ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

شما بگو علاقت بورینگه ولی من دوسش دارم :))

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ب.ظ

1. امروز از ساعت 7 که بیدار شدم و بعد رفتم دانشگاه بعداز ناهار رفتم کتابخونه ولی بشدت خوابم میومد :)))))) قیافم دیدنی بود :))) اونقد شدید بود که میخواستم همونجا دو سه تا صندلی بغل همدیگه بذارم روشون دراز بکشم :)))) حتی نمیتونستم پاشم بیام خوابگاه :))) دیگه سرمو یه وری گذاشتم رو کتاب روی میز و دستامم چون سرد بودن گذاشتمشون زیر پاهام :)))))))) از ساعت 1:15 تا 2 همین شکلی خوابیده بودم :)))))))) بعد که بیدار شدم گردنم داشت میشکست خیلی درد گرفته بود خیلی.. منم تو خواب کلا تکون نمیخورم ینی هرجوری بخوابم به همون شکل بیدار میشم بنظر میرسه تو خواب روح از بدنم جدا میشه :)) ولی کلی سرحال شدم.. فقط حیف یه چایی کم بود بعدش .. معتادم نیستم :دی
یه نفرهست اونم هر روزتو سالن مطالعه است.. امروز متوجه شدم داره واسه کنکور ارشد میخونه.. یحتمل ترم 8 لیسانسه.. غبطه خوردم بهش .. یاد اون روزایی افتادم که واسه کنکور ساعتهای طولانی با عشق با عشق با عشق درس میخوندم.. چه لذتی داشت لامصب.. دوس دارم به اون روزا برگردم..
 
2. از دیروز تو اتاق تنهای تنهام.. "ال" رفته خونه.. "ام" هم رفته خونه.. "صه" هم رفته خونه فک و فامیل :| فقط من اینجام.. خیلی سوت و کوره.. از وقتی اومدم دارم در و دیوارو نگا میکنم :))) درسته اتاق ساکت دوس دارم ولی نه تا این حد :))) در بهترین حالت ممکن "صه" شنبه برمیگرده خوابگاه.. اصلا حوصله ندارم برم خونه دایی خاله .. حالا خوبه دور نیستن! ولی حال ندارم برم.. پیش دوستم "آز" هم حال ندارم برم :))))
امروز بعداز 1 سال و خورده ای کشف کردم که سلف دانشکده مایکروفر داره واسه دانشجوها :))) کلا انسان با دقتی هستم :)) و همچنین یکی از استادامون کاندیدای نمایندگی مجلس شده :)))) رفتم بهش گفتم ، بنظر ذوق کرد :)) حالا بیچاره فک میکنه میخوام بهش رای بدم دیگه نمیدونه شناسنامه من تو خونه پیش بابا اینا جا مونده :))))))) ولی اگه نماینده شه بنظرم منطقیش اینه که به ما 20 بده :D والا

خلاصه الان درحال وبلاگ خوانی هستم :)) من عاشق استیکرای بلاگ اسکای هستم خیلی خیلی گوگولی و بامزن:))))) اگه بلاگ انقد عالی نبود حتما بخاطر استیکرای بلاگ اسکای هم که شده به اونجا مهاجرت میکردم :))
خوب دارم الکی حرف میزنم از تنهاییه تو اتاقه :))) برم یه میوه ای چیزی بخورم... البته چایی ام بشدت گزینه خوبیه :D

۹۴/۱۱/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

واقعا دلت میخواد به سال کنکور برگردی ؟؟ :ا   No sweat man

پاسخ:
:)))))))
خوب سختی که داشت ولی لذت هم میبردم.. دوس داشتم اون روزامو
بیشتر روحیه و اون احساس و علاقه درسی مدنظرم بود وگرنه خوده کنکور زیادم جذاب نیست :D
منم سال کنکور خیلی لذت بردم
پاسخ:
از چیش لذت بردی؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">