ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

من دارم میرم شاخ مجازی بشم :)))))))

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵ ب.ظ

اون روز بیرون بودم دوتا پسر اومدن سلام علیک کردن، اولش میخواستم بگم برید گم شید مزاحم نشید :)))))) ولی بعد فهمیدم چطو به من گی ندادن :)))))

پسره اومد گفت که تو اینستاگرام پیج دارن و استایل و قیافه من خیلی کیوت و خوشگله و به درد کلیپ ساختن میخوره و گفت دنبال دختری مثل من میگردن، ازم خواست باهاشون همکاری کنم.. بعد نشست دوساعت افراد معروف توی اینستاگرام رو مثال زد و از درآمد همشونم خبر داشت، پیج خودش 18 هزار فالوئر داشت، میگفت منم برم باهاش همکاری کنم فالوئرها زیادتر بشن پول دربیاریم.. بعد کلی هم سعی میکرد مودب باشه و میگفت یکسری محدودیت ها هم هست مثلا تماس فیزیکی ممنوعه تو کلیپ، روسری حتما باید داشته باشی، و اینکه یه گروه بودن که میگفت کسی دنبال دوست شدن با اون یکی نیست و همه به فکر کار هستیم.. خلاصه خیلی پرفشنال بودن :))))) پیجشونو همونجا باز کردم دیدم... فکر کن شاداب تو اینستا از این کلیپا بازی کنه :)))))))))))))))))))))))

گفتم من راستش دوس دارم زندگیم پرایوت باشه و علاقه ای به معروف شدن ندارم.. میگفت نه خب میتونی درکنارش یه پیچ پرایوت شخصی هم داشته باشی (آیکن با دست زدن بر روی پیشانی) میگفتم نه خب کلا علاقه ای ندارم تو فضای مجازی دیده بشم... باز حرفشو تکرار کرد... کلا نمیفهمید :))))

ازم خواست فکرامو بکنم... با اصرار میگفت شمارتو بده.. گفتم اگه نظرم عوض شد خودم به پیجتون دایرکت میدم.. گفت پس شماره شو حداقل بگیرم ازش.. گفتم باشه.. بعد وقتی داشتم شماره شو میگرفتم میگفت حالا یه زنگ هم بزنم شماره منم براش بیفته.. گفتم نمیخوام :| گفت آخه ممکنه شما زنگ نزنید، گفتم خب اون وقت معنیش اینه که نظرم عوض نشده دیگه :))))) 

شمارشو سیو هم نکردم :)))) همون رو گوشیم زدم بعدم ازش خارج شدم :)))

خلاصه اگه فردا پس فردا منو تو اینستاگرام درحال بازی در کلیپ های سخیف دیدید تعجب نکنید :))))

 

۹۹/۱۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۶)

۲۴ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۱۰ معلوم الحال

سلام

شمارشو میگرفتید میدادید به من. شاید منو میپسندیدن. هر چی گیرم میومد 30 درصدش میدادم شما. 

پاسخ:
کیوتی معلوم الحال :))) 
میبینی فرصت های شغلی در تهران چقد زیاده؟  :)) 
۲۵ بهمن ۹۹ ، ۰۸:۱۸ مهربان مهربانیان

 

میگفتی من فقط ازدواجی ام 

چنان رم میکرد که دیگه تو اون منطقه پیداش نمیکردی

ولوم تایمت مبارکه شاخ مجازی

پاسخ:
:))))))))))))))))))) 

ولم تاین توام مبارک...حالا کادو برام چی خریدی؟  من جدیدا دوس دارم یه گردنبند خیلی ظریف گوگولی طلا بخرم،  گرون هم نمیشه،  زیر چهار پنج تومن ...  گفتم درجریان باشی :)))) 

چه طوری خوشگله؟:-))

من به فکر پیچ آشپزیم،آتنه_تابه مثلا،تو رو هم میارم بهم رب و نمک فلفل بدی،میای؟:-)))

پاسخ:
:)))))))))
اشپزی دوس ندارم، میشه پیج لباس بزنی؟ :دی
آتنه تابه :)))) 

هر دفعه که میخونمت بیشتر کنجکاو میشم چهرتو ببینم

ی دفعه هم از صدات تعریف کردن

عجب... ؛)

دلم آب شد اصلا):

پاسخ:
واقعا؟ :)) بنظر خودم متوسط رو به بالا هستم، بد نیستم، این اطرافیان هستن که خیلی لطف دارن :))
دکتر مهربان مهربانیان منو دیده،  از اون بپرسید :)) 

صدام زیاد پیش نیومده تعریف کنن، منظورت موقع خوندنه؟  اون فرق داره.. صدای صحبت کردنم سن پایین میزنه،  پشت تلفن فکرمیکنن بچه ام،  ولی صدای خوندنم خوبه تقریبا
۲۶ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۱۵ ربولی حسن کور

سلام

پس درواقع بهتون گیر دادن نه گیر ندادن!

پاسخ:
سلام به به جناب دکتر
از اون زاویه بهش نگاه کنیم آره گی دادن :)))) شاعد اگه حجابمو رعایت میکردم پیشنهاد شاخ مجازی بهم نمیشد :))

 

 

 

چند سال پیش : وای خانوم چقدر قیافه شما برام آشناست!! ای وای شما چقدر شبیه آنجلینا جولی هستید

شیوه جدید شماره گرفتن از دختر مردم! 

 خانوم شما چهره کیوت و با نمکی دارید ما یک پیج اینستا داریم میخواهیم با شما همکاری کنیم!! درآمدش را هم با هم تقسیم میکنیم( این قسمتش برای ایجاد انگیزه در هدف است!)

:))

همون اول باید بهشون میگفتی برن گم شَن. 

راستی

آیدی اینستاگرام خودت پیلیز

پاسخ:
ای بابا من فکر کردم شغل نون و آبدار بهم پیشنهاد شده که :)) 
اینستاگرام من مثل کویر برهوته،  هیچی بجز عکس پروفایل ندارم... فقط پیج هایی که لازم دارم رو فالو میکنم...  و پستای دوستامو لایک میکنم.. دوستام هم خیلی کمن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">