ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

منِ گذشته ها

چهارشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸ ب.ظ

دارم لپ تاپم رو مرتب میکنم.. احتمالا بعداز ده سال بخوام عوضش کنم.. بعداز سالهااااا دارم عکسایی رو مرور میکنم که یادم میاد چقد احمق و بچه بودم.. عجیب غریب اصلا.. و هیچ از خود اون زمانم خوشم نیومد.. لازم بود.. ولی خوشم نیومد.. لازم بود چون باید یکسری اتفاق ها بیفته تا تو تبدیل به آدم امروز بشی، و خوشم نیومد چون حاضر نیستم دیگه اونجوری باشم.. 

احساسات مختلفی رو این روزها تجربه میکنم.. شادی..ترس.. غم.. هیجان.. دلتنگی..

 

۰۱/۰۹/۱۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱)

۱۶ دی ۰۱ ، ۱۷:۳۴ مهربان مهربانیان

وقتی یه گند میزنم یا مثلا نتیجه ی مورد نظرم رو بدست نمیارم به خودم میگم لازم بوده این اشتباه رو بکنم تا این که الان هستم بشم.

شاید دلداری دادن به خود باشه و اینی که الان هستم میتونست جایگاه بهتری داشته باشه اما خب نیست 

ادامه میدم سعی میکنم بهتر باشم

 

 

پاسخ:
بنظرم دلداری نیست .. واقعا همون یکسری اشتباها و اتفاقا باید رخ بدن تا آدم جایگاه بهتری پیدا کنه کم کم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">