ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

خجالتم خوب چیزیه :D

پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰، ۰۴:۴۴ ب.ظ

خب خب خب

ببین کی اینجااااااااااست :دی :دی :دی

نبودنم دو دلیل داشت:

1. خیلی اتفاقا افتاد و خیلی خیلی درگیر زندگی بودم

2. با اینکه اینجا گوشه امن منه و دوسش دارم ولی احساس میکنم میتونم یجور دیگه جلو ببرمش که برام درآمد هم داشته باشه! (فکر کنم باید بشم یکی از اونایی که از ننه شون قهر میکنن و سریع میرن بلاگر میشن تو اینستاگرام پول درمیارن :دی :دی :دی).... خیلی پولکی شدم ایخ ایخ عوق تفففف :))

 

آهان قبلشم اینو بگم پست (رفتم شرکت جدید) مو خوندم اخرش درمورد پیانو زدن نوشتموای چه تباهی بودم من :)))) نوشتم انگشت پنجم بعد تو پرانتز نوشتم (نت سل) »)))))... یکی نیست بگه بچههههه مگه انگشت پنج مخصوص سل عه؟ یا انگشت چهار مخصوص فا؟؟؟؟ :)))) خلاصه از یه اماتور به دل نگیرید... 

 

خب این مدت چیا شد؟؟؟

سر فصل خبرها

 

پیانو زدنم خیلی بهتر شده... با اینکه وسطش هی مسافرت رفتم یا مریض شدم یا هرچی و هی کلاسامو کنسل کردم ولی بازم خوب پیشرفت داشتم و استادم بهم گفت الان هر چی بذارن جلوم میتونم بزنم هوراااااااااااااا هوهوهوهو :دی.... فقط مشکلم الان اینه استادم تاکید داره بدون پیانو دیگه نمیشه جلو رفت .. ولی خب من الان نمیخوام چندصد میلیون بدم پیانو الان خببببببببب زندگیم رو هواست! گفتم عسیسم یکم صبرکن میخرم بالاخره.. گفت باشه ولی انگشتای خودت با اینی که الان داری اذیت میشه دیگه خودت میدونی

 

 

دیگه چیکارا کردم؟ آهان کلاس شنا هم رفتم .. قبلش بگم گفتم باشگاه انقلاب ثبت نام کردم عضویت یکساله گرفتم خیر سرم؟؟؟؟؟؟؟؟ چه کاری بود کردم ... چون اون موقع نزدیک خونه ام بود... و بعدشم کلاسای شناشو ثبت نام کردم و خیلی حرفه ای رفتم کلاس شنا :دی خلاصه الان شنا میکنم چه شنایی :دی قبلا هم بلد بودم یکم ولی الان خب خیلی بیشتر یاد گرفتم... سه تا استخر مخصوص خانما داره باشگاه انقلاب.. یکیشون استخر فدراسیون نام داره کهمربیم گاهی منو میبرد اونجا شنا کنم که عین چییییییی ازش میترسیدم خیلی عمیق و خیلی بزرگ ... خلاصه یه عنر دیگه به هنرهای دختر گلتون اضافه شد :دی

 

آهان حالا چرا گفتم چه اشتباهی کردم باشگاه انقلاب عضویت یکساله گرفتم؟؟ به این دلیل: یادتونه گفتم رفتم شرکت جدید و شمال شرق تهرانه و خیلی از خونه ام دوره؟ و میخواستم خونه عوض کنم ولی خیلی گرون بود خونه های اون ور؟ هیچی دیگه بعداز مهر خیلی خیلی ترافیک سنگین شد یهو در حدی که دوساعت دو ترافیک و مهم تر از همه تونل نیایش میموندم و با سردرد و خستگی شدید میرسیدم خونه پس تصمیم گرفتم حتما خونه رو عوض کنم.. خلاصه عوض کردم دیگه... یه خونه خیلی نزدیک محل کارم پیدا کردم درحدی که پیاده یه ربع فاصله داره و اینجوری شد که هم هزینه اسنپ ام صفر شد و هم ورزش میکنم.. فقط الان نمیدونم با این پولی گه برا باشگاه انقلاب حروم کردم چیکار کنم.... انقدرم ترافیکه اصلا ارزش نداره بزنم برم اون سر تهران دیگه

 

دیگه مسافرت رفتم... یه اتفاق خیلی مهم دیگه هم افتاد که خیلی رو زندگیم تاثیر داشت ولی باید موقع مناسبش بنویسم ازش... احتمالا اردیبهشت اینا مینویسمش

یه اتفاق مهم دیگه هم همین هفته پیش افتاد که منتظرم نتیجه اش بعداز یک ماه خوب بشه که بیام ازش بنویسم.. 

خلاصه این دوتا یادم باشن که بیام بنویسم

 

شماها چه خبرا خوبین؟؟ :دی

 

(دیشب اینو نوشتم ولی نمیدونم چرا پست نشد!! تازه دیدم!)

۰۰/۱۰/۰۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

۰۲ دی ۰۰ ، ۲۱:۰۵ معلوم الحال

سلام سلام

ببینید کی برگشته؟ :))

میشه سهمیه استخر انقلابتو بدی به من؟ ایح ایح ایح د:

پاسخ:
سلام :))) 
عه شما مگه تهران هستی؟
واقعا راضی بودم ببخشم، حتی پرسیدم خواهرم میتونه به جام بیاد گفتن نه… خیلی خرن… فقط بلدن پول بگیرن
۱۳ دی ۰۰ ، ۰۲:۴۰ ربولی حسن کور

سلام

چه عجب از این ورا!

معلوم الحال این قدر معلوم الحال!!

پاسخ:
به به سلااااام آقای دکتر 
خداروشکر منو هنوز یادتونه :دی
بیام وبلاگ ببینم چیا دارین برام :)))
۱۶ دی ۰۰ ، ۱۹:۴۳ یه بنده خدا

سلامت و موفق باشید.

بدرود

پاسخ:
سلام ممنون همچنین ولی کاش خودتونو معرفی کنید اینجوری آدم تو برزخ میمونه یعنی از طرف کی بود این پیام..

یه سوال بسیار مهم 

تو خونه پیانو نداشتی ؟ پس با چی تمرین می کردی ؟! ارگی چیزی ؟! سوال منم هست خوب :( گ

پاسخ:
چرا ولی پیانو دیجیتال هست که خب وقتی هدفت خیلی حرفه ای شدن باشه زیاد به دردت نمیخوره.. البته به درد میخوره میتونی بزنی ها، ولی خب وقتی حرفه ای میشی دیگه یه چیز درست حسابی میخوای… منم هدفم مثل این آدمایی که تو اینستاگرام همینجوری کوچه بازاری پیانو میزنن نیست بخاطرهمین میخوام بهترین پیانو رو داشته باشم یه روزی… ولی من چون فکرمیکردم جام هنوز مشخص نیست فعلا اینو خریدم فکرنمیکردم اینهمه مدت طول بکشه
الان استادم میگه باید پیانو آکوستیک بخری… و خب آکوستیک یه چیز خوب بخوای بخری باید بالای شیشصد میلیون الی یک میلیارد هزینه کنی :|

آهان همینو میخواستم « پیانو دیجیتال» پس برای شروع نیازه 

 

اتفاقا یکی دو ماه پیش نوشتم یکی از آرزوهای دورم « پیانو هست» 

ولی از اراده ام مطمین نیستم که بتونم در صورت شروع٫ ادامه اش بدم یا نه 

استادتون و جذبه اش خیلی جذابه :) 

پاسخ:
چرا که نه :) حتما میتونی
فقط باید وقت گذاشت، و پشتکار که دنبالشو بگیری… من پشتکارشو دارم ولی وقتشو ندارم به اون صورت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">