ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

چه بگویم که نگفتنم بهتر است...

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ

یک هو یک حسی بر من مستولی شد مبنی بر کنار گذاشتن وبلاگ نویسی...

ولی احتمالا یک حس موقت است..

گاهی دوست دارم جایی بروم که هیچ آشنایی نبینم.. نه که نزدیکانم را دوست نداشته باشم نه...هیچ غم و غصه ای هم وجود ندارد فقط دوست دارم میان یک مشت آدم غریبه زندگی کنم درعین حال هیچ تلاشی در راستای آشنایی و نزدیک شدن با آنها انجام ندهم..

شاید تا بحال اولین قدم ها را هم برداشته باشم.. مثلا همین که دیگر مثل سابق با کسی در خوابگاه گرم نگرفته ام و اجازه ورود به حریم خصوصی ام را نداده ام یا مثلا با همکلاسی هایم تیریپ رفاقت صمیمانه برنداشته ام خودش گواه این مسئله است..

ولی من آدمه این کار نیستم..

من یا راه نمیدهم یا وقتی راه میدهم شورش را درمیاورم... فداکاری بیش از حد.. توجه زیاد ... اینها عذاب آور هستند.. و وای از آن روزی که کسی به این حریم من بتواند راه پیدا کند...

و اینگونه میشود که ترجیح میدهم به نظر آدم مغرور و بی احساسی بیایم تا اینکه با هرکسی صمیمانه رفتار کنم...

و بازهم وای از آن روزی که آن کسی را که راه داده بودم از چشمم بیفتد آن وقت حتی آسمان به زمین بیاید دیگر نظرم به سمت او برنخواهد گشت...

من حد وسط ندارم....

پاشنه آشیل من!! چیزی که هیچ کس از آن باخبر نیست.. 


۹۴/۱۱/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

:) ... !
پاسخ:
:)

گاهی اوقات این ری اکشن ها به خاطر عدم فیدبک گرفتن از اعتماده و طبیعیه.
بلایی که سر منم زیاد اومده و خیلی وقته که به کسی اعتماد نکرده م.
like what i said in "whyyyyy" post
.
.
How could you publish two posts in less than 24 hrs??? I appreciate it!!!
according to the time,I commented on, obviously i have not trusted my teammates and i'm doing the project alone !!!

پاسخ:
آره همینطوره... جدای از بحث اعتماد خیلی ها کلا ظرفیت خوبی رو ندارن و متاسفانه دامن از دست میدن!!!!!
.
.

yeah, i'm like u in this matter, but i think its not right to have all the responsibility , its kinda getting hard on yourself
:(
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۶ مــــــــ. یــ.مــ
اون حسه سراغ همه ی وبلاگ نویسا میاد:)
یه بریک داشته باش 
بعد به آغوش گرم بیان برگرد
پاسخ:
مرسی عزیزم :))))))
ولی من کلا زود فراموش میکنم همه چیو :)))))))))
و الان اوکی ام :)))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">