ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

1. هیچوقت این دخترایی که تو خوابگاه یهو با یه کوله باری از ظرف نشسته وارد آشپزخونه میشن رو درک نکردم!!!! .. درحد چقد بگم؟؟ مثلا میذارن تو این جعبه های میوه هستش؟ از اوناااا... فک کنننننن...میذارن همشون کثیف شه بعد یهو میارن میشورن!!!!!!!!! فک کنم ماهی یه بار ظرف میشورن :))))))))))))))


2. ال اومده بهم میگه چندتا فیلم خوب بهم بده... میگم عسیسم بگو از چیا خوشت میاد سلیقه فیلمی ت دستم بیاد.. میگه مثلا gone girl رو دوس نداشتم الکی ازش تعریف میکنن!!!!!... من:  .. فینچر: ... میگم اصلا دیدی فیلم رو؟؟ میگه آره ولی زدم جلو .. دوباره من:   دوباره فینچر:

میگم her هم خوبه بهت بدم؟؟ میگه درباره چیه؟؟ یکم واسش توضیح میدم.. میگه این فیلما که انقد بی معنی(!) هستن چرا انقد جایزه میگیرن؟؟؟ و همچنان من:  

میگم interstellar رو دیگه بدم دیگههه... میگه چی هست؟؟ یکم توضیح میدم میگه نه دوس ندارم .. من: .. نولان:

درنهایت خودش لیست فیلمامو میبینه.. میگه ااااااا.... the wolf of wall street رو داری.. برام بریز..نیم ساعت بعد میبینم داره لپ تاپشو خاموش میکنه.. میگم دیدی فیلمو؟؟!!!! میگه آره بدک نبود.. با یه لبخند تلخ و ناامیدانهبهش میگم: ولی همشو زدی جلو نه؟؟؟؟؟؟؟؟ میگه آره یه قسمتاییش مربوط به بورس بود متوجه نمیشدم میزدم جلو!!!!!!!! استدلالش منو نابود کرد... میگم خوب از چه فیلمی خیلی خوشت اومده؟؟ میگه اسپایدرمن .. و من متوجه شدم تا اون لحظه در چه جهل و گمراهی آشکاری به سر میبردم

حالا اینها به کنار... دوست صه اومده بوداتاقمون..میگفت یه سریالی بهت معرفی میکنم ببینی عالیه عاااالی... میگم دوست گرام(!) سریال پیشنهاد نده!!! فقط فیلم بگو! بنده جنبه سریال شروع کردن ندارم، یهو دیدی روزی 4 قسمت باهم دیدم از کارو زندگی هم افتادم، کما اینکه همین الانش کلی سریاله ندیده دارم که از ترس بی جنبگی هنوز شروعشون نکردم... برگشته میگه نههه این خیلی خوبه حالا سرچش کن.. از او اصرار از من انکار.. سرانجام دیدم قصد پیاده شدن از مرکب شیطان رو نداره پس برای راحتی سر کچلم سریال موردنظر را سرچ میکنم.. و همینکه با تیتر "سریال کره ای فلان" مواجه میشوم تا مرز سکته پیش میروم... آخر یکی نیست بگوید زن/دختر حسابی چه فکری باخودت کرده ای؟؟ سریال کره ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خلاصه درنهایت دچار یاس فلسفی گشتم...

درضمن اصلا از آدمایی که نمیتونن فیلم ببینن خوشم نمیاد



3. دیشب نشستم فیلم های

warrior, imitation game, the name of the rose, cinema paradiso, 

رو به توصیه دوستان دانلود کردم... و تصمیم دارم سر فرصت ببینمشون.. چقد خوبه آدم دلخوشی داشته باشه :))) مثلا من الان دلم خوشه!!!!! کلی فیلمه ندیده دارم و وقتی به این فکرمیکنم که وقت بیکاریم میتونم ببینمشون با یادآوری این صحنه قند تو دلم آب میشه :)) یه لیستم الان "رز" بهم داد یادم باشه سرفرصت دانلود کنم :))) میتونم به سلیقه رز اعتماد کنم.. ایناها

black mass, the revenant, the martian, the walk, burnt اینا مال 2015 هستن

leviathan, in the mood for love, i origins, wild tales ... اینارو هم دانلود کنم ..

و البته دیشب دنبال یه فیلم میگشتم که اشکمو دربیاره.. خودآزاری هم ندارم :)))).. فک میکردم the fault in our stars بتونه اینکارو بکنه اونهمه الکی ازش تعریف میکردن چی بود! متاسفانه از فیلمای تین ایجری ابدا خوشم نمیاد، و چه بسا با قیافه پسره هم اصلا نتونستم ارتباط برقرار کنم!!!! خیلی کلیشه بود ،اصلا جالب و تاثیرگذار نبود .. love story رو میدیدم سنگین تر بود.. همچنین تو تمام طول فیلم حس میکردم دارن فیلم بازی میکنن:)) حالا اینکه واقعا دارن فیلم بازی میکنن چیزیو ثابت نمیکنه درواقع دلیل نمیشه که من متوجه این موضوع بشم!!

یادم باشه درمورد wild strawberries برگمان هم یه چیزی بنویسم بعدا... خوب دیگه بسه :))



+ درحالت کلی اگر از اون القای فرهنگ آمریکایی فرهنگ مصرف گرایی و چیزای دیگشون بگذریم! که صدالبته تو کشورهایی مثل ما خوبم جواب گرفتن بابتش! نکات مثبت و خوبی هم توشون هست! کلی عرض کردم نظرم رو راجع به فیلم! تخصص ندارم تو این زمینه..


۹۴/۱۲/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱۰)

با این دوستت خیلی خندیدم :))
مرسی بازم :)
پاسخ:
میبینین توروخدا؟ :D
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۴ رها مشق سکوت
یادمنظره ی تو خوابگاه افتادم
خوابگاه ما سه طبقه بود که آشپزخونش تو زیرزمین بود، برای همین بیشتر بچه ها ظرفاشون رو جمع میکردن میذاشتن تو سبد یا همین سبدای میوه میبردن پایین میشستن D:

سوالی که مطرحه الان اینکه که آیا دوستت مجبوره که فیلم ببینه ؟!!!

پاسخ:
آشپزخونه شما دیگه ستم بوده... 3 طبقه زیر!!
سوالت خیلی خوب بود رها :))))))))))) از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم :)))

1. من حرفی ندارم دیگه، تصاویر گویاست :)))))))) !

2. کاش من جای دوستت بودم، همه ی اون فیلما رُ میبلعیدم !!!

پاسخ:
1. تصاویر زیادی گویاست دیگه :))))
2. قدرمو نمیدونن که :D
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۳ هولدن کالفیلد
warrior بد نیست، خوبه! یه تام هاردی خدا داره!
پاسخ:
ااا دیدیش؟
خوبه.. میبینمش
سینما پارادیسو واقعا عالی بود. البته نظر شخصیه. من خیلی دوس داشتم
پاسخ:
نه مثل اینکه منم خوشم خواهد آمد چون رز دوستم هم تاییدش کرد :)
منو رز سلیقه مون یکیه

" گان گرل " که وصفش در کلمه نمیگنجه حتی !! به به

× همون اسپایدر من ، برایش کافی :)))

پاسخ:
من از این حجم خل بودن فینچر هنگم کلا :)) همچنین تارانتینو :))
× :)))))))))))) خیلی این دختر بامزس کلا :))))
ایمیل کردم خدمتتون.

+ martian بهترین فیلمی که تابحال دیدم نبوده ولی یکی از الهام بخش ترین ها بوده بدون شک...
پاسخ:
خیلی ممنونم.
راستی یه سوالی.. ایمپکت مقاله تون چنده شما الان؟
+ پس اینم رفت تو اولویت های دیدن.. بهترین فیلمی که دیدین چی بوده؟؟
اگه توی scientia iranica چاپ میشد که نمیشه 1.025 یا همین حدودا.در غیر اینصورت چون کنفرانسیه صفر حساب میشه.
توی اونجا هم نمیشد چاپش کنم کلا حتی اگه انگلیسیش میکردم.چون مقاله م review هست و میدونید که مقاله ای که ریویو باشه و بخواد جای خوب چاپ بشه باید خیلی سنگین و پرمحتوا باشه که با توجه به محدودیت صفحاتی که برای مقاله داشتیم همچین چیزی غیرممکن بود و واقعا وقت بیشتر از این هم نداشتم روش صرف کنم و الان هم هنوز که هنوزه ایرادات حتی نگارشی ای داره که برطرف نشده.
پاسخ:
خیلی هم عالی.. شما توی این مقطع همچین مقاله ای دادین... ریویو هم اکثرا بچه های دکترا کار میکنن و بعضی ارشدها.. مثلا یکی از بچه های ارشدی که میشناسم مقاله ریویو با ایمپکت 2.5 داده... ایمپکت کار شمام تو شرایط خودتون خیلی خوبه.. تازه ریویو ها با کمک استاد راهنما نوشته میشن.. ولی اینکه شما به تنهایی و تو اون زمان کم اگه اشتباه نکنم 20 ساعت!! تونستید بنویسید خوب خیلی خوبه و تبریک میگم..
واقعا نمیتونم بهترین فیلم معرفی کنم.اما یه لیست که همه شون همتراز هستند رو میگم.البته من سالی دو سه تا فیلم بیشتر نمیبینم و سهمیه امسالم هم تموم شد.

Martian
Birdman
Truman Show
Eternal Sunshine of the spotless mind
inception
interstellar
moneyball

البته spotlight رو هم چند هفته پیش دیدم و گفتم قطعا به عنوان بدترین فیلم تاریخ نامزدهای اسکار معرفی میشه و به شوخی گفتم اگه این اسکار ببره خودمو دار میزنم که متاسفانه برد... هنوزم باورم نمیشه... به عنوان مثال مایکل کیتون اون قدر بازیش بد بود که به تنهایی فیلم رو خراب کرد به نظر من.فیلم خیلی عادی ای بود و حتی به نظر من لیاقت نامزدی اسکار رو هم نداشت چه برسه به خود اسکار.داستان مشخص بود و نویسنده هیچ کار خاصی نکرده بود.فیلمبرداری نکته خاصی نداشت.لوکیشن ها عادی بودند.کلا یه فیلم ساده با داستانی بدون کشش و تکراری بود و چیش جذاب بود رو هنوز نمیفهمم.


پاسخ:
چه بامزه.. سهمیه بندی میکنید :)
منم bird man رو خیلی دوس داشتم .. همین دوست صه که بهم سریال کره ای پیشنهاد داد bird man رو تو لپ تاپم دید میگفت اینو نبین خیلی مسخرس :))))))))))) گفتم دیدمش به این میگی مسخره؟؟ :))))))) 
Inception رو یه عالمه تعریفشو شنیدم هنوز دانلود نکردم :((( خوب شد یادم انداختید.. بقیه لیست شمارو هم دانلود میکنم چون فک کنم سلیقه مون مشابهه.. 
Spotlight رو ندیدم.. بعضی وقتا نمیشه رو اسکار حساب کرد واقعا گاهی خیلی بی حساب کتابه.. هراز گاهی یه فیلم بیخود هم اسکار میگیره
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۱ کلنگ همساده پسر
بنده با هوش مصنوعی و آلن تیورینگ پیش از این فیلم آشنا بودم . پیشنهاد می کنم اول , imitation game را ببینید.
پاسخ:
جدی؟
ممنون اتفاقا خودمم دوس داشتم اول اینو ببینم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">