ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

عذاب وجدان...

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ

چندجا تو زندگیم به شدت دچار عذاب وجدان شدم :(

یکیش این بود که حدود 6 سال پیشا بود یه بنده خدایی که یه مریض با کلی باندپیچی صندلی عقبش نشسته بود آدرس بیمارستانو ازم پرسید نمیدونم چرا فک کردم بیمارستان کلی بالاتره!!! بعدکه باکلی خوشرویی آدرس رو دادم یهو دیدم پشت سرم انتهای خیابون بیمارستانه بود :( عذاب وجدانی که اون لحظه گرفتم هنوزم ولم نمیکنه .. همیشه میگم خداکنه زیاد پشت سرم فحش نداده باشن :(

دومیش هم دیروز اتفاق افتاد... یه پیرمرد رو دیدم تو خیابون که عروسک بندانگشتی میفروخت :( دلم سوخت رفتم گفت 6 تومن .. اون لحظه یه 10 تومنی و یه 2 تومنی تو جیبم بود.. گفتم عروسک لازم ندارم شما این 2 تومن رو ازمن قبول کن .. بهش برخورد گفت نمخوام :( پشتش رو بهم کرد و رفت.. هنگ بودم یک دقیقه ولی دیگه دور شده بود... اه ای کاش ازش میخریدم :( چی میشد... حتی به معتادام که نباید پول داد من پول میدم پس دیروز چم شد که دلم اومد اونکارو بکنم؟؟؟ ای خدا.. از فکرم بیرون نمیره :( عذاب وجدان ولم نمیکنه.. خدایا دیگه توهمچین موقعیت هایی شرمندم نکن.. 

آه حسرت..


۹۴/۱۱/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۶)

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۴ رها مشق سکوت
خیلی حس بدیه اینجور عذاب وجدانا، آدم هروقت یادش میفته اعصابش خرد میشه

پاسخ:
دقیقا :(
اون لبخند قدرشناسی آخر اون مریض بنده خدا رو که یادم میاد اصلا آتیش میگیرم :(
:دی
این مورد دیروزی ام که حالمو بهم ریخته کلا
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۲ هولدن کالفیلد
من جای عروسک فروشه بودم، میزدمت :|
پاسخ:
:|||||||||||||||
منه کوچولوی نحیف.. طفلک من :||||||
ولی قبول دارم کارم خوب نبود عزت نفسش رو جریحه دار کردم :( 
آخه اکثرا قبول میکنن :(
لحنشو یادم اومد باز حالم بد شد... کاش برم پیداش کنم شاید همیشه اون سمتا میگرده...
کار بدی کردی جات ته جهنمه خدا ازت نگذره :)
پاسخ:
خیلی ممنون :))))
in morede akhar bara manam pish umade !
Ye pesare 11 12 sale bud ke jurabe mardune mifrukht, tu ye jam'eiat umad tarafe man va man chon jurab nemikhastam, pulesho dadam besh va jurabo naGereFtam !
Badesh be pule tu daste man ye negah andakhto bad negah kard bem o bad az chand lahze goft khanum man ke geda nistam ... !
Va raft !
Man vali naraftam ... ! Vaysadam hamunja o bad az chand daqiqe ke bargashtam un pesar rafte bud !
Ta ye modat har ruz miraftam unja o dönbalesh miGashtam, ama hichvaqt peydash nakardam ... !
Fek mikonam raftare un ruze man bekhatere jame'ei hast ke tush roshd kardim ! Ye raftare kamelan jahan sevoMi pasandane !
Man rastesh azun ruz hatta be sho'ure khodamam shak kardam !!

Omidvaram shoma un aqa ro peyda koni va betuni jobran konI un raftaret ro ... !
پاسخ:
چه پسربچه باغیرتی .. خوشم اومد...
میدونی تقصیر ماهام نیست آخه خیلیا راضی هستن بدون اینکه ازشون اون جنس رو بخری بهشون پول بدیم... چون خیلی وقتا اون جنس رو لازم ندارم فقط پولش رو میدم و جنس رو نمیگیرم و میگم حالا بخرم که چی بشه؟ بذار به یکی دیگه بفروشه پول اضافه ای دستش بیاد
بهرحال کار ماهم درست نبوده .. همه که اینجوری نیستن

جالب اینجاست که واسه مامان جانم هم تعریف کردم و مامان گفتن که ااا چرا ازش نخریدی؟؟ باید ازش میخریدی.. کاش ازش میخریدی :||||
کلا اطرافیان خوب روحیه میدن:))))))))
rasti yadam raft salam konam ! Akhe avalin bare inja comment mizaram !

Slm :) !
پاسخ:
سلام عزیزجان
خوش آمدی :)
long time
No post
پاسخ:
چشم :)
مرسیییییی :)
نصفه نوشتم.. میذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">