ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

حس خنثی

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ


                                                                



1. امتحانام 22 ام تموم شد... ولی هنوز یه سری کار دارم باچندتا از استادا

امروز به دکتر پن sms دادم که وقت ملاقات میخوام! واسه اینکه یادم نره که بهش مسیج بدم دیشب اومدم عکس تلگرامشو ورداشتم گذاشتم بک گراند گوشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گفتم صبح ببینمش یادم بیفته!!!!! حالا هرکی ببینه فک میکنه عشقمه :))))))))))) البته سنش که یه 40 سالی داره ولی درکل.. الانم گوشیم صفحش روشنه و داره بهم نگاه میکنه :))))) ورش دارم دیگه...

یکشنبه بهم وقت داده.. واسه پایان نامه... اون سری بهم گفتش که 40 تا مقاله راجب فلان موضوع بیار تا بررسی کنم... الانم دارم سرچ میکنم فعلا 12 تا شده (آیکن دهن کج)



2. دیشب ساعت 3 نصف شب دیدم رو گوشیم این پیام اومد که :

Dr. asri just joined imo

وای انقد خندیدم :)))... این استاد "ص.ر.ی" که میگم تمام اپلیکیشن های ارتباطی رو داره :))) حالا حدود 50-60 سالش هستا.. طفلک فقط ایمو نداشت که به حول و قوه الهی دیشب ساعت 3 نصف شب نصب کرد :)))))))))) بامزه


3. دیروز قرار بود دوستمو بعد از چندماه ببینم، واسه تولدشم یه کادو گرفتم که چند وقته منتظرم سرم خلوت شه ببینمش بهش بدم.. ولی الکی گفتم که حالم مساعد نیست!! و نمیتونم بیام... الکی گفتم ... زندگی بدون معنی خاصی میگذره :)



۹۴/۱۰/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

۲۵ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۶ مــــــــ. یــ.مــ
:)
ابتکارت برای یاد آوری قابل ستایشه 
:)))
پاسخ:
آلزایمر آدمو خلاق میکنه :)
روش خوبی برای یاد اوری بود!!!
پاسخ:
من الان تشویق شدم واسه سری بعد :)))
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۷ رولت روسی
یه جای دیگه هم نوشتم که بدی وبلاگ اینه که اگه با یه مطلبی حال کرده باشی و خونده باشی و الزاما هم نخوای چیزی دربارش بگی, بازهم باید یه جورایی نشون بدی تو کامنتها که اومدی و خوندی...یه جور اظهار نظر زورکی....
حالا صرفا نوشتن این نظر ..در مورد اینه که نوشته ها دنبال میشه...شور و حال ...انرژی دوست داشتنی ای تو دلش هست.. و من از این لذت می برم
پاسخ:
سلام :)
خیلی خوشحال شدم از این نظر :)
نه حس زورکی نداشته باشید چون قبلا هم گفتم دوس دارم خواننده هام راحت باشن :) چه خاموش چه روشن برام عزیز هستن .. همین که میبینم میخونن ارزشمنده :)
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۱ رها مشق سکوت
من تازه دیروز امتحانام تموم شد. خییییلی ترم سختی بود این ترم برام، نمیدونم چرا اینقدر سنگین برام گذشت
حالا جالب اینجاست که هیچکدوم از اون کارایی که تو امتحانا هی دلم میخواست انجام بدم رو دیگه نمیخوام D:
پاسخ:
خسته نباشید جانانه میگم 
آره واقعاااا عین من :))))) شب امتحان باورکن اگه بدونی به چه چیزای بیخود و غیربیخودی که فکر نکردم :)))) بعدالان حال هیشکدومش نیس :))))))))
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۱۵ چشم به راهم ...
فراموشی تا این حد؟؟؟

خطرناکه این حرکتا:))
پاسخ:
دیگه مشکلات زندگی باعث شده :)))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">