ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

نماد خودباوری :)

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ق.ظ

وای بعضی وقتا چقد الکی غصه میخورم :)

واسه چیزایی که بعدا که بهشون نگاه میکنم میبینم ارزش غصه خوردن نداشتن :)

من خیلی خوبم و خیلی خوشحالم

زندگی بهتر از این نمیشه :)

امروز باز چندتا از مدیرا و معاون های اجرایی مپ/نا رو ملاقات کردیم... قرار بود که امروز استادمون,  من و یکی دونفر منتخب دیگه از بچه های کلاس رو ببره بازدید از مپ/نا.. ولی جور نشد واسه همین اونا اومدن دانشکده ما... ولی قرار بر این شده سری بعدی بریم بازدید :)
وای خیلی خوبه.. اصلا وقتی مپ/نایی هارو میبینم انگیزه زندگی در من افزایش می یابه :))))
البته درواقع یه مورد دیگه ام هست که وقتی میبینمش شدیدا به اراده ام اضافه میشه.. اونم کسی نیس جز پروفسور "ا"
اصلا کاش میشد اینجور آدمارو هر روز دید..


۹۴/۰۷/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۷)

فکر نمی کردم اینقدر جذاب باشی از این به بعد بیشتر میخونمت D:
پاسخ:
مرسی :))))))))))))) حالا چیز زیادی ام مشخص نیس ولی خوب معلومه باهوشی :))))))
ولی دست شما درد نکنه مارو چی تصور کرده بودی :))
فکر میکردم مدل نرد و بچه درسخون باشی لاک قرمزت همه معادلاتمو به هم زد.
پاسخ:
:)))))))))))))))
آره بچه درسخون که هستم ولی ظاهرم اصلا نشون نمیده .. البته تو دانشگاه خیلی آکادمیک میگردم و بین دانشگاه با جاهای دیگه تفکیک قائل میشم. 
درکل دوس ندارم تک بعدی باشم :)) البته اگه پسر بودم شاید از اون مدلا میشدم که تو ذهنته .. ولی در مقام دختر دوس دارم به خودم توجه و علاقه نشون بدم :))
سلام
خیلی وقت بود ننوشتید.خوب کردید نوشتید
در مجموع هر قدر دانشجو و یا بهتر بگم پژوهشگر در محیط های فعال علمی و پژوهشی باشه یقینا پیشرفت میکنه. بیشتر در محیط های پویا باشید.
در سایه الطاف رحمان موفقیت هایتان پایا
یا حق
پاسخ:
سلام
درسته.. بخاطر همین محیط آکادمیک و تدریس رو دوس دارم
ممنون.
لطف دارید
سلام اجی جونم خوبی
اجی من نمیتونم درس بخونمممممم تو خوابگاه:{
شما روزی چندساعت میخونی؟
استادا فوق العاده سخت گیرن و کار میخوان:{
تازه کار دانشجویی هم میکنم از وقتی اومدم هفته ایی یک روز نصف میرم.به نظرت انصراف بدم از کار؟
پاسخ:
سلام مریمی کجایی خبری ازت نیس
آره خوب تو خوابگاه سخته.. برو سالن مطالعه خوابگاتون درس بخون..
روزی چندساعت خوندن ندارم.. بیشتر تکلیف و کارای گروهی و پروژه ای رو باید کار کنم... خوندنی وقت کمی میذارم
استادای ما نیز :////
نه نه نه نه... اگه واسه دکترا جدی هستی و اگه معدل برات مهمه دور کار کردنو فعلا خط بکش.. من خودمم با اینکه موقعیت زیاده واسم ولی واقعا میبینم تمرکزمو فعلا لازمه رو درسم بذارم.. حالا یک سال دیرتر شروع کنم به کار کردن فرقی نمیکنه...
تازه کار دانشجویی که پولی هم نمیدن.. پس به صرفه نیس اصلا
همین دور ورام :} اره باید فردا برم انصراف بدم.من عادت داشتم 1خورده بلند درس بخونم یعنی به صورت زمزمه:} تو سالن مطالعه نمیشه.خیلی سخته درس خوندن :{من میخوام معدلم 19به بالا بشه ولی خیلی ناامیدم :{گریهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه:{
پاسخ:
ااا زمزمه آره خوب سخت میشه :دی
خوب عوض کن مدلتو
چرا عزیزم چرا نشه معدلت بالای 19 بشه؟؟ فقط باید طول ترم مطالعه داشته باشی.. چیزی نیست
نا امید نباش و انقد به خودت انرژی منفی نده :)
سلام
الکی غصه نخور :)) ، دنیا دو روزه ، دیروز که رفته ، فقط مونده امروز :))
میبینم که خفن شدی و با مپنا جلسه میذاری :))
نتیجه ی جلسه خوب بود؟
پاسخ:
سلام
نه بابا غصه کجا بود :)) بیشتر مشغله است
آره دیگه میخوام از این به بعد دوستامو تحویل نگیرم :))))))))
خوب بود این دفعه قراره ما با استاد بریم بازدید اونجا.. تازشم بهم هدیه ام دادن دلت بسوزه :))) از اونا که ماهواره میگیره رو موبایل :))))))))))))))
۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۰:۵۷ یکی زیر آسمان شهر
شاداب جون خیلی وقته وبتو میخونم اما همیشه خاموش،امروز تصمیم گرقتم روشن بشم...cm جاست فور اعلام حضور...
همیشه وبت به من انگیره درس خوندن میده،ایشالا همیشه موفق باشی عزیزم
پاسخ:
سلام عزیزم :)
خیلی لطف کردی .. من دوس دارم خواننده هام هرجوری میخوان راحت باشن .. خاموش یا روشن فرق نداره دوستون دارم :)*
خوشحالم که همچین حرفیو میشنوم :) شماهم موفق باشی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">