ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

امتحان دکتر پن :))

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ

به به

میبینم که اولین امتحانمو امروز دادم و ... بله

آره دیگه

چطوری بود؟؟ آهان هیچی رفرنس امتحان یک کتاب با تعداد 750 صفحه ناقابل بود به زبان انگلیسی !

اینکه چقد وقت داشتیم واسه امتحان بخونیم فدای سر استاد و تمرینا و مقالاتی که پشت هم میداد... مهم نیس
کاش لاقل درست حسابی سوال میداد! چیزای مهم و بدرد بخورو ول کرده بود نمیدونم از منابع ماخذ رفته بود سوال پیدا کرده بود نمیدونم از کجا والا :)))
دارم میگم همه سر جلسه همدیگه رو نگاه میکردیم...وقتی میگم ینی واقعا نگاه میکردیم... صدای همه در اومده بود... بچه ها گفتن به استاد زنگ بزنید بیاد ..زنگ زدن استاد گفت نمیام :)))))))))))))))))))))))))) کلا استاد باحالیه نه؟؟ ببینیش خودت میفهمی... با اون لبخند همیشگی و نگاه عاقل اندر سفیهش :))))
اتفاقا منو اون پسر درسخونه کلاسمون و اون دختر درسخونه دقیقا صندلیامون بغل هم بود و همگی داشتیم به هم نگاه میکردیم :))))))))))) بخاطرهمینم به خودم امیدوار شدم..
دوتا گرایش باهم امتحان دادیم درسمون مشترک بود... بچه های اون یکی گرایش هم بدتر از ما :)))) یکی از پسرا که بشدت از بچه های فعال و زرنگه اون یکی کلاسه ودر طول ترم مدام درحال کنفرانس دادن و ارائه و بلبل زبونیه :)) و رتبه خیلی خوبی هم داشته دیدم که 5 دیقه بعد پاشو برگه شو داد رفت!!!! نمیدونم دیگه حرکتش اعتراضی بود چی بود :)) ولی میدونم قطعا چیزی ننوشت :))
خلاصه که با این حال تونستم یکککک چیزایی بنویسم و از این بعدشو دیگه امیدم به خداست :)))))))
نا سلامتی این پروفسور پن راهنمای پایان نامم قراره باشه ها...حسابی آبروم میره جلوش :))) .. اصلا با این گندی که من زدم فک کنم بزنه زیرش که بشه استاد راهنمای من :))) ... خیلی حال میکنه وقتی بهش میگی پروفسور :))) اون لبخند کمرنگ همیشگیش، پر رنگ تر میشه :))) خدا بگم چیکارش نکنه خودشیفته :))) ولی از حق نگذریم درخور خودشیفتگیم هم هست.. به عبارتی بهش میاد :))

به جرات میتونم بگم اولین امتحانی بود که این مدلیشو داشتم تجربه میکردم :)))) اون نگاه کردنامون سرجلسه به همدیگه و برگه های خالیمون خیلی هیجان انگیز بود :)))))) آخه تاحالا اتفاق نیفتاده بود:)))
فک نکن الان دارم میخندم خیلی خوشحالماااا... گفتم که حالم وخیم میشه میخندم :))))
خلاصه خدا بخیر کنه
همچنان التماس دعا :))


۹۴/۱۰/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

سلام خوبی شاداب جان ؟
عزیزم قبولی 
دکترا شرکت کردی؟
پاسخ:
سلام عزیزم چطوری :)
چندباری که کامنت دادی خوندم ولی نمیدونستم چطوری جواب بدم .. مرسی که به یادم بودی..
قبول شدن که قبولم :)))) من نمره بالا میخوام :)))) 
نه عزیزم قبلا گفتم که من ورودی بهمن پارسالم :) ینی الان تازه ترم 2 هستم اگه امسال دکترا شرکت کنم و قبول شم چون تا بهمن سال اینده پایان نامه دارم اون وقت محروم میشم دیگه :))))
واسه همین امسال شرکت نکردم.. بعدم تکلیفم تا سال اینده میخوام مشخص کنم که از ایران برم یا نه... اگه برناممو رو این بذارم که برم دیگه ایران کنکور نمیدم که یه وقت پابند نشم... 
 سلام.

به بزرگی خودتون اینایی رو که میگم ببخشید ولی چاره ای نذاشتید!

اینقدر از این دخترایی که میگن امتحانو گند زدیم ولی درنهایت 19 ، 20 شون رو میگیرن بدم میاد که از هیچی دیگه اینقدر بدم نمیاد!

با کمال احترام!

:|

(این با احترام آخرش خیلی خوب بود!!)
پاسخ:
:)))))))))
من اصلا کشته مرده همین مدل شمام دیگه :))))))
نه ناراحت نشدم.. اتفاقا منم از اون دخترا بدم میاد :))))))) ولی مشکل اینجاست که من این امتحانمو نه 19 میشم نه 20 :)))) باور کن.. خیلی بد بود... ولی امتحان امروزمو خیلی خوب دادم جدی باید 20 شم.. 
دیدی؟؟ وقتی قرار باشه 20 شم اعتراف میکنم؟؟ و وقتی گند زده باشم میگم گند زدم :))))
شما صحبت نکن که خودت اسطوره 20 گرفتنی :)))) .. آخه زشت نیس واقعا؟؟ :))) نه شما به من بگو؟؟ :))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چیو 20 میشم خانوم محترم؟؟؟ وسط امتحانامون خواهشا نرید رو اعصابمون با این 20 ، 20 کردناتون!!
من از 93 واحدی که تا حالا داشتم بالاترین نمره ای که تو دروس اختصاصی داشتم 18.7 بوده و جالبه معدل کلم هم حدودا همین قدره!!! (به جز ریاضی1 که 19.1 شدم) 
اون دوره ای که همه بالای 18 و 19 میشن ارشده نه کارشناسی!!! شما *** *** ** ** **** *** ******** ******* * زیر 19 رو اصن یکی دو ساله ندیدید ظاهرا!
شما دخترا همه تون سرتاپا یه کرباسید!! فقط واسه بدبخت کردن و نمودار نخوردن ما نون آورای آینده خانواده میایید دانشگاه ولاغیر! 
این 20 امروزتون هم الهی از گلوتون پایین نره!

با احترام  :>


:|

(تا حالا این همه آرزوی خوب نکرده بودم برای کسی! اون با احترام آخرش هم فصل الخطاب آرزوهای خوبم بود:))))
پاسخ:
تاجاییکه یادمه همیشه MAX کلاستون میشدی شما .. MAX هم به منزله 20 :)) چه فرقی داره :)))
الان معدل18.7 کمه؟؟؟؟ اونم فنی؟؟؟
نه منم از خودتونم :)))
والا من شخصا راضی نیستم حق شما نون آورای خانواده ضایع شه :))))) من که به این خوبی یواش میام دانشگاه میرم کاری به نون آورا ندارم :))))) اصلا میخوای اون سهمیه 60 درصدی شما نون آورا رو بکنن 90 درصد؟؟ بلکه ماها راضی شیم بشینیم آشپزی کنیم تو خونه؟ :))) البته من بازم یجوری خودمو تو اون 10 درصد باقیمونده جا میکنم بهرحال :)))))))) من میگم بیایید دوس باشیم باهم :))))))))

حالا چش بزنید تا همین امتحان امروزمم 20 نشماااا .. اگه 20 نشم میام سر شما تلافیشو درمیارم :)))))))))))))
نازی عزیزم موفقیتت آرزومه ....مراقب خودت باشه خیلی(:
پاسخ:
ای جوونم عزیزم :)
توام مواظب خودت باش :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">