ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

جدیدا اصلا حرفم نمیاد

1.

آهان عه رفتم یه شرکت دیگه مصاحبه :)) یه شرکت نفتی بزرگ.. درواقع تصمیم نداشتم استعفا بدم از اینجا، ولی خیلی impulsive عمل کردم تواین قضیه.. بذار تعریف کنم.. ایرانی عقده ای خیلی وقته کاری باهام نداره و یجورایی باهام دوست شده، دوستی الکی از اینا که میخندن ولی تو دل میخوان سر به تنت نباشه :)) و منم کاریش ندارم جهنم.. تا اینکه اون روز اومد گفت این ماه کسر کار داری!!!!! گفتم من کسرکار ندارم و خلاصه از اون اصرار از من انکار.. و گفتم پس لطفا بشینید حساب کنید دقیقا ببینیم من کجا کسر کار دارم.. تازه حتی من نیم ساعت هم اضافه کار داشتم جالبش این بود .. دیگه دید داره چرت و پرت میگه و حرفش رو هیچ حسابی نیست زد به مسخره بازی و پیچوند و دیگه بحثو ادامه نداد!! حالا هیچ غلطی که نمیتونه بکنه ولی خیلی حرصم گرفت از دستش درحالیکه میبینم خودش شرکت رو کرده هتل شخصیش هروقت بخواد میاد و میره بدون مرخصی پولشم تمام کمال میگیره.. یا حسابدار دزد که خیلی وقتا زود میره ولی کاریش نداره.. خلاصه دیگه رفتم تو قیافه براش.. دو روز محل سگگگگ ندادم بهش تا اینکه خودش اومد موس موس باز و به زور سرشوخی باز کردن و اینا!!! ای باباااا 

حالا همون روز از بس اعصابم بهم ریخت همون لحظه رزومه فرستادم شرکت دیگه.. فرداش بهم زنگ زدن گفتن بیا مصاحبه!! رفتم و خیلی راستش از شرکتش خوشم اومد بسیار بزرگ و درست حسابی و از خود کار هم خیلی خوشم اومد و بنظرم خیلی جای پیشرفت داشت و حقوقش هم از شرکت فعلیم بالاتر بود.. تنها ایرادش این بود که سمت شمال شرق بود و من محل کار فعلیم دقیقا نقطه برعکس اونجاست.. و خب تازه هم خونه عوض کردم به هیچ وجه نمیتونم برم شمال شرق خونه بگیرم در حال حاضر.. اون روز بعداز مصاحبه یک ساعت و نیم تو راه بودم تا رسیدم خونه و چقد ترافیک بود و سررررردرد گرفتم و یکساعتشو که کامل تو تونل بودیم و تونل هم که انقد هوا بده سردرد و حالت تهوع و همه چی میگیری حتی درحالیکه شیشه ها بالاست.. خلاصه این مشکلش یکم منو دلسرد کرد.. از طرفی خب واقعا هم نمیخواستم از شرکت برم فقط هیجانی تصمیم گرفته بودم.. چون شرکت خودمون هم بد نیست، راحته سختگیری توش نیست باهات همه جوره راه میان و آشنایم دیگه و حق آب و گل دارم اینجا.. ولی خب یه حقوق خیلی بالا به شرکت جدید گفتم، گفتم اگه قبول کردن که هیچی نکردن هم مهم نیست.. مدیره مشخص بود از من خوشش اومده و مصاحبم از ساعت 3ونیم تا 5 طول کشید و ازم خواست یه چیزی هم براش آماده کنم بفرستم و منم همون شب براش فرستادم انقد خوشش اومد گفت عالی بود و حتی من ذهنم به چیزایی که فرستادی نرسیده بود و از این حرفا..

حالا دیگه گفتم یه اشاره ای به مدیرعامل خارجی بکنم و بگم من دارم میرم بای بای :)) حتی اگه نرم چون تصمیم قطعی نگرفتم ولی بگم که در جریان باشه.. حالا مدیرعامل از این ور گفت نه نمیذارم بری!!!!!!!! گفتم ببین جات خالی من حتی مصاحبه هم رفتم جای دیگه واقعا تصمیمم جدیه :))) .. گفت نه نمیشه!!!

خلاصه با یکسری وعده وعید گولم زده فعلا

 

2.

پنج شنبه رفتم موهامو لایت کردم وای خیلی خوب شد.. ولی چقددددد متنفر شدم از این سالن... ببین خیلی معروفه و یکی از بهترین سالنهای تهرانه.. یه بازیگر هم اومد اونجا همه رفتن باهاش عکس گرفتن حالا من اصلا نمیدونستم کیه :)))))) محل ندادم من که والا... بعد اینجارو من پیج اینستاگرامشون هم فالو میکردم واقعا باورم شده بود که به قیمت پول حاضر به هرکاری نیستن و خیلی رضایت مشتری مهم تره.. خلاصه فقط واسه موهام رفتم ولی گولم زد که ابروهم انجام بدم، از اون مدلا که خیلی طبیعی ابرو رو پرتر میکنن منم گفتم باشه نمیدونم چرا!!!!! من ابروهام نازک و باریکه تقریبا.. بعد به دختره گفتم توروخدا غیرطبیعی درست نکنی ها، با تاکید فراوان گفتم من ابروی پهن موکتی دوس ندارم :))))) تاکید کردم دخترونهههههههههه باشه پهن نباشه، کادری نباشه، پررنگ نباشه.. دقیقا هم پهن کرد هم کادری هم پررنگ :((((( خلاصه دو روزه دارم گریه میکنم.. همونجا به یارو صاحب سالن هم گفتم راضی نیستم گفت نگران نباش سه چهار روز دیگه بهتر میشه هم نازکتر میشه هم کمرنگ تر!! حالا منتظرم اگه این هفته بهتر نشه برم سالنشون داد بیداد راه بندازم :(((( درکل ولی اگه بعداز یک ماه نرم ترمیم پاک میشه خودش و جاش هم نمیمونه چون تتو ابرو که نیست..

حالا این وسط اکستنشن مژه هم انجام دادم نمیدونم چرا!!!!! حالا من خودم مژه دارم یه متر!!! نمیدونم واقعا چرا خواستم امتحان کنم...حالا اون زیاد غیرطبیعی درنیاورد به حرفم گوش کرد ولی خب چشام شده کاسه خون دو روزه خوب هم نمیشه..قرمز قرمز...

ینی تو عمرم اینجوری به غلط کردن نیفتاده بودم :((((( .. به خدا هیچوقت تا این اندازه عاشق قیافه طبیعی خودم نبودم :(( انقد دلم برا قیافم تنگ شده :((( نمیدونم ملت چطور خوششون میاد.. الان شدم یک عدد داف ایرانی تیپیکال :((((( از همون دافا که اصلا از قیافه هاشون خوشم نمیاد..

اصلا قشنگ نیست اصلا... من صورت طبیعی خودمو میخوام :((( حالا مژه که دو سه هفته دیگه میریزه تموم میشه خوب میشه ولی خب ابرو یکم بیشتر طول میکشه... فکر کن چندین میلیون هزینه کردم که آخرشم از خودم بدم بیاد :(( چند روزه اصلا دوس ندارم برم جلو آینه.. نمیدونم فردا چطور برم شرکت.. میخوام هدبند بزنم :))))))))))))) دلم برا ابروهای نازک خودم تنگ شده :(((( این قیافه غیرطبیعی لذت موهای لایت خوشگلمو هم ازم گرفت :((((( واقعا نمیدونم چطور بعضیا میرن پروتز باسن و سینه و لیپوماتیک و این جراحی های سنگین رو انجام میدن!! من دوتا کار انجام دادم که اونم تا یه ماه دیگه ازبین میرن باز انقد گریه کردم و پشیمون شدم.. اون آدما چطور میتونن برن زیر تیغ همچون جراحی های سنگینی! واقعا برای انجامشون باید انگیزه ت به شدت بالا باشه وگرنه بعدش واقعا حالت بد میشه

 

ببین الان قیافه جدید من شاید بنظر خیلی ها عالی باشه حتی، ولی میخوام بگم واقعا غیرطبیعیه ولی ایرانیا از بس از این قیافه ها دیدن فکر میکنن قشنگه! و من چون اولین بار بود رو صورت شخص خودم پیاده شد این اعمال، فهمیدم چقد غیرطبیعیه!

ولی دوتا چیز بهم ثابت شد اینارو از من نصیحت بشنوید: 1. قیافه طبیعی خیلی خوبههههه :((((((( هیچ چیزی بیش از حد بهش بپردازی قشنگ نمیشه، چه عمل جراحی زیبایی، چه آرایش، هرچی.. همه چی باید یه حدی رو توش نگه داشت.. پولم حروم شد ولی خب تجربه بدی نبود فهمیدم چقد صورت خودمو بیشتر دوس دارم و تا آخر عمر سراغ این کارا نمیرم 2. تبلیغات واقعا جادوی عجیبیه، همه چی تو فضای مجازی ده برابر قشنگه.. من دیگه این بار بهترین و گرونترین سالن رفتم و برام درس عبرت شد دیگه گول نخورم.. واقعا فرق فاحشی بین جایی که زیاد گرون نیست با یه جایی که خیلی گرونه نیست.. واقعا نیست.. ازمن میشنوی نیست.. البته نمیگم بری جای درب داغون موهاتو عین سیم ظرفشویی خراب کنه، ولی میگم اطلاعات کسب کن که درحد معمول خوب باشه کافیه، گول نخور.. همین.. 

 

پ.ن 1: انقد حرف داشتم خودم نمیدونستم؟ :|

پ.ن 2: ایونت اپل رو دیدی یانه؟ :دی

 

 

بعدا نوشت: 

امروز بخاطر اینکه خیلی خوشگل شده بودم ازم ناهار گرفتن :||||||||| راستی ابروم یکم بهتر شده، ولی خودمم یکم کانسیلر زدم دور برشو که یکم از پهن بودن دربیاد.. دیگه به هدبند نیازی نشد خداروشکر :))) چشامم قرمزیش رفت.. درکل کسی تو شرکت بجز موهام متوجه چیز دیگه ای نشد خداروشکر

۹۹/۰۷/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۸)

فاصله خونه تا محل کار خیلی مهمه،یعنی خیلی مهمه ها،دیدم که میگم...اصلا ریسک نکن!

آرایشگاه رفتی؟:-/

مگه همه جا تعطیل نیست؟!:-/

آرایشگاه مثل تله میمونه لامصب:-/...باید با شجاعت تمام بگی قشنگم،برو اونور،نمیخوام هیچ کاری بکنی:-/

مژه من دوست دارم(هرچند اونم به نظرم نمی ارزه،گویا تنبلی چشم میاره تو طولانی مدت)،ابرو هم عمرا بدم دست اینا،هرکاری هم بکنن یهویی خیلی غیر طبیعی میشه!

دوست من اینکاری که تو کردی رو کرد!،خیلی راضی بود واسه ابروهاش...سلیقه ایه...

موهاتم مبارک نچرال بیوتی جان:-)

و اما ایفون،اینا کین دیگه،شارژ و هدفون رو برداشتن:-/

خیلی رو مخه واقعا،تو مک بوک جدیدا هم تمام جای کابل هارو برداشتن:-/

ولی اون مینی‌ش خیلی دلبر بود*-*

ایفون ادم حس سواستفاده بهش دست میده وقتی بره بدون هدفون و شارژر بگیره:-/اما نوت جدید سامسونگ رو دیدی؟...یه چیز فرا گولاخ و خفنیه،یکی از اینا،یکی از اینا+_+

پاسخ:
آره واقعا مهمه.. من همون یه روز که از مصاحبه برگشتم خونه داشتم غش میکردم چه برسه کار هر روزم باشه.. ولی خیلی خوب بود
نه بابا تعطیل نبود.. پنج شنبه باز بودن.. ببین من تاحالا این مدلی ندیده بودم!!!! قشنگ فک کنم وارسی میکردن طعمه های خوب رو میگفتن این معلومه تو کارتش پول داره بریم گولش بزنیم :))) من تاحالا اینجوری برام پیش نیومده بود.. خیلی بدم اومد.. 
نه مژه هام اصلا سنگین نیست و جلوی چشممو هم نمیگیره که بخواد تنبلی بیاره.. ولی خب من درکل زیاد حال نکردم.. فایدش چیه نزدیک یک میلیون پول مژه بدی بعد 2 هفته بعد هم میریزن! صرفا تجربه بود خواستم ببینم من چه شکلی میشم که فهمیدم خودم بهترم :دی
آره میدونم خیلیا راضین.. من حتی به بقیه هم نشون دادم گفتن خوبه.. ولی من دوس ندارم.. چیزی که باعث وابستگیم بشه رو دوس ندارم.. چون اگه ادامه بدی دیگه همیشه هی میخوای بری ترمیم کنی و اگه دیگه نکنی حس بدی میگیری.. و من این مدل ابروهای کادری رو فقط بین ایرانی ها و خاورمیانه ای ها میبینم که بنظر من یکی قشنگ نیست.. من اصن باید یه جا دیگه به دنیا میومدم باور نمیکنید :دی
بابا اصلا ذوق موهام رفت جون تو.. فعلا استرس ابرو دارم زودتر کمرنگ شه بره پی کارش.. جهنم و ضرر

حالا بهانه اپل اینه که برای حفاظت از محیط زیست اینکارو کرده.. ولی درواقع چون نخواسته با ایفون 11 اختلاف قیمتش زیاد شه مجبور شده شارژر وهدفون رو برداره! زحمت کشیده.. چندسال دیگه احتمالا قطعاتشو میده میگه خودتون سرهم کنید :))
ایفون 12 پرومکس خیلی بزرگه .. 12 پرو .. دستت درد نکنه.. طلایی
اوه اصلا اسم سامسونگ پیش من نیار.. لابد تهش میخواد بعد از یه مدت هنگ کنه هی..
تو خودت مرفه بی درد ایفون بازی چی میگی دیگه سامسونگ :))
۲۶ مهر ۹۹ ، ۲۳:۲۳ یه نفر(Arezooo)

من نمیدونم چرا جلو آرایشگرا لال میشم. موهام خیلی بلند شده بود  مراقبت ازش سخت بود گفتم برم کوتاه کوتاه کنم آرایشگره نذاشت گفت پشیمون میشی آخرم کار خودشو کرد تا رو شونه موهامو کوتاه کرد:///// الان دوباره بلند شده رو اعصابمه:////

منم عاشق چهره های طبیعیم.خیلی وقته با خودم کلنجار میرم برم بینیمو عمل کنم ، موهامو رنگ کنم کاشت ناخن انجام بدم ولی نمی تونم حس میکنم پشیمون میشم. البته من دیگه خیلی زیاده روی میکنم حتی آرایشم زیاد نمی کنم اعتماد به نفسم زیادی بالاست:دی 

پاسخ:
دقیقا دیدی؟؟؟ اون لحظه اصلا انگار یجوری حرف میزنن راضی میشی، میای خونه میگی ای بابا چرا گوش کردم
من دیگه اونقدرام طبیعی نیستم :)) مو رو گاهی وقتا هایلایت اینا میکنم.. با عمل بینی هم مخالف نیستم شاید خودمم کردم هرچندهمه میگن دیوونگیه چون نیازی ندارم.. بخاطرهمین مردد هستم .. شاااااااید کردم ولی احتمالش کمه
به نظرم اینجور کارا وقتی از حد بگذره اون وقت به اعتماد بنفس داشتن یا نداشتن ربط پیدا میکنه.. ولی دیگه چیزای معمول بنظرم بیشتر میتونه برا دل خود آدم باشه.. مثلا من خیلی دیگه دچار یکنواختی شده بودم رفتم لایت کردم.. 
اصلا با کاشت ناخن هم موافق نیستم .. اصلا.. چیه بابا خراب میشه ناخن.. فوق فوقش یه ژلیش.. که همونم خودم هنوز انجام ندادم گذاشتم واسه یه مناسبت خاص :دی

حالا من میرم ارایشگاه بر میگردم،اینقدر به بهشون نق میزنم زیاد دست نزنید،زیاد نازک نکن،زیاد...تغییر نمیکنم اصلا:-/

دقیقا یکی از مشکلات وقتی که چندتا کار میکنی همینه،یکیش خوب در نیاد،تمام ذوق ادم کور میشه:-/

ایفون یازده پرو مکس هزار و پونصد تا بود!...ایفون دوازده پرو مکس هزارتا حدودا!!!

سامسونگم داره یاد میگیره،نوت جدیدش هزار و سیصد تاست:-/

ولی فکر کنم واسه ریجستری،ایجا قیمت ایفون یهویی خیلی میره روش!

حالا بزرگیش به کنار،دورش رو شبیه ایفون چهار و پنج کرده،دست ادم زخمی میشه اینقدر این سنگین و گنده و بد دسته که:-/

اخه بگو شارژر و هدفون واسه محیط زیست بوده،اوکی ما گول خوردیم،دیگه چرا مک بوک رو این مدلی کرده:-/

اتفاقا من رو ایفون غیرت ندارم،اگر بخوام عوض کنم،هرکدوم بهتر باشه اونو میخرم،با توجه به بودجه البته:-/...ولی به نظرم هیچ انسان عاقلی پولی که با زحمت کشی به دست میاد رو نمیبره این جوری حیف و میل کنه!...

اوکی عشقم،اگه وارد شد این،من میخرم برات:دی

پاسخ:
دقیقا باید هی بهشون تذکر بدی، به حال خودشون بذاریشون گند میزنن
فک کن بابت سامسونگ انقد پول بدم :/
اتتتنتفاقا از همون دورش خوشم میاد که مثل ایفون فایو تیزه..بنظرم خیلی شیک تره..  یاد استیو جابز خدا بیامرز میفتم :))  بعداز رفتنش گند زدن به طراحی دیگه
نه بابا ایفون ۱۱ پرومکس ۱۲۸ گیگ هم ۱۰۰۰دلار بود دیگه!  ایفون ۱۲ پرومکس ۱۲۸گیگ هم همینه.. فک کنم منظورت ایفون ۱۱پرومکس ۵۱۲ گیگ عه که میگی هزارو پونصد بوده.. ایفون ۱۲ پرومکس ۵۱۲ گیگ هم هزارو پونصد دلاره الان خب..  قیمتش رو تغییر ندادن کلا ظاهرا
نه حرفتو قبول ندارم،  شاید یکی اونقد درامدش زیاد باشه که حالا هزار دلار براش پول زیادی نباشه و خب مشکلی نداره بنظرم بره بخره.. ولی بنظرم مسخرست کسی که هنوز چیزای مهم تری نیاز داره بره انقد هزینه کنه برا گوشی
همش وعده همش وعدههههه :دی

سلاااام 

موبارک باشه :) 

گل از گلم میشکفه وقتی میام پست جدید داریم :دی

پاسخ:
سلاااااام عزیزم چطوریییییییی
خوب کاری کردین این وری اومدین :دی
مرسی :)
خودمم دوس دارم بیشتر بنویسم ولی گاهی اصلا حس نوشتنم نمیاد، سعی میکنم بیشتر بنویسم :*

سلام شادونه

رنگ موی جدید مبارک باشه

 

حالا هی بیا از خودت تعریف کن و دل ما را آب کن :)

 

میگما

 

اَی وووو چه خانوم با شخصیتی با ما ازدواج مُکُنی؟؟

 

https://media.isna.ir/oldcontent?th=2&n=pics/1385/9/TV/70.jpg

 

 

 

پاسخ:
سلام مرسی :))
وای خیلی عکسه خوب بود :))
۰۱ آبان ۹۹ ، ۱۱:۵۱ کلنگ همساده

درود. باید بگم طبق تجربه من یکی از راه های بالا رفتن حقوق همین تغییر شرکت هستش. البته ریسکی هم هست. 

در مورد بعدی هم والا خوش به حال شما. من هر چه از سنم می گذرد موهایم بیشتر می ریزد و بیشتر سپید می شوند. هنوز سی و سه را رد نکرده گرد پیری نشسته دور گوش هایم!

+

اصلا یک سری کلمه رو تازه اینجا خندم و نمی دونم که چی میتونه باشه. مثلا فقط می دونم که کلمه کانسیلر بر وزن کانتینر هست وگرنه باید تو گوگل جستجو کنم ببینم چی هست!

راستی من برگشتم منزل نخستینم :))

پاسخ:
بنظر من همیشه موقعیت های بهتر هم هست.. متاسفانه من وفاداریم بالاست، الکی الکی
از چه نظر خوش بحالم؟ :))  باز خوبه دور گوش جوگندمی بشه شیکه :))

+دیگه کدوماش؟ :)) اره خب بهتره بلد نباشین این چیزارو :دی معنی نداره مردا به این چیزا وارد باشن :دی کانسیلر درواقع همون فارسی شده ی کنسیلر هست (concealer) یه نوع لوازم آرایشه که معمولا برای زیر چشم به کار میره برای روشن تر کردن زیر چشم.. که من برا ابروم استفاده کردم :)))) که پهنی ابرومو کم کنم 
منزل نخسین؟ ایران؟ وبلاگ؟ آهان گفت و چای بود دومی
۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۲:۰۹ کلنگ همساده

آره خب. جوگندمی دور گوش بد نیست اما مشکی بهتره به نظرم.

دیگه خیلی هاش که به قول شما اصلا همون پسرا ندونن بهتره. یه سری تو مترو چند تا پسر دیدم از دخترا بیشتر دختر شده بود قیافشون!

منزل نخست هم منظورم کلنگ همساده پسر هست. دکتر ربولی در کامنتی گفته بود که گفت و چای نام یک وبلاگ قدیمی تر بوده که دست بر قضا هنوز هم می نویسد این شد که مثل همیشه اواره وطن، برگشتیم کلنگستان.

پاسخ:
عه آقا من الان یادم اومد یه جا نوشته بودین موهاتون ریخته که.. شایدم من اشتباه متوجه شدم
حالا نه لزوما که خود پسرا انجامشون بدن، ولی همین که زیاد سر درنیارن بنظرم جذاب تره :دی
کلنگستانو دوس داشتم من.. مبارک باشه بازگشت به وطن 
۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۳:۰۲ کلنگ همساده

بله بیست سی درصد از تراکمش کم شده و ریخته، 50 درصدش هنوز داره زور میزنه که سر جاش بمونه! اون بیست درصد بقیش هم هر روز رنگ عوض می کنه! کلا یه وضع نافرمی شده!

بله، هیچ کجا وطن خود آدم نمی شود.

پاسخ:
آهان خب پس اونجوریام نریخته، من فک کردم کلا جلوش ریخته.. اگه تا این سن همینقدر ریخته دیگه بعداز این بیشتر از این نمیریزه، جای نگرانی نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">