ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

یهو تغییر کردیم!

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ

حس پست مفصل همراه با فکر کردن نیس.. یه سری حرف بزنم و برم

1. جدیدن دخترا خیلی بی ادب شدن.. اصلا دوس ندارم... فحش دادن یا استفاده از کلمات رکیک تو حرفا انگار خیلی عادی شده... عفت کلام واسه یه دختر خیلی مهمه خیلی... مثلا بعضی گروها میبینی دختره یه جوک بشدت رکیک فرستاده درحالیکه کلی پسر هم حضور دارن!!! آدم آب میشه!.. اصلا از این جمعا خوشم نمیاد... بذار هرچی میخوان منو امثال منو صدا کنن

2. نمیتونم بالارفتن سن بابا مامانمو ببینم خیلی درد داره خیلی... هر روز شاهد تغییرشون باشی سخته اصلا بغض میکنم...

3. من اصلا اشتباهی ایران به دنیا اومدم :)))))))) از تعارف متنفرم. دوس دارم راحت باشم.. امیدوارم با بی ادبی اشتباه گرفته نشه نه.. فقط دوس دارم یکم واقعی تر برخورد کنیم..

از قیافه های تکراری دخترامون خسته شدم... معیارای زیبایی مون چرا انقد تنزل کردن؟؟؟ باور کن منم یه دختر امروزی ام که به خودم میرسم و خیلی چیزا برام مهمه ولی از تکرار فراری ام... این روزا همه تکرار شدن..

* این پست نیازمند حرفای مفصل تریه که متاسفانه فعلا تمرکز ندارم بعدا کامل تر "نظرم" رو مینویسم


۹۴/۰۶/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۶)

۲۲ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۲ رها مشق سکوت
منم خیلی خیلی اعصابم خرد میشه از اینکه میبنم اصلا دخترا این روزها حجب و حیا و عفت کلام ندارن، این قضیه تو مردها هم زشته، ولی تو دخترا خیلی بیشتر زشتیش به چشم میاد و متاسفانه از اون بدتر اسم این رفتارها شده روشنفکری و با کلاسی!!
به شدت فاصله میگیرم از این جمعها و در این مورد به شدتم بی کلاسم!

همه ی انسان ها زیبایی رو دوست دارن، ولی زیبایی در کنار پاکدامنی و معصومیته که جذابیت و ارزش داره، نه زیبایی ای که ادم خودش رو شکل تابلو نقاشی در بیاره و درونشم پر از سیاهی باشه
پاسخ:
آره تو مردا هم زشته ولی دختر زشت تره... اصلا معنی کلمه روشنفکرو میدونن؟ :))))
منم بی کلاسم مث همیم :))
آخه زیبایی نه زشتی :)) اکثرا دارن خودشونو زشت میکنن. من که زیبایی نمیبینم!!!! تو این زمینه واقعا جهان سومی هستیم... 
1. موافقم.دوره زمونه بی حیا شده.اصلا این جمع ها رو دوست ندارم.حال آدم بدتر گرفته می شه.
2.منم خیلی به این فکر میکنم

زیبایی نگو...اصلن زیبایی وجود نداره..اگه اینه زیبایی که...واقعن فرهنگ و هنر ندارن.حیف نیس!؟
پاسخ:
آره دیگه وقتی این جمعا با آدم همخوانی نداره بهتره ترک کنه اونجارو
فکر کردنش دردناکه
حالا فرهنگ نمیشه گفت که ندارن چون بالاخره اینم یه چیز شخصیه و به خودشون مربوط میشه فقط از این جهت گفتم کاش راحت تر بودیم کاش بهتر فکر میکردیم.. خود منم خیلی وقتا تحت تاثیر قرار میگیرم بالاخره 

درود.من خوابگاهم:}

منم از اون دخترا بدم میاد فقط میخوان جلب نظر کن

پاسخ:
سلام.. واقعا؟؟:)) آخی نازییییی... بعدا از خوابگاه برام بگو
یه لحظه فک کردم هم اتاقیاتو میگی :))))) 
سلام
ما هنوز منتظر مقایسه ی مفصل تهران و بهشتی هستیم :)))
١. این روزها همه بی ادب شدن ... :))
٢.این حالت بیشتر تو کوچکترین بچه های خونه به وجود میاد ، درسته لوسن ولی اینم بدیشه که پیری و مریضی پدر مادر رو میبینن جلو چشماشون :(
٣. متاسفانه اشتباه میشه :)))
موافقم ، نه تنها دخترا بلکه پسرا هم دارن شبیه هم میشن 

پاسخ:
 سلام
آرههه تمرکز ندارم ولی حتما مینویسم :دی
1. ادامه شو هم بگو :))
2. خیلی بده... البته بنظر من بچه کوچیک و بزرگ فرق نداره... بالاخره میبینی
3. آره واقعا الان کی پاسخگوئه هان؟؟ :)))
آره دقیقا پسراهم شبیه هم شدن حواسم نبود :))) بابا یکم تنوع بدید دلمون پوسید :))

اررره واقعا:} من اتاق تنهام 4نفریم اونا نیومدن.یعنی روز اول یه دختره ترم اخر تو اتاق بود بعد رفت 1خوابگاه دیگه.چون گفتن ورودی جدیدا 1جا باشن.دختره ایرانی نبود .خودش گفت ولی 2ساعت داشت نماز میخوند .رشتش علوم قران .امروز کلاس داشتم 3نفر اومدیم استاد نیومد .فردا هم دارم فکر نکنم تشکیل شه.خوابگاهش خوبه غذاشم خوبه.فکر نمیکردم انقدر خوب باشه :}

فقط 1چیززززززی.من صبح میخواستم برم کلاس در اتاق باز کردم پشت در 1مارمولک دیدم یعنی فقط میخواستم گریههههه کنم بعد کلاسم دیر شده بود رفتم مسواک زدم اومدم دیدم نیییییییست.میترسم تو اتاقم اومده باشه دی:

به بچه ها ظهر اومدم گفتم همه ترسیدن :}

فردا اگه کلاس تشکیل نشد میخوام برم سر جلسه دفاع 1کی از بچه ها دی:


پاسخ:
ایرانی نبوده ولی خوب مسلمان که بوده :))) ولی ما خارجی هامون همه یکجا تو یه بلوک جمعن..
اا استاد نیومد؟ :))) پس غذاتون خوبه خداروشکر
گریه؟؟؟ :))))) واسه مارمولک؟؟:)))) من از مارمولک نمیترسم فقط از سوسک و ملخ میترسم.. که اونم وقتی ببینم گریه نمیکنم دیگه :)) فقط جیغ میزنم و بشدت مورمورم میشه :))
آره خوب احتمالش هس که اومده باشه تو اتاق (خنده شیطانی) :))))
آفرین دفاع برو ببین آشنا شی مفیده :)
روشنفکری در ایران از 1/1/1 ناقص زاده شد و اصلا خندم میگیره به اینهایی که به خودشون میگن روشنفکر. چهار تا کتاب خوندند مثل طوطی کلماتشو تکرار میکنند آخرم توی زندگی خودشون هیچ نمودی نداره!
اکثریت اساتید رشته هایی که باید این افکار روشنفکری هم در اجتماع رواج بدند هیچی نیستند بجز یک مترجم خوب! تازه کاش همه مترجم خوب باشن اکثرا مترجم هستند فقط خوب و بدش که دیگه.....
پاسخ:
واقعا منم موندم چرا انقد راحت این کلمه نابود شد!!!!
یه ضرب المثل هست که الان یادم نمیاد متاسفانه :)))))) ... خوب دیگه الان همه سخندان و سخنران های خوبی شدن فقط

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">