت میخوان کمک کنن،میگن به فلانی نمیدم میره مواد میخره،به بهمانی نمیدم درسخون نیست ،فلان چیز رو نمیدم به درد ایندشون نمیخوره و ....مگه خدا به ما این همه نعمت داد،ما از همشون درست استفاده کردیم؟؟...شاید زیاد جالب نباشه ادم همین جور بی حساب و یهویی یکی رو تو خیابون ببینه و کمک کنه...من اکثرا این کار رو نمیکنم،ولی خیلی خوشم اومد از حرکت تو و واقعا ایشالا برگرده به خودت:-)

خونه نشین باش دخترم،قرمزه،قرمز:-///...نچرال بیوتی باش:دی

با خیلیا صحبت میکنم همین شکلی شدن،فکر کنم فعالیت های جسمی کمتر از نصف شده،انرژی تخلیه نمیشه،واس اونه:-/

یعنی من ببینم کسی ازم تعریف میکنه،خودمو به خاک و خون میکشم که بفهمونم خبری نیست...البته برعکسشم صادقه:دی

پاسخ:
بنظرم بی حساب نبود.. مردی که مطمئنم هنوز به 40 سال نرسیده بود ولی نصف موهاش سفید بود و دندوناش اکثرا ریخته بود و موقع حرف زدن دهنش جمع میشد در عین حال اصلا شبیه معتادا نبود، و جزو قشر معرف حضور که تو سطلهای زباله دنبال یه لقمه نون هستن... با حساب بودن بیشتر از این؟ دلیلی بالاتر از اینا نیاز نبود برای کمک کردن.. اگه بحث عزت نفس رو هم بذاریم کنار، اولش خیلی خجالتی بود ولی وقتی گوشتارو دادم دستش برق خوشحالیو تو چشاش دیدم و اونهمه دعایی که کرد، همینا قانعم میکنه

چون تو گفتی پس یه ماه دیگه میرم :دی فقط به خاطر تو.. دوسم داشته باش :دی

آخه بابا من قاعدتن باید خسته و خوابالو میشدم! چون در جریان که هستی خرس قطبی وار میخوابم :))) بخاطرهمین خیلی برام عجیب بود دیگه اخرهفته هم 8 پاشم!! نامردیه آقا من باید اخرهفته ها تا 9 و نیم بخوابم دیگه لااقل :دی

تو خلی :دی من دیگه تا این حد نیستم .. ولی خب یه نفر بهم میگفت خود واقعیمو نشون ندادم بخاطرهمین الان وسواس دارم کسی فکر کنه خیلی پرفکتم بخطرهمین..میترسم بعدا بگه آی وای تو نشون ندادی این اخلاقو داری، گولم زدی! بعد رفتارش باهام عوض شه بعد من خیلی ناراحت میشم.. پس همین اول بگه آدم بهتره.. حتی شده بدتر از چیزی که هستی نشون بدی بهتره حداقل فردا پس فردا به این بهانه تغییر رفتار نده

+ چه عجججججججججججب از این ورا.. دلمون تنگ شده بود

اول عکس زیر را ببین

https://img.pngio.com/hats-off-respect-campfire-philosopher-png-hats-off-485_286.png

 

آفرین خیلی کار درستی.

پاسخ:
مرسییییییییییی :) قشنگ بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">