ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

ینی تا چه حد ضایع است؟ :D

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

دیشب یاد این مطلب افتادم گفتم امروز بنویسمش

یکی دو هفته پیش که خونه بودم دیدم پدر داره یکی از کتابای قدیمیشو میخونه... هر از گاهی اینکارو با کتابحونه اش انجام میده.. همونایی که تو جوونی و دوران دانشجوییش خریده بود.. کتاب ابله از داستایوسکی با ورق های کاهی.. کتاب رو میز بود.. چند صفحه اولشو خوندم خیلی خوب توصیف کرده بود یه کتابی که خیلی وقت پیش نوشته شده و توصیفی که داشت میکرد کاملا منطبق با شرایط الانه کشور ما بود.. 

جدای از اینکه کتاب جالبی بنظرم اومد ولی وقت نشد که بخونمش و اومدم تهران.. داشتم فک میکردم کتابای غیر درسی که خوندم خیلی کمتر از فیلمایی بوده که دیدم!!! و داشتم فکر میکردم روزی اگه فرزند من هم بخواد کتابای توی کتابخونه من و مربوط به دوران جوونی منو بخونه من چی دارم که عرضه کنم جز جندتا کتاب درسی!!!!!!!!!! اینکه مامانت وقتی همسن تو بوده کلکسیون کتابای دکتر شریعتی رو داشته بعد تو الان توهمون سن چندتا کتاب داری و چی داری!!!!!

باید یه فکری کنم...!

+ این هم اتاقیای ما انگار به ما نظر دارن :))))))

+ اتاق بغلی آهنگ حس خوبیه از شادمهر رو به مدت چندساعته داره پلی میکنه الان من حتی میتونم آهنگو از خود شادمهر بهتر بخونم :)))))))

۹۴/۰۵/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

سلام
اینم رفت توی رویاهاتون؟؟!!!!
خب برید چند تا کتابی که تمایل دارید رو به نوبت بگیرید و بخونید بعدش بذارید توی خونه..قول میدم همیشه که بیکار میشید حتما اونو میخونید. مورد داشتیم یک کتابو 20 بار هم خونده
شکلک خنده :)(:
پاسخ:
سلام
اوه ینی چه کتابی انقد جذاب بوده که 20 بار خونده شده؟؟ :)
من خودم کتابی که چندبار خوندمش کتاب تیزهوش هرمان هسه بوده.. کتاب قدیمی بازم از کتابای پدرم
آآره حتما باید در اسرع وقت برم سراغش.. تعلل به بهانه درس جایز نیست وگرنه ماکه حالا حالاها دانشجویبم!

۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۲۵ هولدن کالفیلد
خیلی بده، خیلییییییییی بده کتابخونه ات مامن تکست بوک باشه! اصلا خُسرانیه در حد بزرگترین زاقارت بازی ها! :|
شما پس فردا بری هاراوارد!!! دانشجوها اونجا ازت نمیپرسن "فیزیک هالیدی" رو خوندی (فرضا!)، میپرسن فلان رمان رو خوندی، بیسار داستان رو خوندی! بعدا آبروت میره! :|
پاسخ:
باشه باشه به عمق فاجعه پی بردم :دی
فیزیک هالیدی رو اول دبیرستان خوندم چیز خوبی بود :دی .. یادش بخیر عجب استاد خوبی داشتیم اون پیشنهاد داد.  کاش دوباره ببینمش :دی
حالا بیسار داستان چی هست؟ :دی :دی .. که برم بخونمش :دی
من نمیگم کتاب نخوندم... خوندم ولی زیاد نبوده و راضی نیستم..مثلا یه کتابخونه تو خونه دراختیارمه ولی من شاید کمتر از نصفشو خونده باشم به علاوه اینکه از خودم هیچ کتابی ندارم!!!!.. ولی همون تعداد کتابایی ام که خوندم کتابای فاخر و با ارزشی بودن
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۱ رها مشق سکوت
حالا من برعکسم، فیلمایی که دیدم، خیلی خیلی کمتر از کتابای غیردرسیه که خوندم

پاسخ:
بنظرم آدم هم باید فیلم ببینه هم کتاب بخونه.  فیلمای ایرانی رو اکثرا قبول ندارم.. فیلمای برگزیده و جالب هم مثل کتاب دید خوبی به آدم میدن.. ولی بازم بنظرم کفه کتاب سنگینی میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">