ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

عالم ولی بی عمل

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ق.ظ

رفتم تو سایت برا تمدید خوابگاه... همون اتاق قبلیم میمونم.. ولی خداروشکر اون هم اتاقی پرحرفم بود؟ اون احتمال خیلی زیاد اتاقشو جابجا میکنه..  این خانوم پرحرف با یکی از بچه های اتاق خیلی صمیمی بود.. دراین حد که باهم شام درست میکردن میخوردن..  سر یه جریانی باهاش دعواش شد :)))) کلا این هم اتاقی پرحرف ما ید طولایی در دعوا و مشاجره و بحث با افراد داشت :))) و کسی ام که باهمه بحثش میشه قطع به یقین ایراد از خودشه... خلاصه دعواش شد الانم جمع کرده بره :))) خداکنه پشیمون نشه.. من از همین تریبون از هم اتاقیم تشکر میکنم که تسهیلات جابجایی این دوستمون رو فراهم کرد :))))

الان تو سایت دارم اتاقارو میبینم اسم همه بچه هارو نشون میده و رشته هاشونو.. خیلی جالبه.. نشستم دارم رشته های مردم رو میخونم :)))


مهندسی برق مخابرات شبکه... جلوش اسم دوستمو میبینم که اتاق 200 و خورده ای زندگانی میکنه :))))))


انرژی معماری - مدیریت پروژه مهندسی نفت و گاز - مهندسی پزشکی بیومواد - حقوق جزا و جرم شناسی - مهندسی مکانیک تبدیل انرژی - علوم و فناوری نانو نانو شیمی - مطالعات آمریکای لاتین - مطالعات شبه قاره هند - مهندسی کامپیوتر معماری کامپیوتر - هواشناسی - مهندسی مواد شناسایی و انتخاب مواد مهندسی - مدیریت کسب و کار MBA سازمان های پروژه محور - مهندسی اکتشاف نفت - مهندسی عمران مهندسی زلزله


حالا اینارو داشته باش :)) مسخره نمیکنمااا..فقط بنظرم بامزه و جدید بودن :))

زبانشناسی رایانشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ علم اطلاعات و دانش شناسی(مدیریت اطلاعات) ؟؟؟؟ تاریخ مطالعات قفقاز و آسیای مرکزی؟؟؟ رفتار حرکتی رشد حرکتی؟؟؟؟؟ مدیریت در سوانح طبیعی؟؟؟؟ علم سنجی؟؟؟؟؟؟؟؟ برنامه ریزی آمایش سرزمین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بانکداری اسلامی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مورد آخر رو مگه داریم اصلا همچین چیزی؟ :)))))  :دی


چه رشته هایی هست و ما خبر نداشتیم.. مثلا فک کن ازت بپرسن

-رشتت چیه؟؟

-برنامه ریزی آمایش سرزمین میخونم :))

-چی؟؟؟

- هیچی برنامه ریزی آمایش سرزمین

-آهان

:))


بنظرمن هواشناسی جذابه..


این حجم از رشته های مختلف آدم رو به فکر فرو میبره...تازه من فقط یه کوچولوشو نوشتم.. ولی چرا اونجوری که "باید" کاری نمیتونیم بکنیم؟؟؟ چرا مقالات و پایان نامه ها باید گوشه کتابخونه ها خاک بخورن؟؟ چرا فقط میاییم یه تحلیل آماری سرسری انجام میدیم و تموم میشه میره پی کارش؟؟ پس کی قراره از اینا استفاده بشه؟؟؟؟ هووم؟؟


۹۴/۱۱/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۸)

این MBA واقعن جذابه ‏!‏ جذاب ترین رشته ی دانشگاهیه از نظر من ‏!‏
من حتا مباحث جی مت رو برا دل خودم خوندم ‏!! :))))

آره خب ‏!‏ میشه سوانح طبیعی رو مدیریت کرد ‏!‏ رشته ی مهمی هم هست اتفاقن به نظرم ‏!
پاسخ:
اوه MBA که اصلا از جذاب هم یه چیزی اون ورتره :)))

مدیریت سوانحو آره ولی فک نمیکردم اختصاصا براش یه رشته دانشگاهی درنظر گرفته باشن.. ینی انقدر تخصصی بخوننش.. واقعا هم مدیریت مواجه شدن با حوادث طبیعی  خیلی مهمه متاسفانه چیزی که ما توش بشدت ضعیفیم... کلا تو کدوم مدیریت قوی هستیم که دومیش باشه :|
این MBA واقعن جذابه ‏!‏ جذاب ترین رشته ی دانشگاهیه از نظر من ‏!‏
من حتا مباحث جی مت رو برا دل خودم خوندم ‏!! :))))

آره خب ‏!‏ میشه سوانح طبیعی رو مدیریت کرد ‏!‏ رشته ی مهمی هم هست اتفاقن به نظرم ‏!

و با نتیجه گیری آخر و عنوان‏;‏ توأمان‏;‏ هم کاملن موافقم ... ‏!‏
پاسخ:
خوب کردی واسه دل خودت خوندی :)) البته همه رشته ها جذابیت خاص خودشونو دارن :دی


آره ببین علامت سوالای اونو کمتر گذاشتم دیگه :))

منم موافقتم رو باشما اعلام میکنم :))
تک تک لحظه هایی که سپری کردی رو با بند بند وجودم حس کردم. چقدر دلم برای اون دوران واقعا تنگ شده؛ لحظه شماری می کنم برای تجربه دوباره اش؛ حسش می کنم...
پاسخ:
دعا میکنم خیلی زود دوباره دورانی که دوست داشتی رو تجربه کنی :)
البته هم اتاقی اینجوری نداشته باشی :))
شاید باور نکنید ولی آمایش سرزمین مهمترین رشته مورد نیاز حال حاضر کشوره و تمامی کشورها میلیون ها دلار روی این رشته سرمایه گذاری میکنند.
آمایش سرزمین در واقع تلاشی در جهت sustainable development همه مناطق کشوره و یه موضوع تماما بین رشته ای هست.حساب اینو بکنید که تا ده بیست سال آینده مشکلات عدیده آب خواهیم داشت و از الان باید مثلا کشاورزی رو حساب شده انجام بدیم و مثلا توی یه جاهای بحرانی از نظر آب هکتار هکتار هندونه پرورش ندیم!!!
حالا اینکه دانشجوهای این رشته واقعا دغدغه دارند یا صرفا میخوان یه مدرک بگیرن و بره پی کارش دیگه الله اعلم!!
انرژی معماری رو هم بسیار دوست دارم!!!هم اتاق انرژی معماریا بشید!!
پاسخ:
نه نه اشتباه برداشت نکنید من اصلا نگفتم ابن رشته هایی که علامت سوال گذاشتم مهم نیستن..
اتفاقا خودمم بعد سرچ کردم و یه سری چیزا راجب همین رشته خوندم دیدم واقعا مهمه.. صرفا چون اسمش یه جوری بود بنظرم جالب بود .. و از این جهت که میدونم اینا فقط سرگرمیه واسه مشغول شدن دانشجوهای بدبخت خندیدم... البته متقابلا خیلی ها هم اصلا نمیدونن چی هست فق محض ورود به دانشگاه ممکنه بزننش!!! البته خداکنه من اشتباه بکنم!!
دیگه شرمندتم تمدید رو زدم :)))) آخه اتاقمو دوس دارم چون تخت و میزم جای خوبی هستن اگه عوض کنم معلوم نمیشه چه جور جایی گیرم بیاد.. ولی اون انرژی معماریه تو طبقه ما هستش اتاقشم بهمون نزدیکه.. چیزی خواستین بگین میرم ازش میپرسم :)))
سلام عزیزم خوبی؟اتفاقا ما تو اتاقمون 4نفریم.که 2نفر امایش سرزمین میخونن.
وباز هم 1سوال دیگر:) اگه 1درسی رو بیافتیم و ترم بعد اون درس رو از 17بیشتر بشیم ایا درس افتاده حذف میگردد؟:) تو ارشد. با تشکر :))))))))
پاسخ:
سلام عزیزم. واقعا؟؟؟فک کنم نباید با این آمایش سرزمینه شوخی میکردم :)))
راستش نمیدونم عزیرم.. ولی انگار یه همچین چیزی شنیدم نمیدونم دقیقا.. ولی شاید بتونم از یکی سوال کنم برات .
این سوالات چیه دختر خوب مثبت فکر کن :)))
نه عزیزمم اتفاقا یکی از فامیلای نزدیکمون که من ازش متنفرم رفتار حرکتی رشد حرکتی میخونه دکترا:) انقدرم پز میده که نگو.هی زنگ میزنه تی وی ازش مصاحبه کنن.واقعا تی وی هم میره ها.شبکه 5رفت جام جم رفت خخخخخخخ.
اجی میشه برام بپرسی تو ارشد این جریان هست یا نه؟؟؟استرس گرفتمممممممممم
پاسخ:
ااا؟ :)))) عجب.. جالب شد
آره عزیزم میپرسم برات.
استرس هم نداشته باش خیلی منفی فکر میکنی :)
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۵۸ آلبرت کبیر
اون بانکداری اسلامی رو کجای دلم جا بدم :))))
پاسخ:
وقتی میگن هست لابد هست :دی
واقعا هم اتاقی بد عذاب الهیه...
علم اطلاعات و دانش شناسی همون کتابداریه ولی اسمش عوض شده
چرا نمیتونیم کاری کنیم؟چون تولید علم نداریم.فقط می خونیم.اونم چه جور خوندی...فقط اهمییت به نمره میدیم همون نمره رو هم با تقلب از رو دست و این و اون میگیریم.تحقیقاتمون هم که کپی پیست بقیه....
البته من خودمو می گم.اول باید خودمو درست کنم.کاری با بقیه ندارم
پاسخ:
واقعا هااا.. نصیب هیشکی نشه :)))
ااا جدی؟؟؟؟؟؟ نمیدونستم.
دقیقا همینطوره... تولید علم نداریم! مشکل بزرگ کشورمون همینه.. فقط درحد مقاله پایان نامه میدیم بیرون!بقیش هیچ!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">