ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

به نام خدا

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

هنوزم باورم نمیشه بلاگفا وبلاگمو از بین برد. باورش سخته. میدونی. تمام نوشته های 1 ساله گذشته م پرید! همش پرید! حتی به وبلاگم دسترسی نداشتم که بتونم پستامو کپی کنم. مهلت نداد! آدرس وبلاگم هم تحت تصرف ادوانی قرار گرفته!!!!! به طوریکه نمیتونم هیشکدوم از دوستای بدون وبلاگمو باخبر کنم.

ولی هیچ اشکالی نداره. از اول شروع میکنم

۹۴/۰۴/۱۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

سلام عزیز دلی ام غصه نخور 
من پیدات کردم 
خوبی ؟منم خوب ام 
در گیر پایان نامه ان بلاگمو بست ام 
پاسخ:
وای سلام نوووور جان
خوشحال شدم پیدام کردیییی :***
چه خوب که دیگه پایان نامه ات داره تموم میشه :)
موفق باشی عزیزم
سلام :)
پاسخ:
سلاممممم :))
من گم کرده بودمتون
اتفاقی تایتل بلاگت یادم اومد سرچ کردم البته اول بلاگفاییه بود
ولی 
فهمیدم شما اینجایی
بسیار خوشالم که یافتمتون دوباااره
منم تمام نوشته هام پاک شد
خیلی ذوقم کور شد!
پاسخ:
سلام :)
پس از همراهان قدیمی من هستید :)
منم خیلی خوشحالم که پیدا کردید منو :))
خیلی خیلی خوش اومدید :)
منم ذوقم اولش کور شد ولی تصمیم گرفتم با نوشتنه دوباره از بلاگفا انتقام بگیرم :) و هم این روزهای مهمم رو برای آینده ام ثبت کنم :)
شماهم اگر بنویسید ما خوشحال میشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">