ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

حق به حق دار میرسه یا نمیرسه؟؟

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۳ ب.ظ

وای خدا... اصلا نمیدونم چی بگم... حالم گرفته شده ... خیلی ام گرفته شده... واقعا چرا؟؟؟؟ ولی هنوز مونده... ضربه آخر مونده... نه چرا بگم ضربه آخر؟؟؟ شاید پاداش آخر؟؟ هان؟ اینطوری بهتر نیس؟؟؟؟ نمیدونم باید از کی بدم بیاد الان؟؟؟ شایدم تقصیر خودم باشه هان؟؟ .. اینجور مواقع حس بدی به خودم پیدا میکنم حتی تفریح کردنم لایقم نیست خوشحالی و خوش گذروندن لایقم نیست.. اصلا میگم تقصیر همیناست... گاهی وقتا میگم اصلا خودمو تح/.ریم کنم..

اه اه اه

۹۴/۰۴/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">