ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

میبینی؟ :)

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ق.ظ

از ضرب المثل معروف "بخشش از بزرگان است" متنفرم :) بنظرم این جمله ، یه جمله ی بشدت مضحک بی معنی و مبتذل هستش...



۹۴/۰۸/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۱
شاداب :)

نظرات  (۳)

شدیدااااااا باهات موافقم
پاسخ:
:)
سلام
البته استفاده از ضرب المثل ها در شرایط مختلف فرق داره ، جاهایی که به نفع باشه خوبه :))
حالا تو را چه شده است با این ضرب المثل؟؟!
پاسخ:
نه به نفعم هم نباشه بازم دوس ندارم این ضرب المثل رو :/
چیزی نشده فقط یه نوع حس نافهم بودن رو به انسان القا میکنه!
:|
پاسخ:
نه خوشگل نیست ولی جیگره :|
دوساعت داشتم میگفتم که از خوشگلا خوشم نمیاد :|
ولی از دید من خیلی بانمکه .. بامزه اس.. و بشدت خنده هاشو دوس دارم... این همون به دل نشستنه...
آره خوب دوسش دارم بهرحال!!!
از اسمای رمزت استقبال نمیکنم :|

+
ببین ملیکا من یه پست رمزی الان میزنم.. رمزشو اینجا بهت میدم و دیگه هر وقت خواستم درمورد مارشمالو حرف بزنم میریم اونجا... که دیگه من کامنتارو هم مجبور نشم پاک کنم 
وایسا چند دیقه دیگه پست رو میذارم... تاریخش رو هم روی تولد مارشمالو تنظیم میکنم...که وقتی بگذره قاطی نشه قابل پیدا کردن باشه
وایسا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">