ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

هم اتاقی خوب گلی است از گلها :))

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ

1. لپ تاپم بشدت رو اعصابه... ویندوزشو یکساله عوض نکردم!!!!!! حوصله ندارم ببرم بیرون کاراشو بکنم... منم نه که خیلی واردم!!!! اکسپلورر هم ندارم برای کارای دانشگاه همش دست به دامن یکی دیگه ام!! هرکدوم از نمره هامو به یکی گفتم برام ببینه!! الان مَردُم نمره هامو ازخودم بهتر میدونن!! چندبار نصب کردم ولی هرکاری میکنم مشکل داره.. از وقتی هم روشنش میکنی هر 5 دیقه یه پنجره میاد رو اسکرین.. ایشششش.. تنظیماتمو هم که قبلا گفتم اون دوستم کلا بهم ریخته تو استارت همه رو ناپدید کرده یه چیزی بخوام باید تو برنامه ها بگردم.. تنظیمات پخش ویدیو هارو هم که ترکونده.. لپ تاپ نیس که ، مرضه!!


2. اون هم اتاقی پرحرفمون با "ال" دعوا کرد و رفت.. تو تلگرام به من text داده که من از یک سری شرایطم ناراضی بودم(!) و اذیت میشدم(!) مثلا روشن بودن چراغ(!) ولی به رسم ادب و احترام به روی کسی نیاوردم!! ولی بقیه حق نداشتن بجای اینکه بین منو "ال" پادرمیونی کنن مانع بشن!!
از این پیامش خندم گرفته بود.. واقعا داشتم میخندیدما :))) تازه میگه من ناراضی بودم :))) من و "ال" و "ام" ناراضی بودیم.. 3 نفر اشتباه میکنن 1 نفر درست میگه :)))) منم گفتم: راستش عزیزم این مسائل به من ارتباطی نداره :)))
والا بخدا .. حوصله خاله زنک بازی ندارم من.. تو مکالمات تلفنیش 24 ساعت دنبال خاله زنک بازیه حالا میخواد ماروهم قاطی کنه :)))
درضمن این چراغی که میگه چراغ اصلی اتاق نبود.. بلکه هر تخت یک مهتابی مخصوص بالای تخت داره که حق هر یکی از اعضاست. چراغ اصلی اتاق بخاطر رعایت بقیه زود خاموش میشه ولی کسی نمیتونه به چراغ شخصی بقیه اعتراض کنه.. درواقع اعتراض وارد نیست :D
 الان "صه" هم اتاقی جدیدمونه که بجای اون اومده.. دختر خوبیه، البته اگه از گذاشتن گاهی وقتای کیف و لباسش روی میز و صندلی من که بگذریم ــ که البته قابل اغماض است ــ درمجموع هم اتاقیه خوبیه.. میره میاد کاری به کسی نداره.. فقط اینکه انسان یک سوم عمرش رو در خوابه ، "صه" از اون دو سوم باقی مونده یک دومش رو جلوی آینه است :)))) مهم نیس کجا میره، دانشگاه یا بیرون یا هرجای دیگه .. بهرحال بازم چندساعتی درحال آرایش کردنه :)))) ولی بچه خیلی خوبیه


+ یه کاناال موسیقی سنتی عضو شدم.. الانم دارم کلیپ تصنیف کردی "شیرین شیرین" شهرام ناظری رو که تو کنسرت ارمنستان به رهبری چکناوریان اجرا کرده رو نگاه میکنم!


۹۴/۱۲/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

من وقتی میخوام نمره هامُ از تو پروتال ببینم اول چک میکنم کسی اون دور و بر نباشه و به صورت کاملا سکرت طور این پروسه رو انجام میدم .

×همون بحث حفظ آبرو و اینا

پاسخ:
کار خوبی میکنی .. حریم خصوصی همیشه چیز خوبیست :D
نمره های منو فقط خواجه حافظ شیرازی نمیدونه :)))))
منم با خواجه حافظ جمع ببند، منم نمره هاتو نمیدونم! :)
پاسخ:
پس جای امیدواریه :)))))))))

1. منم حقیقتش چندین سالِ میخوام یه آنتی ویروس نصب کنم، هنوز قسمت نشده !

هر فلشی به لپ تاپم چپ نگاه کنه دو دیقه بعدش باید فرمت شه :)))))))))) !!

2. من یه کمی درگیر خاله زنک بازیِ بچه های خوابگاه شدم :))))))) ! یعنی درگیرم کردن !!! اما نگران نیستم ! چون هرچیزی برمیگرده به اصل خودش نهایتاً :پی !!!

پاسخ:
1. شاهکاریم ما :|||| یه فکری واسه خودمون بکنیم!!!
2. نظر شخص شخیص بنده :)) اینه که خودتو درگیر حاشیه نکن.. والا... از عواقب احتمالی مصونی 
بحثای مسخره تو خوابگاه زیاده. کلا ادم باید نقش از همه جا بیخبرهاذرو بازی کنه
پاسخ:
آفرین دقیقا
چه کاریه
بچه های اتاق ما امایش سرزمین  میخونن هیچی درس ندارن.فقط میحرفن:{
پاسخ:
آخ مریم گفتی.. باید یه پست درباره همین اختلاف تو میزان درس هم بنویسم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">