ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

یه وقت زشت نباشه؟؟ :D

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

1. اگه بگم لینکدین ندارم آیا زشته؟؟ ندارم بهرحال!! چندماه پیش یکی از دانشجوهای ترم بالاییمون یه کتابی رو بصورت ایمیل برام فرستاد.. دیگه ایمیل منو داشت و مدتی گذشت تا همین جدیدا که این ایمیل رو واسم فرستاد:

I'd like to add you to my professional network on LinkedIn


خوب منم که نداشتم درنتیجه عکس العمل خاصی نشون ندادم..

دوباره یه مدت گذشت این ایمیل واسم اومد

A..F's invitation is waiting ur response

که خوب من همچنان لینکدین نداشتم!!


دوباره دیروز ایمیل داده که

A..'s invitation is waiting ur response


میگم برم یه اکانت بسازم خیال خودم و اون رو راحت کنم :| اینجوری پیش بره هفته ای یه بار یادآوری میکنه :))))

فقط نمیدونم چی تو پروفایلم بذارم ..رزومه درخشانی ام نداریم بذاریم اون وسط :)) کار هم که فعلا نمیکنیم بیکار و بیعار میچرخیم :))


2. اتاق سرده :| البته خودم سردش کردم.. درواقع شوفاژ رو خاموش کردم .. الانم پاهام یخ کرده :| .. امروز یک بار صبحونه خوردم .. 3 بار ناهار خوردم :| .. و فعلا 1 بار شام خوردم :| غذا زیاد درست کردم خوب چیکار کنم :|

یادم باشه فردا به دکتر پن باید مسیج بدم وقت بگیرم :|

این روزا که تو اتاق تنهام میخوام اصلا هر رووووز پست همینجوریانه بذارم .. ایرادش چیه؟ :)))) شایدم حذف شدن از بس بی محتوان :)))))


۹۴/۱۱/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۷ میثم یوسفی
ممنونم از شما
پاسخ:
ازمن؟؟ خواهش میکنم :)))
ولی از چه بابت؟؟ :|
یک نصیحت؛ با اینکه میدونم هیچ کس از نصیحت خوشش نمیاد:
هیچ وقت زندگیتو توی دنیای مجازی نساز، وگرنه یکی میشی عین من!
پاسخ:
لینکدینو میگین؟؟ :دی
شبکه خیلی رسمی هستش .. هدفش با شبکه های دیگه یکم متفاوته..
عکس گل و بلبل یا استتوس و شعر توش نمیذاره کسی :D
ُسلام!

این ایمیل اتوماتیک اومده ! لازم نیست حتما لینکداین بسازید!

توضیح بیشتر: هرکی توی لینکداین ثبت نام میکنه لینکداین توی کانتکت های ایمیلش فضولی میکنه و میپرسه که میخوایید به همه اینا اینویتیشن بفرستم یا نه.بعد اتوماتیک هر یه هفته یه بارم میفرستدش دوباره!


پاسخ:
سلام خوبین
آره میدونم :)) از دوستم که لینکدین داره هم پرسیده بودم تایید کرد..
چون یه نفر دیگه از بچه های کلاسمون هم قبلا ایمیل به همدیگه داده بودیم از لینکدینش همچین چیزی اومد برام.. ولی واسه اون فقط یکی دو بار بود و بعد تموم شد! ولی این یکی همش داره ایمیلش میاد! خوب اینجوری خیلی بد و زشته! این چه شبکه اییه!! فک کن حالا یبار تو عمرت یه ایمیل به یکی داده باشی دیگه همش از طرف تو واسش همچین ایمیلی فرستاده شه!!!
حالا من که میدونستم این ایمیل اتوماتیکه! ولی یکی ندونه ممکنه فک کنه طرف هی داره ایمیل میفرسته
میدونی من اگه جای تو بودم شوفاژُ روشن میکردم و پاهامُ میچسبوندم بهش و کلی لذتشُ میبردم ...:))
پاسخ:
نه دیگه :D
من همینجوریشم گرمایی ام :))
البته خوب یکم خودآزاری هم دارم :))
زشته اگه من بگم اصلاً نمیدونم لینکدین چیه ؟! :))))))) ! لینکدین چیه ؟! :دی
پاسخ:
نه بابا راحت باش :)) ازخودمونی :))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">