ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

گوشیمو بندازم دور کلا

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ق.ظ

من تخت پایین میخوابم... داشتم با گوشیم ور میرفتم که اومدم نشستم لبه تخت گوشیم همچنان تو دستم بود که یهو دیدم چندقطره آب افتاد رو صفحه گوشیم.. تعجب کردم گفتم آب کجا بود؟؟ سرمو آوردم بالا و پاهای هم اتاقیمو دیدم که از تخت بالا دیده میشه و داره از پاهاش آب میچکه :(((((

آه ای خدای من.. این چه سرنوشتی بود؟؟؟ :(((((((((((( .. آخ حالم وصف ناشدنیه... به حدی این قضیه مهم بود که باید اینجا خودمو تخلیه احساسی میکردم...

چه میشه کرد؟!!

۹۴/۰۵/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۱۵ هولدن کالفیلد
پاهاش خیس بود، ایدز نبود که :|
پاسخ:
خیلی ممنون :)))))
البته از پسرا نمیشه انتظارم داشت که زیاد درکش کنن :دی 
:)))))
یاد اردوگاه های کار اجباری آلمان نازی افتادم :)))
خوب تخلیه ی احساسی - فیزیکی :)) کردی؟
پاسخ:
حالا اینهمه جا چرا یاد اونجا؟ :))))
فیزیکی؟؟؟ :دی :دی :دی :))))))) نه دیگه تا اون حد :))
آب کجاش بوده میچکیده؟ :)
پاسخ:
متعلق به جای خاصی نبود :دی
شسته بود یحتمل :دی
وای وحشتناکه ...پاهای خیس :(((
پاسخ:
بله متاسفانه..
دوباره یادم افتاد :)))) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">