ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

کچلی که من باشم!!

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ

1. ال رفت رای داد .. خوب منم که شناسنامه و کارت ملیم خونه مونده :)) .. حالا مهناز افشارو تو صف رای دادن دیدن رفته بودن باهاش عکس گرفتن:))))  کلی هم انگار به سریال شهرزاد بد و بیراه گفته :)) حالا من که شهرازدو ندیدم نمیدونم چی به چیه..
ولی من هیچوقت با بازیگر جماعت نتونستم عکس بگیرم... وقتی بهشتی می زیستم(!) بخاطر موقعیت جغرافیاییش، بازیگرای خیلی زیادی رو بیرون میدیدم ولی هیچوقت محل ندادم... تازه اونا باید بیان بامن عکس بگیرن :)))))) والا..
فقط حاضرم برم با یه نفر عکس بگیرم درصورتیکه ببینمش... مهران مدیری :)))))


2. ال و ام هردوشون به عبارتی درحال طی آشنایی ازدواجی ان :)) ..  فقط من و صه عزب اوقلی موندیم.. حالا صه هم که تازه هم اتاقیمون شده زیاد چیزی بروز نداده، بعید نیس اینم فردا پس فردا یه دوست پسری چیزی بزنه زیر بغل بیاد و اون وقته که دیگه shame on me...
ال کلا منو محرم اسرار خودش میدونه.. من باکسی ام صمیمی نمیشم ولی نمیدونم به چه دلیل ال خیلی باهام احساس راحتی میکنه.. کلا تاحالا خیلیا بهم گفتن که شنونده و رازنگهدار خوبی هستم خیر سرم... و رو پیشونیم فک کنم نوشته "باخیال راحت درد دل کنید :D" .. حالا دیشب برگشته بهم میگه که من خیلی فازتو دوس دارم.. گفتم من فازی ندارم کو؟ :)) گفت خیلی خوب درک میکنی خوب راهنمایی میکنی و اینها... حالا هرکی ندونه 3 واحد در این زمینه پاس کردم .. غافل از اینکه من اگر طبیب بودم کله کچل خود را دوا می نمودم در واقع!!
خلاصه که ایشالا این جوونا عاقبت به خیر بشن بالاخره :D


+ یه کانال آهنگ قدیمی ام عضو شدم خیلی باحاله کلا عهد دقیانوسی هارو هم میذاره :)) .. الانم دارم "من مرد تنهای شبم" حبیب رو گوش میکنم :)) صداشو دوس دارم.. خیلی خاصه
من مرد تنهای شبم.. صد قصه مانده بر لبم.. از شهر تو من رفته ام.. کوله بارم را بسته ام..
بی فکر فردا.. باخود و تنها.. عابر این شبها .. منم...


۹۴/۱۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۴ تنهای تنها

و در اخر ما میمانیم و یک کاغذ سپید و یک قلم

مهربان باش شاید فردایی نباشد ...

دوست داشتید به منم سر بزنید موفق باشید

پاسخ:
باشه بهش میگم :|
خخخخخ، آدم های بزرگی رو دیدم ولی هیچوقت باهاشون عکس نگرفتم، دقیقا همین حس که اونا با من باس عکس بگیرن، توی منم هست :)
پاسخ:
کار خیلی بدی کردین :)))

1. کار خوبی میکنی !!

2. ایشالا خوشبخت بشن همه شون !!!

+ حبیب خوبه ... !

پاسخ:
1. قربونت :))
2. ایشالااا
ایشالا برای تو.. برای من :)))))
+ بله بله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">