ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

نمیخوام غر بزنم...

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴ ب.ظ

تعارف رو دوس ندارم

الان خوابگاهم.. بخاطر پروژه ای که با استاد ورداشتم تابستونو خوابگاهم... استاد هر روز زنگ میزد که چیکار کردی تاکجا پیش رفتی کی میای... میگفت رو فلان قسمت کار کردی؟ زود بیار تحویل بده فعلا قسمت دوم رو ول کن و رو چیزی که میگم کار کن ..ولی هر دفعه رفتم پیشش گفت پس چرا رو اون یکی هنوز کار نکردی؟ نمیدونم چی میخواد واقعا که درست حسابی هم راهنمایی نمیکنه خودشم نمیدونه چی میگه... حالا یکشنبه بهش زنگ میزنم میبینم خاموشه... روز بعد زنگ میزنم بازم خاموشه و همچنان روز بعدش... و اینطوری میشه که یه استاد مثلا امریکا تحصیل کرده بدون خبر دادن به منه دانشجوش میذاره میره مسافرت... الان من باید به همچین آدمی چی بگم؟؟؟؟؟ غذای خوشمزه و جای گرم و نرم خونه رو ول کردم اومدم که ببینم استاد رفته جزایر هاوایی زیر آفتاب آب پرتقال میخوره

خسته ام از زندگی خوابگاهی...

اومدم و دیدم که برای تابستون 2تا هم اتاقی جدید دارم.. و میبینم که گوشتای منو از تو فریزر دراوردن و گذاشتن پایین یخچال!!!!!!!! منی که تاقبلش داشتم بهشون لبخند میزدم یهو عصابم بهم ریخت بادیدن این صحنه...گفتم به چه حقی اینکارو کردین؟؟؟ و یسری حرفای دیگه.. کپ کرده بودن.. و بعدش از اتاق زدم بیرون و در اتاق رو ملایم نبستم!!!... اصلا تو شرایط خوبی نیستم... تحت فشارم .. ازهمه طرف..

شب دارن یه چیزی میخورن واسه منم میاره میذاره رو تختم... میگم ممنون نمیخورم... میذاره رو تختم و میره میگه بخور عزیزم... و اینجوری میشه که تعارف باعث میشه من دیگه نتونم به شرایط واکنش نشون بدم... ولی نه این خوب نیست... من مغرورم...

تعارف رو دوست ندارم....

خسته ام از زندگی خوابگاهی....


۹۴/۰۵/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

میفهمم....
پاسخ:
خوبه....
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۸ هولدن کالفیلد
باید میکوبیدی زیر ظرف بپاشه روی دیوار :))
پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))
نمیدونی الان چند روز گذشته چه تحویلی میگیرن منوووو... انگار با بعضیا با تکبر رفتار کنی بیشتر دوست دارن :))
سلام
اتفاقا من تابستون خوابگاه رو بیشتر دوست دارم چون خیلی خلوت و ساکت میشه و اعصاب آدم راحته :)
جدی گوشت دارین تو خوابگاه؟ آبگوشت هم میذارین؟ :))
باید از شرایط خوابگاهی یه مقدار فاصله بگیری ؛)
ولی به صورت overall بعد از اتمام خوابگاه به خصوص به مدت طولانی اگه ادم مشکلات روحی روانی پیدا نکنه ، جای شکر داره :))
پاسخ:
به به  ببین کی اینجااااس!!!!!!!!!!!!!!. وبلاگ نویسی رو ترک نکنیدددددددد
والا اینجا اثری از تابستون نیس چرا پس؟؟؟ همه تشریف دارن!!
آره :)) آشپزی میکنم بیا و ببین :)) آبگوشت که دوس ندارم ولی دیده شده حتی فسنجون درست کردم.. پس چی :))
والا من که میخوام از شرایط خوابگاهی فاصله بگیرم منتها شرایط خوابگاهی از من فاصله نمیگیره!!! حالا چه جوری فاصله بگیرم؟؟ :(( شما راه حل بده؟؟
روحی روانی :)))) بیا امیدوار باشیم همه سالمیم :)) ولی بنظر من اینجوری بیشتر قدر خونه پدری و در آینده خونه خودتو میدونی..
واییییییییییی.پس من چی.معلوم نیست کجا قبول میشم.گریههههههه.من گوشت نمیخورم زیاد.از گوشت حیوون بدم میاد.دی:
پاسخ:
عزیزم تورو که مطمئنم جای خوب قبول میشی. خودتو سرگرم کن بهش فک نکنی
 از گوشت حیوون بدت میاد؟ ینی از گوشت آدم خوشت میاد؟؟ :)))) عوضش من اصلا از گوشت حیوون بدم نمیاد، تازه حتی خوشم هم میاد :))
سلام
تازه وبلاگتون رو پیدا کردم.وبلاگ قبلیتونو کوبیدن جاش یکی دیگه زدن.
توی خوابگاه حتما حتما حتما حتما ورزش یادتون نره. حتی شده روزی نیم ساعت عصرها ورزش کنید.استخر دانشگاه و خوابگاه هم که هست شکر خدا
اکثر مواقع رو توی اتاق نباشید. تقسیم بندی کنید، مثلا چند ساعتی سالن مطالعه خوابگاه کاراتون رو انجام بدید. چند ساعتی سالن مطالعه دانشگاه و... .
پیوسته با خانواده در ارتباط باشید.
هدف هاتون رو چندین و چندبار مرور کنید.
موفقیت حق شماست نه آرزو.
پایدار باشید


پاسخ:
سلام! آره وبلاگم تبدیل شده به یه پیج fake که بعید میدونم نویسندش وجود خارجی داشته باشه! فقط متاسفانه به جا نیاوردم .. ولی بهرحال بازم خوش آمدید :)
کاش لاقل شرایط مثل لیسانس بود با همون دوستا . یادش بخیر استخر اونجوری مزه میداد نه تنهایی ...
دلگرمی ماهم فقط خانوادست دیگه . هی روزگار :دی
خیلی ممنون بابت راهنماییاتون .. کاملا درست میگید.
شما هم موفق باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">