ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین :)))))

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ




1. آیا درسته که بری یه مزون تو گلپاد N تومن بدی بابت یه بلوز مشکی ساده آستین بلند یقه اسکی که یک مقداری از ناحیه شکم کوتاهه؟؟؟ :))))) بنظرت بهترنبود یه چیز دیگه میخریدی؟؟؟ :)))))))))))) یا حتی پولتو خرج نمیکردی !! آخه چرا کوتاهه‌ :))) تهاجم فرهنگیو ملاحظه میکنی؟؟؟  :)) ولی مزونه خیلی لباساش خوشگله.. عالیه اصلا.. کاش کلی پول داشته باشم هممممه لباساشو بخرم :)) حیف پول ندارم .. خدا دیده منو :))))


2. بالاخره موفق شدم بیام خونه :)))


3. بگو نونت نبود آبت نبود؟؟ این فعالیت اضافه چی بود به استاد گفتی بهت بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اومدی خونه استراحت کنی یا بازم کار انجام بدی؟؟؟؟  الان چند روزه اصلا حسش نیست انجامش بدم.. خواهر زادمم اینجاست اصلا نمیشه جلوش لپ تاپ روشن کرد :)))) میاد میشینه رو کیبورد لپ تاپم :))))))))))))


4. اون روز یه شماره ناشناس بهم زنگ زد از فلان شهر .. تعجب کردم ورداشتم یه دختر بود.. صداشو نشناختم... حالمو پرسید و وقتی تعجبمو دید گفت که ... هستم!!! باورم نمیشد بعداز اینهمه سال به یادم بود.. دوست دوران دبیرستانم که فلان شهر قبول شد... لیاقتش بالاتر از دانشگاه فلان بود.. همون فلانجا هم با یه نفر آشنا شد و بعداز مدتی ازدواج کردن... بگذریم

 بهم گفت که بیا فلان شهر خونه م و اینها..
نمیدونم چی میخوام بنویسم.. خودمم نمیدونم چه حس و حالی دارم کلا.. ترم 3 ام تا یکی دوهفته دیگه شروع میشه.. دلم نمیخواد درحال حاضر برم... هر روز به بهترین شکل ممکن توخونه میگذره :)) دلم نمیخواد فیلمای لپ تاپمو ببینم... حتی نمیخوام فلان شهر برم... دلم هیچ کاری نمیخواد... همینجوری خوش میگذره :))


بعدا نوشت:
خیلی وبلاگم روزانه نویسی شده :||||| .. نه خوشم نیومد... یه کاری بکنم

۹۴/۱۱/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۸ هولدن کالفیلد
فقط یه خر خون از این پیشنهاد ها به استادش میده!
پاسخ:

شاعر میفرماید بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین :)))))))))
منم خب حتی بابای مدرسه و بی بی جان دوران دبستانم رو یادمه ‏!!‏ از 12 13 14 سال پیش ‏!!!‏ تازه یک آدمهایی رو یادمه که ترجیح میدم به کسی نگم کلن که به کی ها فکر میکنم حتا ‏!‏!‏ تا اون حد آدم ااهل یادی (!) هستم ‏!!‏ اون دوستتون هم یحتمل از رسته ی امثال منه ‏! تعجبم نداریم اصلن ‏!‏
پاسخ:
منم که آلزایمر :))))))))
البته نه که این دوستمو یادم نیاد.. اتفاقا از صمیمی ترین دوستای دبیرستانم بود.. فقط وقتی دانشگاهمون جدا افتاد ارتباطمون خیلی کم شد.. درحد سالی یکی دوبار مسیج!!!! (دقت که میکنم میبینم چقد بد!!) ولی انتظار نداشتم یهو زنگ بزنه.. 
دم شما و همچین دوستای بامعرفتی گرم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">