ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

بگو ببینم چند شدی عزیزم

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ب.ظ

                                                                          


خوب از کجا شروع کنم؟؟

آره هیچی این 1 ماه و خورده ای که ننوشتم اتفاق خاصی نیفتاده! فقط امتحاناتمو دادم! ..آهان قبل از شروع امتحاناتم میانترم درس آمار رو هم دادیم رفت... که من از 100 نمره 100 شدم.. خلاصه اگه تو این درس مشکل داشتین من هستم :))))) بجز من یکی از پسرای کلاس هم 100 شد!! باهاش رقابت دارم... آخه پسر هم انقد درسخون؟ (شما بخونید همون درسخون :دی )

امتحاناتم 16 خرداد شروع شد... تقریبا همه رو خوب دادم.. فعلا نمره 2تا از درسامون اومده... اولی رو 20 شدم ..تف به ریا.. دومی رو 19.5 شدم! میدونم 19.5 هم نمره خوبیه ولی برا این درس کلی زحمت کشیدم و هنوزم دارم میکشم! استادمربوطه فرمودن نماینده کلاس 2نمره اضافه بهش تعلق میگیره که اون پسری که ذکر کردم زودتر از من داوطلب شد البته من 2 دل هم بودم چون فک میکردم خیلی وقتم گرفته میشه ولی اشتباه کردم! همین استاد فوق الذکر فرمودن اگر که پروژه خارج از کلاس هم انجام بدین بازم نمره کامل میدم... خوب من خوشحال شدم و گفتم استاد من هستم...توی کل کلاس فقط من پروژه رو قبول کردم... و امتحانمو هم کاااامل کامل نوشتم ..حتی حاضرهستم به خودم 25 هم بدم :دی ... پروژه هم که برداشتم... کنفرانسمو هم عالی دادم استاد کلی خوشش اومد.. ولی آخرش چی شد؟؟؟ نه واقعا چی شد؟؟ 19.5؟؟ بحث سر اون نیم نمره نیس بحث اینه که خیلی بده آدم بدقول باشه! خلاصه قراره تابستون نازنینمو بخاطر پروژه این استاد توی تهران تلف کنم... به استاد زنگ زدم گفتم استاد شما فرمودین پروژه بردارم نمرم کامل میشه... استاد باکمال نامردی خیلی راحت گفت نه من کی گفتم؟؟!!! حالا جالبه استاده خیلی دوسم داره و بیشتر ازهمه تحویلم میگیره!! همینجوریشم نمره کنفرانس و برگه امتحانم کامل بود نمیدونم نیم نمره رو از کجا کم کرده بود... حالا اون به جهنم! حاضر نشد بخاطر این تابستونی که برای پروژه اش دارم تلف میکنم اون نیم نمره رو بهم بده.. واقعا چرا؟؟؟ برگشته میگه 20 گرفتن که آسون نیس!!! اسم این رفتار چیه واقعا؟ مگه من کم دارم زحمت میکشم؟ دیگه چه انتظاری داره مگه؟؟؟ ینی پروژه ای که من دارم انجام میدم از کار نماینده کلاس در طول ترم که کلا 4تا ایمیل بین بچه ها و استاد رد و بدل کرده آسون تره؟؟؟؟؟

تو اون لحظه احساس کردم همه انرژی و انگیزم پرید...بحث سر نیم نمره نیست، بحث اینه که باتمام وجود سعی کنی بی نقص باشی ولی باز ببینی که همیشه یه بهونه ای وجود داره...

حالا قضیه جالبتر کجاست؟ اینکه یهو همه همکلاسیات یادشون بیفته حالتو بپرسن و ایضا در پی اش نمره هاتو !! یکی از بچه ها که کلا وقتی مسیج میده فقط سلام میکنه و بقیه حرفشو میزنه.. ولی اون روز نوشته سلام شاداب جان!!!! نمره هارو دیدی؟؟ شاداب جان ! چه جالب! منم گفتم نه ندیدم.. هه هه..

وقتی شاگرد اول شدم میرم کلا میگم :))

هنوز به نمره های باقیمونده امید زیادی دارم ...

من شاگرد اول میشم...

۹۴/۰۴/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

۱۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۴۸ هولدن کالفیلد
احتمالا اون پسره اصلا با شما رقابت نداره، فقط شما با اون داری :))
پاسخ:
هیچم نخیرممممم... اتفاقا اول اون باعث شد که من بفهمم رقابت داره
چون بعد از اینکه من 100 شدم اومد سریع پرسید شما چند شدین؟؟ منم گفتم نمره مو.. اصلا نمیدونستم اونم 100 شده ازش هم نپرسیدم.. خودش اول اومد گفت
آره آره آرهههه
و اینجوری شد که فهمیدم پیگیر نمره های منه!!! و من شکستش میدم :دی
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۰ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۳:۳۶ هولدن کالفیلد
فرقش چیه؟
من یه دوستی دارم، سامان نونهال، تا الان دو تا عنوان ترجمه کتاب داره، شونصد تا مقاله، من فقط درس خوندن اون رو قبول دارم! چون میخوند یاد بگیره، با کسی رقابت نداشت، همینجوری بی رقابت هم دهن همه رو کوبید به آسفالت
پاسخ:
هرکسی یه مدلیه
یکی اهل رقابت و برتری جوییه, یکی نه از رقابت فراریه... نه میشه گفت همیشه اونیکه رقابت جوئه موفقه, و نه میشه گفت هرکی اهلش نیست موفقه.. همه جورش پیدامیشه..
اینا به خلق و خوی آدما برمیگرده.. شما که روانشناسی باید بهتر بدونی!
من درعین اینکه دنبال شاگرد اولی ام , همه درسامو باجون و دل میخونم باتجسم فضاییه کاملا 3 بعدی!!!!!
راستی آفرین به دوست شما که ظاهرا انسان موفقیه, من تا موفق شدن راه دارم(اشاره به عنوان بلاگ)

خب من چون تازه با وبلاگت اشنا شدم اومدم از اول بخونمت یکم بیشتر اشنا شم باهات ،کاش یه معرفی نامه مختصرم میدادی  واسه جدیدا اقوجون:))

پاسخ:
خب اول که خوش اومدی.. خوشحال میشم منو بخونی
دوم هم درمورد خودم یه اطلاعات اجمالی بخوام بدم.. دخترم، ساکن تهران، خانوادم یه شهر دیگه هستن من بخاطر دانشگاه اومدم تهران و چندسالی هست اینجام، مجردم، لیسانس شهیدبهشتی درس خوندم، فوق لیسانس دانشگاه تهران درس خوندم.. الان حدود 2-3 ساله درسم تموم شده و کار میکنم تو یه شرکت خارجی.. این پستهای قدیمی بیشتر درمورد دانشگاست.. پست های جدیدم دیگه اکثرا درمورد محل کار و همکارامه.. کلا روزانه نویسیه سبک نوشتنم، انگار نشستم با دوستام میخوام حرف بزنم.. دنبال چیز خاصی نیستم، نه نویسنده حرفه ای ام نه منتقد اجتماعی :)) خودمونی مینویسم

با عرض پوزش من هول شدم سلام یادم رف،سلام علیکم 😂

پاسخ:
سلام سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">